חדשות קולנוע וסרטים

המלצות סרטים בטלוויזיה לסוף השבוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
המעבר לשנה החדשה לא ממש משנה הרבה בלוחות השידורים. בכבלים יקדישו את יום שישי לסרטי ג'ון יוז (ראה בהמשך) ובלווין יקדישו את ערב הסילבסטר לסרטים שנבחרו ע"י הצופים. בשני המקרים מדובר בעיקר בהרבה שדורים חוזרים אבל אולי זו הזדמנות לנסות כמה סרטים פחות מוכרים.

יום שישי

היום האחרון של השנה האזרחית עובר בשקט יחסי ברוב הערוצים. ערוץ 1 ישדר אחה"צ את "תעצרו את העיר, אני רוצה לרדת 2", המשך מיותר לסרט מ- 91 עם בילי קריסטל (16:35). בערוץ 2, ישדרו ב- 00:45 את "והמנגינה נמשכת", סרט טלויזיה על מערכת היחסים בין הצמד המזמר סוני ושר, למי שזה מעניין אותו בלבד. בערוץ 10 החליטו לוותר על התוכנית המיוחדת של אסף הראל וישדרו במקומה את "לתפוס את הכלה", עם ג'וליה רוברטס וריצ'ארד גיר, ב- 21:15.

בערוץ הסרטים שווה לראות את "לצאת נקי", בו בן קינגסלי מרשים כמאפיונר מבוגר המנסה לשכנע מאפיונר שפרש לחזור לעבודה אחת אחרונה. את הסרט ביים ג'ונתן גלזר, שסרטו החדש והמיוחד "לידה" מוקרן עכשיו בקולנוע.

ב- HOT PRIME יכול להיות מעניין לנסות את "אמיל", עם איאן מק'קלן (ג מגנטו מסרטי"X-מן", שהשני מהם ישודר היום ב- HOT ACTION), שחוזר לתפקידים דרמטיים, הפעם כפרופסור מבוגר החוזר לעיירת הולדתו ופוגש את אחייניתו, דברה אונגר ("קראש"). לאחר מכן, ב- 23:35, כדאי מאוד לראות את "האמת שלא תיאמן", סרטו הראשון של האל הארטלי וגם בו מתוארת חזרה לעיירה בה נולד הגבור, הפעם בחור צעיר שהשתחרר מהכלא ומתאהב בבתו של מנהל המוסך בו הוא עובד.

הערב זו גם אחת הפעמים היחידות בהן כדאי לבדוק את AXN שמשדר ב- 22:45 את "90 דקות לרצח", מותחן לא רע בכלל שלא זכה להצלחה וחבל. בתו של ג'וני דם נחטפת וכדי להציל אותה הוא חייב להתנקש בחייה של מושלת מקומית. ג'ון בדהאם ("משחקי מלחמה") ביים סרט בו זמן ההתרחשות מקביל לזמן הסרט, כמה שנים לפני ש "24" הפכה ללהיט או בכלל נולדה.

ערוצי הסרטים של הלווין יקדישו כל אחד בנפרד, ערב לבחירות הצופים. ב- yes 1 ישודרו קומדיות, ב- yes 2 סרטי מדע בדיוני, ב- yes 3 סרטים עצמאיים וב-yes 4 סרטי פעולה. בהתחשב בכך שהאפשרויות לבחירה לא היו חדשות במיוחד, כנראה שגם הערב ישודרו סרטים ששודרו מספר פעמים בעבר. (ראה כתבה נפרדת)יום שבת

היום הראשון של 2005 וערוץ 2 מתחיל בשידור סדרת המתח המדוברת של יאיר לפיד, "חדר מלחמה". בערוץ 10 לעומת זאת מקדישים ערב לפלייבוי, שמתחיל עם "השפנפנה הציונית הראשונה", העוקב אחר נגה שחר שזכתה להיות המגישה הישראלית הראשונה בערוץ פלייבוי. לאחר מכן ישודר הסרט "באחוזת הפלייבוי" שעוקב אחר יו הפנר וחייו באחוזתו המפורסמת.

אלו מכם שזה עדיין לא הספיק להם וכן רוצים לראות משהו אחר יכולים לפנות לערות הסרטים, שם ישודר אחה"צ הסרט המקורי שספר את ספורה של "באפי ציידת העפרדים", ולא זכה בזמנו להצלחה. כריסטי סוונסון בתפקיד שהפך את שרה מישל גלר לכוכבת כמה שנים מאוחר יותר (17:45). ב- HOT DRAMA אפשר לראות ב- 21:30 את "חייו של דייויד גייל", דרמה בינונית עם קווין ספייסי כפרופסור לפילוסופיה הנאשם בהריגתה של לורה ליני ("מישהו לסמוך עליו") ומקבל סיוע מקייט ווינסלט, עיתונאית הנחושה לגלות את האמת.

ב- HOT FUN ישדרו ב- 23:45 את "זולנדר", אחת הקומדיות המצחיקות ביותר של השנים האחרונות, בה בן סטילר (שגם ביים) מגלם דוגמן טיפש ביותר שמהופנט להתנקש בנשיא מדינה מהמזרח הרחוק. הספור לא ממש חשוב, כמובן, והסרט נע מבדיחה לבדיחה, סיטואציה מטורפת אחת לשנייה, ולצד סטילר מופיעים גם אשתו כריסטין דיוויס, אוון וילסון והמון הופעות אורח של כוכבים בתפקיד עצמם.

גם הערב אפשר לקפוץ ל- AXN, שם ישודר ב- 22:45 החלק הראשון בסרטי "השוטר מבברלי הילס", שהפך את אדי מרפי לכוכב, הרבה לפני הזוועות שהוא עושה עכשיו.

בלווין חוזרים לשידורים הרגילים, וב- yes 2 ישדרו הערב שני סרטים לפי ספרים של סטיבן קינג, החל מ- 21:45. הראשון, "לוכד החלומות", שביים לורנס קסדן מספר על ארבעה חברי ילדות הנפגשים לסוף שבוע בבקתה מבודדת ומאוימים ע"י יצור זוועתי. במידה ולא לוקחים את הסרט ברצינות (ואין שום סיבה לעשות זאת, במיוחד לא בחלקו הראשון), אפשר להנות ממנו. אחריו ישודר אחד העיבודים היותר אהובים לספריו, " מיזרי", בו ג'יימס קאן ("הסנדק") כסופר הנפגע בתאונת דרכים ונאסף ע"י קתי בייטס, המעריצה הגדולה ביותר שלו, שמתגלה כפסיכופטית וכולאת אותו בביתה. רוב ריינר ("הנסיכה הקסומה") ביים את אחד מסרטיו הטובים האחרונים, ואחד הסרטים הטובים היחידים שמשודרים היום.
ג'ון יוז

ב- HOT FUN מקדישים את היום לג'ון יוז, מגדולי הבמאים של סרטי הבמאים. לא שיוז היה במאי מבריק במיוחד בעל חוש אסתטי מרתק או חדשני, אבל הוא הצליח לקלוע באופן מדוייק לטעמם של מליוני נערים ונערות וניפק במהלך שנות השמונים מספר להיטים שלא מעט אנשים זוכרים בחיבה עד היום. בשנים האחרונות יוז משמש בעיקר כתסריטאי או מפיק וזנח את שנות הנעורים לטובת עסוק בסרטי ילדים. המרתון יתחיל בשעה 15:15, אז ישודר "בטהובן 4", שיש לו קשר רופף בלבד ליוז, שכתב את הסרט הראשון בסדרה. לאחר מכןישודר "שכחו אותי בבית 2", שגם לו כתב יוז את התסריט (כריס קולומבוס ביים). ב- 18:50 תשודר "שמתי ברז למורה",

אחת הקומדיות האהובות של יוז, הפעם גם כבמאי, ועם מתיו ברודריק כנער המבריז מבית הספר לטובת יום בעיר עם חבריו. ב- 20:35 תשודר קומדיית חג המולד "תקועים בדרך" עם סטיב מרטין וג'ון קנדי. לאחר מכן ישודרו שניים מסרטיו המוכרים ביותר – "יפה בוורוד" שגילה את מולי רינגוולד לעולם (יוז כתסריטאי) ולאחר מכן "מועדון ארוחת הבוקר", העוקב אחר חמישה תלמידים המרותקים לבית ספרם. את הלילה תסיים הפארודיה "קטע מהסרטים", הצוחקת לגל סרטי הנעורים של שנות התשעים והשמונים, ובית הספר בו מתרחש הסרט הוא על שמו של יוז עצמו.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2005
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט