חדשות קולנוע וסרטים

מרגו רובי בת 30: התפקידים הטובים ביותר של הכוכבת

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מוכשרת, ורסטילית, כובשת, מהממת - מי לא אוהב את מרגו רובי? הכוכבת הבלונדינית פרצה לחיינו אי שם בשנת 2013 בסרטו של מרטין סקורסזה "הזאב מוול סטריט". עשור אחרי, רובי מציינת את יום הולדתה השלושים כשהיא אחת הכוכבות הגדולות ביותר בהוליווד, שמחזיקה במספר מועמדויות לאוסקר ורזומה מרשים של סרטים שבכל אחד מהם היא מצליחה להפתיע ולהציג לנו זווית חדשה שלה. ליטן לשינר בחרה את חמשת התפקידים הגדולים של הכוכבת.
אני טוניה (2017)

התפקיד האהוב עליי של רובי מאחר שהיא הוכיחה לנו שמדובר ביותר מסתם פנים יפות, ושהיא יכולה לשחק על ספקטרום רחב מאוד של רגשות וז'אנרים. היא לקחה על עצמה תפקיד לא פשוט שבסופו של דבר הביא לה מועמדות ראויה ביותר לאוסקר. הסרט מעניק מבט חדש על הסיפור הידוע של טוניה הארדינג, המחליקה האומנותית שבעקבות החלטה שגויה, הפכה להיות מעורבת בפשע שהרס לה את הקריירה.

אחד הדברים הטובים ביותר ברובי בסרט הזה, הוא המעבר המושלם אך הקשה, בין הקומדיה השחורה, לרגעים הדרמטיים העזים, מעבר אותו היא מבצעת בקלות. הפגיעות, תחושת האשמה, האופי הממגנט והספקטרום הרגשי הרחב, הופכים את הופעתה לבלתי נשכחת ויוצאת דופן. למרות שבסופו של דבר הייתה זו הופעתה של אליסון ג'ני בתור האמא המשוגעת והמתעללת שקיבלה את האוסקר, אין ספק שזה לגמרי הסרט של רובי שתפסה את דמותה של הארדינג במדויק.



היו זמנים בהוליווד (2019)

אחת ההופעות הכי חזקות של הכוכבת, בסרט בו היא מגלמת את דמותה של השחקנית האגדית שרון טייט, אשתו של הבמאי רומן פולנסקי, שלמרות הכישרון הרב הגורל לא חייך אליה. על הדמות הזו מתבססת הבנייה מחדש של עלילת "היו זמנים בהוליווד" ולכן אין ספק שלמרות המספר המועט של שורות, רובי נשאה על כתפיה אחריות גדולה. בעוד שבחיים האמיתיים גורלה של טייט כלל בתוכו מוות נורא ואכזרי, טרנטינו ורובי מחליטים להשתמש בדמות הזו כדי לחגוג את החיים הקצרים אבל צבעוניים של טייט, ומראים את האופי המקסים והכובש של הכישרון הצעיר.

בדומה ל"ממזרים חסרי כבוד", גם פה טרנטינו אוהב לשחק את התפקיד של אלוהים ולשנות את ההיסטוריה, הוא עושה את זה בצורה חכמה כדי להעביר מסר וביקורת היסטורית על הוליווד הישנה והחדשה, והמעבר בין השתיים ששינה את הקולנוע לגמרי. ההופעה של השחקנית המעולה דינמית, היא מביאה לחיים את החמימות, הקסם והחוכמה של טייט שלא הרבה זכו להכיר. היא קיבלה משימה קשה - לחגוג ולהעביר זיכרון של חיים שלמים של כוכבת במקום להתמקד במוות שלה, והיא עשתה זאת נפלא.



יחידת המתאבדים (2016)

סביר להניח שחלקכם הולכים להתעצבן על זה שהסרט הזה מופיע ברשימה ובצדק, כי הסרט הזה הוא אחד הסרטים הגרועים שנעשו בעשור האחרון, אבל בניגוד לכל דבר אחר שקרס בסרט הזה, הכוכבת האוסטרלית היא היחידה שעוד הצליחה להשאיר אותו עם הראש מעל המים לעתים, ובהופעה קומית מעולה שלה הצילה אותו מלטבוע לגמרי. הממשלה מחליטה לגייס חבורה של פושעים כדי להציל את העולם מאפוקליפסה, בהן הארלי קווין בגילומה של רובי שהראתה לנו שהיא יכולה ללכת עד הסוף כשמדובר בקומדיה, ולמען האמת היא גם ביצעה שם כמה פעלולים לא פשוטים בכלל. הארלי קווין הפכה להיות דמות אייקונית, היא הפכה למעיין סמל פאם פטאל מודרני ואין מישהי שיכלה להיכנס לנעליים האלה יותר טוב מרובי שעשתה זאת פעם נוספת בספין אוף המוצלח יותר בכיכובה של קווין - "ציפורי הטרף".



הזאב מוול סטריט (2013)

מקרה נדיר שסרט ראשון של שחקנית אנונימית הופך להצלחה מטורפת ועוד יותר נדיר שהרבה מזה זה בזכותה, אבל מרגו רובי היא לא סתם עוד שחקנית, אלא מישהי שמהרגע הראשון באה לצעוק לכולנו שהיא כאן, וככל הנראה מסיבה מסוימת. התפקיד הזה, עם כל כמה שהוא נראה מהנה (בכל זאת, ליאונרדו דיקפריו), יכול בקלות להיות גם מסוכן לשחקנית הצעירה ולהכניס אותה למסגרת מאוד ספציפית ומקובעת של תפקידים שהיא הייתה צריכה לעבוד מאוד קשה על מנת לצאת ממנה.

רובי הבינה שהעבודה עם סקורסזה זו הזדמנות פז ולקחה אותה בידיים, רצה איתה הכי רחוק שהיא יכולה ובסופו של דבר סיפקה הופעה שובת לב. ההופעה של השחקנית המתחילה בהחלט הייתה זו שבלטה וגנבה את כל ההופעה בתור אשתו השנייה של הברוקר הנכלולי ג'ורדן בלפורט. כולם צריכים להתחיל איפשהו בעולם הגדול הזה שנקרא הוליווד ובהחלט אפשר לומר שאין התחלה טובה מזו.

האגדה של טרזן (2016)

בעיבוד החדש לעלילותיו של הילד שננטש בג'ונגל האפריקאי וגודל על ידי קופים, אלכסנדר סקרסגארד נכנס לנעליו של טרזן ורובי לנעליה של ג'יין. הרבה שנים חלפו מאז שהאיש, שהיה מוכר בשם "טרזן", עזב את הג'ונגל של אפריקה לטובת חיי ציוויליזציה כשלצידו אשתו האהובה ג'יין. כעת, הוא הוזמן בחזרה לקונגו לשרת כנציג הסחר של הפרלמנט, בלי לדעת שהוא מהווה פיתיון בכינוס המתוכנן על ידי קפטן לאון רום, שמונע מתוך תאוות בצע ונקם

ג'יין מעולם לא הייתה חלק מהותי וחשוב מדי בסיפורים על טרזן. היא הייתה חכמה ואדיבה, אבל הייתה זקוקה להצלה על ידי טרזן בכל רגע נתון. ב-2016 היה ברור לכולם שהבחורה שזקוקה להצלה זה לא קו עלילה שהולך לעבור את ביקורות הקהל בקלות ולכן המועמדת לאוסקר הייתה הליהוק המושלם. היא בקלות יכלה ליפול למשבצת של העלמה במצוקה, אבל במקום זאת החליטה לתת לנו ג'יין מודרנית שיודעת להתמודד עם מסתורי הג'ונגל בדיוק כמו טרזן. מהתבוננות קצרה בחשבון האינסטגרם של הכוכבת האוסטרלית אי אפשר לפספס את האהבה שלה לאקסטרים. אין ספק שבג'יין החדשה שקיבלנו אפשר לראות הרבה קווי דמיון לרובי.

ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש יולי
 
חיפוש בארכיון 2020
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט