חדשות קולנוע וסרטים

טריילרים חדשים: "לשחרר את שולי", "יחידת המתאבדים" ועוד

מדור טריילרים חדשים
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור הטריילרים החדשים: סרטם הראשון של שלישיית 'מה קשור' - "לשחרר את שולי", טריילר חדש לסרט בכיכובו של ריאן ריינולדס "לשחרר את גיא", דרמה בכיכובה של קייט וינסלט "אמונייט", טריילר חדש ל"יחידת המתאבדים", סרט האקשן "עיני נחש: ג'י איי ג'ו ההתחלה", דרמת הנוער בכיכובה של אנה זק "הרפסודה" וסרטו האמריקאי של נבות פפושדו "מילקשייק אבק שריפה"
לשחרר את שולי

שלישיית מה קשור מככבת לראשונה בסרט - "לשחרר את שולי" שיגיע בעוד שבוע (1.7) לבתי הקולנוע. אביהו נתי ובצלאל (ציון ברוך, אסי ישראלוף, שלום מיכאלשווילי) יוצאים למסע הצלה נועז של שולי בנו של אביהו הכולל מסיבות חשק, סחר באיברים, ליקוק צפרדעי הזיה, ועל הדרך גם הסתבכות עם קרטל הסמים המסוכן בקולומביה. (צילום תמונה: אייל רפאלוב)



יחידת המתאבדים

לאחר הניסיון הכושל בשנת 2016, "יחידת המתאבדים" בכיכובה של מרגו רובי כהארלי קווין, ויולה דיוויס, ג'ון סינה, אידריס אבה וטאיקה ואייטיטי ובבימויו של ג'יימס גאן ("שומרי הגלקסיה") חוזרת לניסיון נוסף. אסירים הנידונו לחיים בכלא נשלחים כחברים במשימת התאבדות לאי קורטו מלטז בדרום אמריקה, כדי להשמיד את יוטונהיים, בית כלא ומעבדה מתקופת הנאצים שהחזיקה אסירים פוליטיים ונערכו בה ניסויים.



עיני נחש: ג'י איי ג'ו ההתחלה

הסרט מגולל את סיפור המקור של הדמות האיקונית מג'י איי ג'ו, עיני נחש - מתבודד עיקש אשר מתקבל בזרועות פתוחות לשבט יפני עתיק לאחר שהציל את יורש העצר שלהם. עם הגעתו ליפן, הם מלמדים אותו את דרכי לוחם הנינג'ה וגם מספקים לו את מה שייחל לו – בית. אך כאשר סודות מעברו נחשפים, נאמנותו וכבודו של עיני נחש יעמדו למבחן – גם אם זה אומר לאבד את אמונם של הקרובים אליו ביותר. החל מה-22 ביולי בבתי הקולנוע.

אמונייט

דרמה בכיכובן בכיכובן של קייט וינסלט וסירשה רונאן. בשנות השמונים של המאה ה-19, שתי נשים מעולמות שונים בתכלית. יגלו שבכל אחת מהן יש מה שהשנייה מחפשת: ההבנה שהן לא לבד. זו נקודת הפתיחה של רומן מלא תשוקה אשר יקרא תיגר על כל הנורמות החברתיות וישנה את חיי שתיהן בצורה בלתי הפיכה. הסרט יגיע ב-24.6 לבתי הקולנוע.



לשחרר את גיא

טריילר חדש לסרט בכיכובם של רייאן ריינולדס ("דדפול"), טאיקה וואיטיטי ('תור: רגנארוק'), ג'ודי קומר ('להרוג את איב') וצ'אנינג טאטום ('מג'יק מייק'). פקיד בנק מגלה בוקר אחד שהוא שחקן רקע במשחק מחשב, ומחליט להפוך לגיבור הסיפור אשר אותו ישכתב בעצמו. בעולם בו אין גבולות, הוא נחוש להיות זה שיציל את העולם בדרכו שלו... לפני שיהיה מאוחר מדי.



מילקשייק אבק שריפה

סרטו האמריקאי הראשון של הבמאי הישראלי נבות פפושדו ("מי מפחד מהזאב הרע"). סם (קארן גילאן) הייתה רק בת 12 כשאמה סקרלט (לנה הידי, "משחקי הכס"), מתנקשת-על, נאלצה לנטוש אותה ולהיעלם. 15 שנים מאוחר יותר, סם היא ציידת ראשים והיא עובדת עבור "הפירמה", החברה בה עבדה אמה.

היא משתמשת בכישרונה יוצא הדופן על מנת לנקות אחר התיקים הכי מסוכנים של "הפירמה" לה היא נאמנה בצורה עיוורת. סם נשלחת למשימת חיסול שגרתית ונאלצת לבחור בין נאמנותה לחברה שגידלה אותה, או להצלת חייה של אמילי בת ה-8. כדי לשרוד היא חוברת מחדש לצוות "הספרניות" שעבדו עם אמה (מישל יאו, אנג'לה באסט וקרלה גוג'ינו). שלושה דורות של נשים חייבות למצוא דרך לסמוך זו על זו, לעמוד מול "הפירמה" וצבא המתנקשים שלה ולחסל את אלו שיכולים לקחת מהן הכל. הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-15 ביולי.

הרפסודה

יותר משנה לאחר שהיה אמור לצאת, מגיע הסרט בכיכובה של אנה זק לאקרנים ב-15 ביולי. שלושה נערים מחליטים לבנות רפסודה ולשוט למשחק מכריע והיסטורי של מכבי חיפה נגד ליברפול, שהוזז לקפריסין בשל המצב הביטחוני בישראל. נערה מהשכבה מתגנבת למסע הימי, במהלכו החברות בניהם תעמוד למבחן, הם יטעמו את טעמה של אהבה ראשונה ויגלו בעצמם תכונות ויכולות שלא הכירו קודם לכן. ההרפתקה התמימה תהפוך למסע של התבגרות.

אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ לשחרר את גאי (עמוד סרט)
חץ אמונייט (עמוד סרט)
אין מאמרים מחודש יוני
 
חיפוש בארכיון 2021
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט