חדשות קולנוע וסרטים

המלצות טלוויזיה לסוף השבוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
למרות שבבתי הקולנוע שלנו נוכל לראות השבוע כמה מהכוכבים הגדולים של הוליווד, הצצה קלה לעבר לוחות המשדרים מראה כי מי שרוצה לנוח בבית יוכל לעשות זאת בכיף מול הטלוויזיה. ערוצי הסרטים השונים, BBC פריים וערוצי הלווין מכינים לכם סוף שבוע חגיגי במיוחד. הנה כמה המלצות שלנו לסוף השבוע:יום שישי

הכוכבים של שלומי.
היישר מבתי הקולנוע מגיע אחד הסרטים הישראלים המדוברים של החודשים האחרונים. "הכוכבים של שלומי בהקרנת בכורה בערוץ הסרטים של HOT. סיפורו של שלומי, נער מקסים שתמיד דואג לכולם: לאימו העייפה מרוב עבודה, לאביו שסולק מהבית לאחר שבגד באם, לסבו הזקן והמרותק לכיסא גלגלים, לאחיו הגדול שחולם להיות מוסיקאי רוק ולשכנה החדשה והיפהפייה - שבה הוא גם מתאהב בהמשך. שלומי נחשב תמיד לתלמיד גרוע, עד שמורה חדש המגיע לבית ספרו מגלה את כשרונו המיוחד וגורם לתפנית מפתיעה בחייו. בתפקידים הראשיים: אושרי כהן ("אהבה מעבר לפינה"), אסתי זקהיים ("עפולה אקספרס"), אסי כהן ("יוסי וג'אגר"), אריה אליאס ("השוטר אזולאי") ורותם אבוהב ("סימה וקנין מכשפה"). את הסרט כתב וביים שמי זרחין ("לילסדה", "מסוכנת"). הסרט יוקרן בשעה 22.00.

ערוץ YES1 עורך בשבוע האחרון רטרוספקטיבה לאחד הקומיקאים הגדולים של כל הזמנים, ג'רי לואיס, ביום שישי יוקרנו שני סרטים שלו:

נער המעליות (The Bellboy), שיוקרן בשעה 18.00.
סטנלי (לואיס) הוא נער מעלית במלון במיאמי ביץ'. הוא נוהג לבצע את מטלותיו במלון בלי להוציא אף מילה לסובבים אותו, אלא להביע את עצמו רק על ידי הבעות פנים מוזרות וסגנון הסלפסטיק הקומי שלו. למרות כל כוונותיו הטובות, בכל פעם שהוא מנסה לבצע את אחת ממטלותיו התוצאות הרות אסון – אך מצחיקות. באחד הימים הכי עמוסים שלו הוא נאלץ לטפל במקביל בגנגסטרים, בדוגמניות סקסיות, בשחקני גולף ואפילו ב.... ג'רי לואיס (בתפקיד עצמו) המתארח במלון! סרט הקולנוע הראשון שלואיס ביים.

נערת הרוק (Rock-a-Bye Baby) שיוקרן מייד בתום "נער המעליות".
כוכבת הקולנוע קרלה נייפלס (מקסוול) יולדת שלישיה, אך היא לא רוצה שהציבור הרחב וקהל מעריציה ידע על כך. מנהליה מזהירים אותה שהתינוקות יכולים להרוס לה את הקריירה ולכן היא פונה לאדם היחיד שיכול לעזור לה- חבר הילדות שלה קלייטון פול (לואיס) כדי שיאמץ אותם. מכיוון שכרווק אסור לקלייטון לאמץ הוא נישא לאחותה הצעירה של קרלה, סאנדי (סטיבנס), שאוהבת אותו בסתר. אחרי שהעיתונות מגלה על השלישיה קרלה טוענת שהיא זאת שנשואה לקלייטון. וכשהוא לא יכול להתמודד עם הלחץ, קלייטון בורח.

הערוץ האיכותי BBC פריים יקרין בשעה 22.00 את הסרט "קופנהגן", עיבוד למחזה הבמה הפופולרי של מייקל פריין המבוסס על מסע משונה שערך הפיסיקאי הגרמני ורנר היסנברג לקופנהגן בשנת 1941 כדי לפגוש את עמיתו המדען המהולל נילס בוהר. השניים היו חברים ותיקים ועמיתים, ועוררו מהפכה בעבודתם המשותפת בפיזיקה האטומית בשנות ה- 20. אולם עכשיו השתנה העולם ושני המדענים מוצאים את עצמם משני עברי המתרס בתקופת מלחמת העולם השנייה. הפגישה שהייתה כרוכה בסכנה ובמבוכה הסתיימה בפיצוץ גדול. במחזהו של פריין, היסנברג פוגש את בוהר ואשתו מרגרט פעם נוספת כדי לנסות למצוא את התשובה לשאלה איך אנחנו יכולים לדעת מדוע אנחנו עושים מה שאנחנו עושים? התכנית מלווה בתרגום לעברית.
יום שבת

יום שבת שייך ללא כל ספק להארי פוטר. ערוצי YES2 בלווין וסינמה 2 בכבלים יקרינו בהקרנת בכורה את הסרט השני בסדרה, "הארי פוטר וחדר הסודות". הסרט יוקרן בשעה 21.45 ובמקביל הוא יוקרן גם בערוץ יסבבה בלווין בדיבוב לעברית.
הארי פוטר וחבריו ממשיכים בהרפתקאותיהם במהלך שנת לימודם השניה בבית הספר לקוסמות הוגוורטס. הארי, רון והרמיוני מתוודעים לאגדה על "חדר הסודות", חדר סודי שהקים אחת ממייסדי בית הספר, שאותו יוכל לפתוח רק יורשו של וולדמורט – הקוסם שהרג את הוריו של הארי ומת במהלך הניסיון להרוג אותו. בנוסף, תלמידי בית הספר הנחשבים "בוצדמים" (ילדים של אנשים שאינם קוסמים) הופכים לאבן וכל הסימנים מצבעים לעבר הארי. הארי נחוש למצוא את האשם ולשם כך הוא מנסה לפענח את תעלומת חדר הסודות ואת הקשר של החדר לפרשה.
לפניו הסרט ישודר החלק הראשון בסדרה “הארי פוטר ואבן החכמים”, שני הסרטים ישודרו גם בערוץ יסבבה בדיבוב לעברית.

הסרט המרכזי של ערוץ הסרטים של HOT הוא "המצור". ברוס וויליס, דנזל וושינגטון ואנט בנינג מככבים במותחן פעולה סוחף, המבוסס על הפיצוץ שאירע בשנת 1993 במגדלי התאומים בניו-יורק (הסרט נעשה לפני ה- 11 בספטבר). בעקבות שורת פיגועים בניו-יורק, מתגייסים ראש המחלקה ללוחמה בטרור, אנטוני האברד (דנזל וושינגטון), וסוכנת סי.איי.איי קשוחה בשם אליס קראפט (אנט בנינג), כדי לנסות לעצור את גל הטרור הקטלני. כאשר השניים נכשלים במשימתם, ראש העיר מחליט להכריז על משטר צבאי, שבראשו עומד וויליאם דברו (ברוס וויליס), גנרל פטריוט ואכזר, שיעשה הכל כדי להחזיר את השקט לעיר הגדולה. גנרל דברו נכנס מיד לפעולה ומחליט לסגור את העיר באמצעות גדודי טנקים. תוך שיתוף פעולה עם אנטוני האברד ואליס קראפט, הוא מצליח אט אט לסגור על המפגעים האכזריים. הסרט יוקרן בשעה 21.30.

ערוץ BBC פריים מזמין אותנו להצטרף לסופי השבוע המטורפים של לואי ת'רו. תכנית טיולים בעלת אופי שונה. ברוח אמיתית של תחקיר עיתונאי, לואי חוקר תת-תרבויות אמריקאית בארה"ב , ומצליח להשיג גישה למעגלים פנימים של ארגונים וגופים החיים בשולי החברה האמריקאית. בפרק השבוע, "האפוקליפסה קרבה", לואי מבלה סופ"ש באידהו, מקום מושבם של פטריוטים ימנים קיצונים ונלהבים, המתכוננים במסגרות צבאיות מחתרתיות לקטסטרופה הגלובלית הבאה. הפרק ישודר בשעה 01.00 בלילה.

ונסיים עם הדובדבן שעל העוגה. תוכנית ספיישל פרקינסון לכבוד חג הפסחא. ערוץ BBC פריים ישדר שלוש תוכניות של המראיין הנפלא הזה:

בשעה 21:30 – יצטרף לפרקינסון ענק הוליוודי, השחקן והבמאי קלינט איסטווד, שמעניק ראיון נדיר. על הצד המוזיקלי מופקדת הזמרת שריל קראו.

בשעה 22:30 – יארח פרקינסון את סר מייקל קיין, שחקן פופולרי מצליח שמשחק כבר קרוב לחמישים שנים.

בשעה 23:30 – בראיון מיוחד יארח פרקינסון את זוכה פרס האוסקר, ומי שנחשב לג'ימס בונד הטוב ביותר, סר שון קונרי.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט