חדשות קולנוע וסרטים

אמאל'ה - סרטי האימה החדשים של אוקטובר

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
ליל כל הקדושים חל החודש בארה"ב ומביא עימו כבכל שנה, גל גדול וחדש של סרטי אימה, שמתוקף תפקידם, מאיימים למלא את אולמות הקולנוע עד אפס מקום. הנה סקירה קצרה של סרטי האימה החדשים והמדוברים של אוקטובר:

סרט האימה הראשון הפותח את החודש בארה"ב, הינו חידוש לסרט האימה הידוע משנות ה - 80, בכיכובה של ג'יימי לי קרטיס, "הערפל". הבימאי, רופרט ווינוורייט, שקיבל אור ירוק לעשיית הסרט עוד לפני שהתסריט נכתב, ינסה לנצל את הטכנולוגיה של ימינו ולהתעלות בכך על הסרט המקורי, שהצליח די יפה בקופות, כאשר גרף יותר מ - 21 מיליון דולרים, בעוד תקציבו היה מיליון אחד בודד.

את הסרט המקורי ביים ג'ון קפנטר שהפיק את החידוש. אגב, קרפנטר הוא זה שביים את הסרט הראשון בסדרת האימה הקלאסית, 'ליל המסכות'.

עלילת "הערפל" מספרת, שלפני מאה שנים, בעיירה נידחת שבצפון קליפורניה, עלתה על שרטון ספינת מצורעים, בליל ערפל מסתורי, לאחר שמייסדי העיירה הטעו אותה וכיוונו אותה לכיוון הסלעים בכוונה לגרום למותם של כל אנשי הצוות ששהו על הסיפון. עכשיו, רוחותיהם של המתים התעוררו מקבריהן המימיים, כדי לנקום את דמן.

בסרט משתתפים שני כוכבים הצעירים: מגי גרייס, אותה אתם בוודאי זוכרים בתור שאנון רת'רפורד המפונקת מסדרת הטלוויזיה זוכת פרס האמי - "אבודים", שכבר החלה את עונתה השנייה בארה"ב. וטום וילינג, הלא הוא קלארק קנט, מהסדרה המצליחה "סמולוויל", שיצאה לא מכבר אל ספריות הוידאו המובחרות.

הסרט צפוי לצאת בארה"ב ב - 14 באוקטובר ומתכוון להקפיא את דמן של רבבות הצופים רובם בני נוער, שכמובן ינהרו אל האולמות כעדר נאמן אל רועו האדיב.

סרט האימה השני שיוצא החודש לאקרנים בארה"ב, הינו שידרוג נוסף של משחק מחשב מצליח אל המסך הגדול. וכוונתי ב"שידרוג נוסף" היא, שבתקופה האחרונה אנו עדים ללא מעט משחקים מצליחים, שהופכים לסרטים מוצלחים לא פחות. דוגמא מובהקת לכך, היא "האוייב שבפנים", שמבוסס על משחק המחשב המפורסם ""Resident Evil (כן, יודע, תרגום סרטים לעברית זו בעיה מוכרת), שכבר זכה לסרט המשך -שגם הוא זכה להצלחה מסחררת.

אם כן, התופעה צברה תאוצה יחסית, והחודש יצא בארה"ב סרט האימה/פעולה המבוסס על אחד ממשחקי המחשב המפורסמים ביותר - "Doom", או בתרגומו החופשי לעברית: "דום".

כאשר אות מצוקה מגיע מתחנת המחקר המדעית שבכוכב מאדים, יחידת חוליית מרינס החלל מגוייסת לחקור את המתרחש. כל המחקרים הופסקו בתחנה והתקשורת אינה עובדת כראוי. החיילים חושבים שמדובר בעוד עבודה שגרתית, אך מה שהם אינם יודעים הוא, שבתחנת החלל ההיא שוכנים יצורים ממימד אחר, אורבים בחשכה, מחסלים את הניצולים ומחכים לטרפם הבא...

את הסרט ביים אנרז' בארטקוויאק, שאת קריירת הבימוי שלו החל רק בשנת 2000, עם יציאת הסרט "רומיאו חייב למות", כאשר לפני שקיבל את התואר "בימאי", בילה את רוב שעות עבודתו מאחורי עדשת המצלמה. בשחקנים ניתן למצוא את "דה רוק", שהופיע בעבר בסרטי אקשן רבים, כגון: ("מלך העקרבים", "המרדף" ו"מילה של גבר"), וגם את קארל אורבן, הזכור לנו כאאומר מסדרת סרטי "שר הטבעות".

הסרט צפוי לצאת לאקרנים בארה"ב ב - 21 לחודש ומסתמן כי יגרוף אליו מיליוני גרופי "דום" מכל רחבי העולם וכנראה יהפוך לעוד הוכחה ניצחת כי לא רק ג'יי קיי רולינג עשתה את הבלתי אפשרי.


סרט האימה השלישי והאחרון לחודש זה, היוצא לאקרנים בארה"ב, הינו אחד מהסיקוולס האימתיים המדוברים ביותר בתקופה האחרונה - "מסור 2".

"מסור 2" ממשיך את קו הסרט הראשון משנת 2004, שנחשב לסרט האימה הטוב ביותר מזה שנים והיה מועמד וגם זכה בלא מעט פסטיבלים וביניהם פסטיבל סאן סבסטיאן לסרטי אימה ופנטזיה.

הפעם, מצליח הרוצח המשונן ללכוד חבורת בישי מזל במקלט ביבים נעול, כאשר מטרת המשחק הפעם, היא לנסות למצוא את הדרך המהירה ביותר החוצה, לפני שגז העצבים המתפשט אל תוך החדר יגרום למותם המיידי. אך הם חייבים להיזהר מהמלכודות הנוספות אותן הניח המטורף ברחבי המקלט, שכן כל אחת ואחת מהן, מובילה אף היא אל מוות בטוח.

את הסרט ביים דארן ליין בוסמן, שהחליף את במאי הסרט הראשון, ג'יימס ואן. בוסמן גם תרם את חלקו בכתיבת התסריט, ביחד עם שחקן הסרט הראשון, לי וואנל, (אדם), שעזר בכתיבת התסריט של הסרט הראשון גם כן. הפעם, תקציב הסרט יעלה מעט מזה של הסרט הראשון (מיליון דולרים בודדים) ויעמוד על - 4 מיליון דולרים לערך.

בסרט ההמשך, נוכל לגלות כמה שחקנים, אותם כבר היכרנו בסרט הראשון. הראשון הוא ג'ון, "הרוצח המשונן", המשוחק ע"י השחקן טובין בל. השנייה, ניצולת אירועי הסרט הראשון, אמנדה, הזכורה לרובינו טוב טוב מסצינת "מלכודת הדובים ההפוכה" המפורסמת, שאת דמותה משחקת שאוני סמית', אותה ראינו לאחרונה בסרט "איילנד".

הסרט צפוי לצאת ב - 28 לחודש לאקרני ארה"ב ומתכוון להטיל את אימתו ממש בתחילתו של "ליל כל הקדושים".

אז כדאי מאוד שתכינו לעצמיכם איזו יד להישען עליה, או איזה קרטון פופקורן ענק, אותו אתם רשאים לזרוק על איזו סבתא מהקהל מרוב פחד, כי מסתמן שהולך להיות חודש מצמרר במיוחד...
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2005
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט