חדשות קולנוע וסרטים

מה יהיו סרטי האימה הגדולים של 2015?

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אוהבים סרטי אימה? סביר להניח שאת מרבית הסרטים המדוברים של הז'אנר לא תצליחו לתפוס בבית הקולנוע בישראל מאחר והמפיצים המקומיים לא חושבים שיש קהל רב שמעוניין לצפות בהם. למרות זאת הנה כמה מהסרטים המעניינים שצפויים לצאת ב-2015, בתקווה שחלקם גם יצליחו למצוא את מקומם בהקרנות מסחריות בישראל:

It Follows

הסרט שהוקרן כבר במספר פסטיבלים וזכה להצלחה גדולה, בהחלט יכול להפוך לסרט האימה המפתיע של 2015. הסרט עוקב אחר צעירה בשם ג'יי שלאחר איבוד בתוליה מקבלת תחושה שמשהו או מישהו עוקב אחריה.

נכון לעכשיו הסרט מדורג עם 100% ביקורות חיוביות מתוך 16 מבקרים באתר ביקורות הסרטים Rotten Tomatoes. הנתון הזה יחד עם ההצלחה הגדולה בפסטיבלים יוצרים סקרנות גדולה לקראת צאתו של הסרט שמאיים להפוך ללהיט.

הסרט צפוי לצאת לאקרנים בארה"ב ב27 במרץ.



31

כשזה מגיע לסרטי אימה רוב זומבי הפך לאחד מהשמות המוכרים והקיצוניים ביותר בעשור האחרון. סרטיו "בית 1000 הגופות" וסרט ההמשך "דחויי השטן" נכנסו ישירות לתודעה של כל חובב סרטי אימה כשניים מסרטי האימה הקיצוניים ביותר שנראו על המסך.

"31" יעקוב אחרי 5 אנשים שנאלצים להשתתף במשחק שנקרא 31 שהמשימה בו היא פשוטה - להרוג או להיהרג. 5 האנשים מוצבים מול חבורה של ליצנים וצריכים לשרוד 12 שעות במקום שנראה "Murder World" שהוא מין בית שחיטה אנושי.

מידע נוסף על הסרט, שזכה למימון המוני דרך Fanbacked, כרגע אין, אבל העובדה שרוב זומבי מצהיר שזה הסרט הברוטאלי ביותר שלו עד עכשיו מבהירה שיש למעריצי אימה מז'אנר ה-Gore סיבה טובה לחכות.

ויקטור פרנקנשטיין

הרומן הידוע של מרי שלי מ-1818 מקבל עוד עיבוד קולנועי, אך הפעם הוא מקבל טוויסט קטן: הסרט יהיה שונה מקודמיו שכן נקודת המבט שהוא יציג היא של איגור, עוזרו של פרנקנשטיין.

הסרט מציג קאסט מעניין במיוחד. את איגור ישחק דניאל רדקליף שכיכב כבר בשני סרטי אימה - "האישה בשחור" ו"קרניים" וינסה להמשיך ולצאת מהתיוג הנצחי שלו כהארי פוטר. לצדו, בתפקיד ד"ר ויקטור פרנקנשטיין, יככב ג'יימס מק'אבוי שכיכב בשני סרטי האקס-מן האחרונים כדוקטור צ'רלס אקסבייר הצעיר.

על כסא הבמאי יישב פול מק'גויאן שביים מספר פרקים ל"שרלוק" המצוינת ויחד עם רדקליף ומק'אבוי ינסה להביא לקולנוע עיבוד ראוי לאחד מהסיפורים החרושים בתולדות הקולנוע.

הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-2 לאוקטובר.

פולטרגייסט

סרט האימה הקלאסי שביים טובי הופר והפיק סטיבן ספילברג מ-1982 מקבל חידוש מודרני. הסרט עוסק במשפחה אמריקאית שמגיעה לבית חדש בקליפורניה ומגלה שהוא רדוף רוחות. כשקרול אן, הילדה הקטנה של המשפחה, נחטפת לעולם הרוחות העלילה מסתבכת. על כיסא הבמאי מתיישב גיל קינאן שהיה אחראי על סרט האנימציה "מפלצת של בית".

לנו נותר רק לקוות שהחידוש הזה יצליח יותר מחידושים אחרים לסרטי אימה שראינו בשנים האחרונות ושלא יבייש את הסרט המקורי שנחשב לאחד מסרטי האימה הטובים ביותר בכל הזמנים.

הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב24 במרץ.

קרימסון פיק

כשגיירמו דל טורו עובד על סרט תמיד נוצר עניין אצל כל חובב קולנוע. הבמאי המצליח יחזור ב-2015 לאחד מהז'אנרים החביבים עליו, ז'אנר האימה.

טורו, שהיה אחראי על סרטי אימה מצליחים כמו "המבוך של פאן" ו"ילדים של אף אחד" לא מפרסם יותר מדי פרטים על הסרט, שיעקוב אחרי אישה צעירה שלאט לאט מגלה שבעלה הוא לא מי שהיא חושבת שהוא. הסרט נהנה מאסמבל שחקנים מבטיח שכולל את מיה וסיקובסקה ("אליס בארץ הפלאות", "רק אוהבים שורדים"), טום הידלסטון (המגלם את לוקי בסרטי מארוול), צ'ארלי האנם (כוכב "ילדי האנרכיה") וג'סיקה צ'סטיין ("כוננות עם שחר").

למרות שלא ידוע יותר מדי על הסרט בינתיים הקאסט המצוין שלו והעובדה שאחד מהבמאים הבכירים בעולם הקולנוע יביים אותו, הופכת אותו לסרט האימה שאני הכי מחכה לו ב-2015.

יום שישי ה-13

אחת מסדרות האימה הפופולריות ביותר חוזרת מהמתים, בדיוק כמו הגיבור שלה.

הסרט החדש לא יהיה המשך לסדרה המקורית שנעצרה ב-2003 עם "פרדי נגד ג'ייסון" וגם לא המשך לחידוש מ-2009, אלא רימייק נוסף לסרט המקורי והמצליח מ-1980 המתאר את קורותיהם של בני נוער במחנה קיץ הנרצחים אחד אחרי השני בדרכים אכזריות.

אין עדיין יותר מדי פרטים על הסרט החדש אבל כל חובב סרטי אימה יחכה לראות את ג'ייסון וורהייס, אחד מדמויות האימה האהובות בכל הזמנים, על מסכי הקולנוע.

פעילות על טבעית 5

לאחר שבשנה שעברה קיבלנו את הספין אוף "פעילות על טבעית: המסומנים", שלא זכה להצלחה גדולה, השנה הפרנצ'ייז המוכר חוזר למקורות. הסרט הקרוב יחזור לתבנית שהפכה את הסדרה לכל כך מצליחה: דברים מוזרים מתחילים לקרות למשפחה רגילה מהפרברים. את תפקיד הבמאי מקבל לראשונה גרגורי פלוטקין שערך את שני הסרטים הראשונים בסדרה.

הסרט צפוי לצאת לאקרנים באמריקה ב-13 במרץ.



קרמפוס (Krampus)

סרטי אימה שעוסקים בחג המולד הם לא דבר חדש: במהלך שנות ה-70 וה-80 יצאו עשרות סרטים שעוסקים באימה בחג המולד בהם סנטה הנחמד הופך לרוצח חסר רחמים. סרטים כמו "כריסמס השחור" ו"רוע בכריסמס" הפכו לסוג של קאלט למי שחובב את תת-הז'אנר המוזר הזה.

לקראת הכריסמס הקרוב אנחנו צפויים לקבל סרט על קרמפוס, היצור המיתולוגי ועל פי האגדה, התאום הרשע של סנטה קלאוס. על פי האגדה הביזארית הזו קרמפוס הוא זה שמטפל בילדים רעים במיוחד ברשימה של סנטה. קרמפוס חוטף אותם לשק שלו, מרביץ להם ומעניש אותם. ניתן להסיק שבסרט הזה העונשים יהיו קצת מעניינים יותר ממכות.

על הסרט יהיה אחראי מייקל דוטורי שכתב את התסריט ל"סופרמן חוזר" והיה אחראי על "Trick or Treat" סרט האימה מ-2007 שכבר הפך לסוג של קאלט אצל חובבי הז'אנר.

הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב27 לנובמבר.

[*]

רוח זדונית 2 (Sinister 2)

אחד מסרטי אימה המצליחים והטובים של 2012 זוכה לסרט המשך.

בסרט השני אמא (שאנין סוסאמון) ושני ילדיה נכנסים לבית הרדוף המוכר מהסרט הראשון. על הסרט הנוכחי לא יהיה אחראי סקוט דרקיסון, שאמנם כתב את התסריט אך עזב את כיסא הבמאי לטובת "דוקטור סטריינג'" של מארוול. במקומו יביים את הסרט סיארן פוי שהיה אחראי על "מצודה" המפתיע מ-2012.

ללא איתן הוק וללא סקוט דריקסון קשה לראות את הסרט מצליח להתקרב לרמתו של הסרט המקורי ובכל זאת עם במאי שביים כבר סרט אימה מוצלח מיוחד ותסריטאי הסרט המקורי, "רוח זדונית 2" יכול להיות אחד מסרטי האימה המפתיעים של 2015.

הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-21 באוגוסט.
זוהר צלח - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ פרדי נגד ג'ייסון (עמוד סרט)
חץ רוח זדונית (עמוד סרט)
חץ פולטרגייסט (1982) (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2015
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט