חדשות קולנוע וסרטים

בחורים רעים 2 - ביקורת די.וי.די

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
ישנם מעט מאוד סרטים שמשאירים את הצופה פעור פה לנוכח סצנות אקשן מרהיבות, מהירות, שמבויימות וערוכות היטב. ישנם מעט שחקנים שיכולים להחזיק קהל שלם במשך למעלה משעתיים ולשעשע אותו בלי לשעמם אותו לדקה. ב"בחורים רעים 2", שיצא לא מכבר למכירה בדי.וי.די יש לנו גם סרט אקשן מרהיב וגם את ויל סמית שמחזיק אותנו למעלה משעתיים. אולם הדי.וי.די. שיצא לא מכבר באריזה של שני דיסקים מספק לצופה הסקרן הרבה יותר מעוד סרט אקשן. התוספות הרבות והמאוד מיוחדות גורמות לנו (או לפחות לאלו שמתעניינים בעשייה הקולנועית) להשאר אל מול הדי.וי.די. שעות נוספות. והמחיר: 99 שקלים בלבד.על הסרט:

"בחורים רעים 2" הוא סרט המשך לסרט המצליח "בחורים רעים" משנת 1995. וויל סמית' ומרטין לורנס, חוזרים לשתף פעולה ביחד עם במאי הסרט הראשון מייקל ביי שכבר התמקצע והשתכלל בתחום האקשן מאז עם סרטים כמו "הפריצה לאלקטרז", "ארמגדון" ו"פרל הארבור". בעוד הסרט הראשון היה מבוסס כולו על השילוב המעולה בין שני השחקנים והפעולה הייתה בסגנון של פעם: שוטרים וגנבים, מרדפים וקרבות יריות, בסרט ההמשך כבר הושקע תקציב ענק ונוספו לו המון קטעי אקשן ופעלולים מודרניים בהרבה.

שני בלשי מחלק הסמים של מיאמי; מייק לורי (וויל סמית') ומרכוס בארנט (מרטין לורנס) מצטרפים לכוח מיוחד שמשימתו לעצור את גל האקסטזי שפוקד את מיאמי. הפעם מצטרפת אליהם סיד (גבריאלה אוניון), אחותו היפהפייה של מרכוס, סוכנת סמויה של מחלק סמים ממשלתי. המשימה מסתבכת עוד יותר כאשר ניצוצות רומנטיים מתחילים לעוף בין מייק וסיד, מה שגורם לאחיה, המגונן מדי, להשתגע לגמרי.

הסרט מבוסס, כמו הסרט הראשון בסדרה, על הקסם המיוחד ועל ההומור של וויל סמית' ומרטין לורנס. אין ספק שיש משהו מיוחד, בשיתוף הפעולה הקומי ביניהם והוא פשוט עושה את העבודה. מצד שני, הסרט לא מחדש יותר מדי. פעולה קומית, די שגרתית ובעיקר ארוכה מדי. הסרט נראה כאילו רצו להוסיף עוד ועוד קטעי פעולה, עוד מרדף, עוד קרב יריות. קטעי הפעולה יפים ועשויים היטב, כמו בכל סרטיהם של המפיק ג'רי ברוקהיימר והבמאי מייקל ביי. אקשן יעיל ומהוקצע. העלילה נעה בקצב מסחרר כולל המון קרבות ומרדפים, אך כמו ברוב הסרטים בז'אנר, קצת צפוי.
על התוספות:

התוספות המיוחדות של הדי וי די הם חגיגה לכל אוהבי הקולנוע. נכון, יש שם את הדברים הסטנדרטים כמו סרטוני מאחורי הקלעים, כמה סצינות שהוצאו מהגרסה הקולנועית והקליפ שמלווה את הסרט. אולם בדיסק התוספות ישנם כמה דברים ייחודים כמו למשל: יומני ההפקה.

יומני ההפקה נותנים לצופה הצצה ייחודית ומעמיקה להליך העשייה. צילומים שלא נערכו אלא צולמו על ידי מבקרים שהיו באתר הצילומים, לא צוות מקצועי שנשכר על ידי חברת יחסי הציבור לתעד את ההסרטה. אנו יכולים לעבור כמעט כל שבוע בהפקה ולראות את הכוכבים מתנהגים בטבעיות מכיוון שברוב המקרים בכלל לא ידעו שמצלמים אותם. אנו רואים את ויל סמית ומרטין לורנס מצחקקים אחד עם השני ואפילו יורדים אחד על השני. אחד הקטעים המשעשעים ביומני ההפקה הוא היום שבו אחד השחקנים לא הגיע ומייקל ביי, הבמאי, מחליט להחליף אותו, הוא מנסה לעבוד על מרטין לורנס אבל זה מחזיר לו, ובגדול. עוד משהו ייחודי לדיסק: פרוק סצנות.

פרוק סצנות הוא מכשיר מצויין לאלו מיכם שרוצים להבין יותר לעומק איך עושים סרט, בהחלט מומלץ לסטודנטים לקולנוע. בחלק הזה של הדי.וי.די. נלקחו כמה מהסצנות המרכזיות של הסרט ופשוט מתארים לנו את הליך העבודה עליהן. החל משלב התסריט (ניתן לקרוא את הסצנות כפי שהיו כתובות בתסריט המקורי) דרך שלב הסטורי בורד (שלב בו מציירים את כל הסרט כמו חוברת קומיקס, דרך סרטון על צילומי אותה סצנה וכלה בסצנה הסופית כפי שהיא מופיעה בסרט.

לסיכום: להוציא סרט האקשן המרהיב שמציע לנו "בחורים רעים 2", דיסק התוספות הוא אחד המושקעים והמעניינים שיצאו בחודשים האחרונים, כדאי מאוד.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט