חדשות קולנוע וסרטים

כמה רוע אפשר לבלוע? הסרטים שהיינו רוצים לראות על נבלי קומיקס

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אחרי ״ג׳וקר״ הנהדר שזכה השבוע בשני פרסי אוסקר וההצלחה הראשונית של "ציפורי הטרף" נראה שהעולם מוכן לסלוח ל"יחידת המתאבדים" ולתת צ׳אנס לסרטי קומיקס אפלים יותר והרואיים פחות. אבל אל תדאגו מארוול, גם אתם יכולים לעשות סרט נבלים לא רע, ואם במקרה תצטרכו עזרה, יש לנו את הפיץ׳ המושלם בשבילכם.
1. שרדר

במאי: פארק צ׳אן-ווק, שחקנים: הנרי גולדינג (״הג׳נטלמנים״, בתור ׳שרדר׳), ג׳ט לי (בתור המטו יושי)

כן כן, גם שרדר הוא נבל קומיקס וכדאי שתיקחו אותו מעט ברצינות. אז בואו ננסה לקחת את הסיפור המוכר והידוע של "צבי הנינג’ה" מנקודת מבט אחרת. ׳שרדר׳ שאותו אנו מציעים הוא סיפור סמוראים קלאסי העוקב אחרי דרכו של אורוקו סאקי, נינג׳ה צעיר שמתגורר עם אחיו בבקתה קטנה בצפון יפן. אבל כאשר שבט הנינג׳ה פוט מתנקש בחייו של אחיו, סאקי חובש על פניו מסכת סמוראים המסווה את זהותו האמיתית ומסתנן לארגון תחת השם- שרדר.

שרדר עוקב אחרי השבט לניו יורק ועם הצטרפותו הוא לומד את דרכיהם המלוכלכות של הנינג’ות המנוגדות לערכים שאותם למד מאחיו. הוא מתכנן להתמרד ולקחת את הפיקוד מהמטו יושי, המנהיג של הנינג׳ה-פוט. מה שהוא לא לוקח בחשבון זה את העכברוש הזקן אותו מחזיק יושי, שמו אם תהיתם הוא ספלינטר.

[*]

2. הנשיא לות׳ר

במאי: אדם מקי

שחקנים: ג׳סי אייזנברג (בתור ׳לקס לות׳ר)

מתי ראיתם מותחן פוליטי אמיתי המבוסס על קומיקס? "הנשיא לות׳ר" הוא הסרט שאנו צריכים לתקופת בחירות שכזאת עם הנבל הגדול ביותר של סופרמן. הסרט נע בצורה לא לינארית המציגה את ילדותו של לקס בשכונה הקשה ביותר במטרופוליס ומגוללת את פעילויותיו המושחתות בדרך להקמת חברת ׳לקסקורפ׳ וגם עוברת לפועלו בהווה. בעת שחרורו מהכלא (לאחר מאורעות "באטמן נגד סופרמן"), תדמיתו של לות׳ר נפגעה מאוד והוא מוצא את עצמו אבוד.

התבטאות פוליטית נגדו נותנת ללקס את ההשראה לפצוח בקריירה פוליטית. הוא מקים צוות פוליטי ולומד מחדש את כישורי ההנהגה ובעיקר ההונאה. בעוד שהוא מצליח ליצור מניפולציה על הקהל, יריביו הפוליטיים מנסים להעלות מעל השטח את עברו שהוא מסתיר.

[*] 3. ששת המרושעים

במאי: סם ריימי , שחקנים: מייקל קיטון (בתור ׳הנשר׳)

קומדיית אקשן אפלה העוסקת בדיוק בצד ההפוך מ"הנוקמים". בתא הכלא השמור ביותר נרקמת לה חברות אמיצה בין שני שותפים לתא. האחד הינו אדריאן טומס הידוע בכינויו הנשר, שנמצא בכלא מזה זמן מה והתרגל לחיים שאחרי התבוסה, השני הינו שותפו החדש- דוקטור אוקטופוס. השניים, שהובסו כל אחד בידי ספיידרמן, רוקמים מזימה ובורחים ביחד מהכלא.

אחרי שהם מבינים כי הם טובים יותר ביחד, הם מתכננים להקים חבורת נוקמים קטנה משלהם שתפעל ביחד כנגד איש העכביש. אל השניים מצטרפים מורביוס, ונום, סקורפיון וגם סאנדמן שבורח ביחד איתם מהכלא. בעוד שהחיפושים אחר השישה נמצאים בשיאם, עדיין ייקח זמן עד שתומס ואוקטופוס יצליחו להפוך את החבורה הכושלת לצוות אמיתי.

[*]

4. לזרוס (סיפורו של ראס אל גול)

במאית: מרג'אן סטראפי ("פרספוליס"), שחקנים: חוויאר באדם

כחלק מהלייבל החדש, די-סי בלאק שואפים ליצור סיפורי מקור קטנים וייחודיים דוגמת הג׳וקר. ובכן, יש לי משהו דומה עם נבל אהוב עלי במיוחד- ראס אל-גול, מנהיג ליגת המתנקשים. כמו שהג׳וקר דומה ל"נהג מונית" ו"מלך הקומדיה", ׳לזרוס׳ דומה לסרט אחר של סקורסזה ועוקב אחר ילד פושע שמתמכר לכוח ובונה את עצמו בתור מנהיג הכנופיה.

אבל בניגוד ל"חבר'ה הטובים", "לזרוס" הוא סיפור התבגרות אפי המתרחש על גבי מאות שנים בהן גדל ראס תחת בורות לזרוס המעניקות לו חיי נצח. ראס הילד משתמש בצימאון של אנשיו לחיי נצח (בדומה להתמכרות לסמים) על מנת לבנות את ליגת המתנקשים הפועלים מאחורי הצללים ויוצרים סדר ואיזון ברחבי העולם.
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2020
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט