חדשות קולנוע וסרטים

משאל סרט השנה: מהו הסרט הגרוע של 2016?

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
לכבוד סיכום השנה שיעלה בסוף השבוע ביקשנו מצוות האתר, ממבקרי הקולנוע המובילים בישראל ומיוצרים מובילים לבחור את סרטי השנה, הסרט הטוב ביותר שלא הופץ מסחרית, השחקנים והסרט הגרוע של השנה. היום נחשוף את בחירותיהם לסרט הרע ביותר שהם ראו בשנת 2016
1. יחידת המתאבדים

הבחירה של יעל שוב, יוחאי גורלי וניצן המבורג. הסרט ממנו היו ציפיות רבות, זכה לקיתונות של ביקורת עם צאתו והיווה אכזבה נוספת מבית DC אחרי "באטמן נגד סופרמן" הפומפוזי והמוגזם שיצא בתחילת השנה.

עלילת הסרט עוקבת אחר צוות הפושעים בעלי כוחות העל הכי מסוכנים על פני האדמה, שעד כה היו כלואים בבתי סוהר ברחבי העולם ומגויס על ידי ארגון ממשלתי למשימה סודית. עם 26 אחוזי ביקורות חיוביות באתר "רוטן טומטוס" וקונצנזוס ביקורתי כי "העלילה מבולבלת, הדמויות כתובות בדלות, הבימוי גס והסרט בכללותו מאכזב", "יחידת המתאבדים" לא הצליח לעמוד בהייפ שהטריילר המצוין שלו הבטיח. הכנסות נאות של 745 מיליון דולר ברחבי העולם הצליחו לכסות על האכזבה הכללית מהסרט.



2. זולנדר 2

הבחירה של לירון סיני וקארין דובינסקי. 15 שנה לאחר קומדיית הקאלט המצליחה והאהובה, חזר בן סטילר לתפקיד הדוגמן הטיפש דרק זולנדר, בסרט אותו גם ביים. עם ציון גולשים של 4.2 באתר "סרט" ו-4.8 ב-IMDB והכנסות זעומות של 55 מיליון דולר בלבד, לצד קטילה מוחלטת של המבקרים, הפך "זולנדר 2" לדוגמא לאיך להרוס את ההנאה מסרט ראשון מוצלח.

"הוא היה כל כך רע שהצליח להרוס לי שנים של הנאה מהסרט הראשון. אין מחילה על דבר כזה". (לירון סיני, ynet)

"בזבוז של תקציב וזמן, אחד הסרטים המבישים, המשעממים והמיותרים שראיתי בימיי" (קארין דובינסקי)



אליס מבעד למראה

הבחירה של זוהר צלח וארז דבורה. סרט ההמשך של טים ברטון ל"אליס בארץ הפלאות", שגם הוא לא היה בדיוק חביב המבקרים, סיפק שוב פעם תסריט משעמם וחוויה ויזואלית שמכוונת לעין הרבה יותר מאשר למוח. 30 אחוזי ביקורות חיוביות מראות שהמבקרים ממש לא מחכים לסרט השלישי בסדרה.

סרטים נוספים שבחרו המבקרים והיוצרים:

בן חור: "ראיתי הלוויות יותר מבדרות מהקיטש ההוליוודי האיום הזה" (קרן קוצ'ר, "סרט")

שמונת השנואים: " אולי לא הכי גרוע מבחינה קולנועית אבל פשוט מרתיח כמה שסבלתי בו". (בועז ארמוני, במאי "מסווג חריג")

מסיבת נקניקיות: "יש כאלו שמתחברים לסגנון ההומור הזה אני לא אחת מהם. על אף שהיו כמה קטעים משעשעים הצפייה השאירה בי תחושה מגעילה" (הלמינה גרופר, "סרט")

ללכת בדרכך: "אמיליה קלארק צריכה להתפלל שלא יפסיקו לצלם את משחקי הכס ושלעולם לא יהרגו את דמותה כחאליסי. קלארק צריכה להישאר במסך הקטן" (דלית כהן, "ישראל היום")

הצייד: מלחמת החורף: "אסון קולנועי ועוד לוקחות בו חלק 3 שחקניות מעולות זוכות פרסים: שרליז ת'רון, ג'סיקה צ'סטיין ואמילי בלנט, שנראות משועממות ואינן מצליחות להתמודד עם התסריט המביך בעילגותו. ועוד שפכו על הביזיון הזה מעל ל 100 מיליון דולר וזה עדיין נראה כמו פרק גרוע של סדרת הטראש הפנטסטית, OnceUpon a Time" (יאיר הוכנר, "סרט")

הנערה הדנית: "דאבל ראזי לאדי רדמיין על זה ועל 'חיות הפלא'" (תומר קמרלינג, "פנאי פלוס")

החתונה היוונית שלי 2 : "הסרט המיותר של השנה, ניסיון פתטי ולא מוצלח לחזור על הצלחת הסרט הראשון שכלל הוצאת רוב הקאסט המקורי מהנפטלין והתוצאה בהתאם". (רון פוגל, סרט)

המשתתפים במשאל:

צוות אתר סרט: אלעד שלו (עורך האתר), יאיר הוכנר (עורך מדור ביקורות), רון פוגל (מבקר בכיר), יוחאי גורלי (עורך מדור טלוויזיה), הדר אורלנוב (אחראית רשתות חברתיות), מור קומפני (מבקרת), ערן איצקוביץ (מבקר), דין קליין (מבקר), זוהר צלח (כתב קולנוע), הלמינה גרופר (כתבת), קארין דובינסקי (כתבת), מתן שאווטר יניב (כתב), שרון טהר (כתבת), נועה לוי (כתבת), קרן קוצ'ר (כתבת), ניצן המבורג (כתב)

מבקרי קולנוע: יעל שוב (טיים אאוט), אבנר שביט (וואלה), נטליה ירמין (NRG), עידו רוזן (ד'קמפוס), תומר קמרלינג (פנאי פלוס), מרלין ויניג (סלונה), ארז דבורה (ynet), עופר ליברגל (סריטה), דלית כהן (ישראל היום), בנימין טוביאס (ידיעות אחרונות), לירון סיני (מאקו), אורון שמיר (עכבר העיר), מיכל קליינברג (nana10)

אנשי קולנוע: אסף פולונסקי (במאי, "שבוע ויום"), בועז ארמוני (במאי, "מסווג חריג")" ענר פרמינגר (במאי, "החיים בינתיים")", ענת וובנובוי (במאית, "פיתוי בע"מ"), דני לרנר (במאי, "קירות"), מרט פרחומובסקי (מקים מאגר העדויות של הקולנוע הישראלי)
אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ יחידת המתאבדים (2016) (עמוד סרט)
חץ זולנדר 2 (עמוד סרט)
חץ אליס מבעד למראה (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2016
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט