ארבעה סרטים עולים השבוע על מסכי הקולנוע בארץ. אין כל ספק כי הסרט לו חיכו כולם הוא סרטו של קוואנטין טרנטינו "להרוג את ביל". סרט אלים עם קריצה לא קטנה אל עבר ההיסטוריה של הקולנוע. מי שאוהב קטעי אקשן מרהיבים עם המון אלימות ודם, זה הסרט בשבילו. "הכלה" (אומה תורמן) הייתה פעם חלק אחד מארגון עולמי של רוצחות שכירות, עד שביל, הבוס שלה, והבנות האחרות החליטו לצאת נגדה ולחסל אותה ביום חתונתה. חמש שנים לאחר ניסיון החיסול, "הכלה" מתעוררת ומחפשת נקמה. בסרט משחקות גם לוסי ליו, דריל האנה וויויקה פוקס. עכשיו בכוונתה לחסל את כל אחת מהבנות כשהיא משאירה את ביל לקינוח.להוציא סרטו של טרנטינו עולים השבוע עוד שלושה סרטים:
"הכתם האנושי" סרט יפה ואנושי עם שניים מהכוכבים הגדולים שיש: ניקול קידמן ואנתוני הופקינס. לצידם מופיעים בהופעות מרשימות גארי סיניס ואד האריס. הסרט מספר את סיפורו של קולמן סילק (הופקינס), פרופסור מכובד בעיר קטנה בניו אינגלנד עם סוד בעברו. בזמן שחייו המקצועיים מסתבכים בגלל האשמות בגזענות, חייו האישיים מסתבכים כשאשתו מזה חמישים שנה מתה. כעת, כשחייו והמוניטין שלו כמעט הרוסים, סילק מתחיל את חייו מחדש בשתי חזיתות: האחת בחברותו עם הסופר נתן צוקרמן (סיניס), והשניה במערכת יחסים סוערת עם מנקה צעירה (קידמן). סרט יפה.
"עד כלות הנשמה" - סיפורה האמיתי של סבינה ספילריין. ב-1905 בחורה בת 19 מגיעה מרוסיה במצב נואש ומאושפזת בבית חולים פסיכיאטרי בציריך. הבחורה סובלת ממצב חמור של היסטריה ומסרבת לאכול. רופא צעיר, קארל גוסטב יונג, לוקח אותה תחת חסותו ולראשונה בהיסטוריה מנסה לטפל בה באמצעות השיטה הפסיכואנליטית של מורו, זיגמונד פרויד. כך נולד לו סיפור סוחף של אהבה ותשוקה, גוף ונפש, הממריא לגבהים, אך גם צולל למעמקים החשוכים של המאה שחלפה.
הסרט הרביעי שעולה על מסכינו הוא הסרט הישראלי "לא בת 17". הסרט מחזיר למסך את גיבורי סרטו הקודם של הבמאי, "נועה בת 17", בעת משבר נוסף שאליו נקלעה החברה הקיבוצית. השחקנים, אותם שחקנים – עשרים שנה אחרי. המקום – קיבוץ השקוע בחובות, לפני פירוק. במאמץ אחרון לייצר תכנית הבראה שתציל את הקיבוץ מציעה התנועה שמקימי הקיבוץ, קשישים שמעבר לגיל הפנסיה, יעזבו את הקיבוץ. במקומם, יובאו גרעינים צעירים, שיזרימו דם חדש לקיבוץ ולכוח העבודה שלו. התנועה תעזור כמובן במעבר המכאיב, אבל בכך אין נחמה למייסדים, המרגישים שעולמם מתמוטט. בין המיועדים לעזוב נמצאים גם שרגא, בסוף שנות הששים שלו, הנשוי לקלרה, אך אוהב אהבה נואשת את ברכה, אלמנתו של אחיו שהלך לעולמו. כדי לסיים את הרומן של בעלה, רוצה קלרה ששניהם יעזבו לבית אבות בצפון הארץ, ויתחילו בחיים חדשים. ברכה מצידה לא מוכנה יותר להיות אשה מס. 2 בחייו של שרגא, ודורשת ששרגא יבחר בין נשותיו. לקונפליקט הבלתי פתיר מצטרפים בני משפחה נוספים: נועה בת ה-45, יורדת, רופאה באמסטרדם, שבאה לסעוד את ברכה אמה בצרתה. שרי בת ה-19, בתה של נועה, ישראלית הולנדית, שברחה להודו ומגיעה לקיבוץ כדי לפתור סוד משפחתי, וראובן – שהיה נשוי לבתו של שרגא, שהתאבדה.