חדשות קולנוע וסרטים

סרטי הילדים לפסח - למה כדאי ללכת?

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
חג הפסח הגיע ומבול סרטי הילדים שוטף את המסכים. החופש הגדול של הילדים מבתי הספר מציף את בתי הקולנוע במגוון רחב של סרטי ילדים וסרטים לכל המשפחה מהגדולים והמובילים של האולפנים הגדולים ועד לסרטים קטנים ולא מוכרים שמגיעים למסך הגדול במיוחד לכבוד החג וייעלמו מיד לאחריו.

כדי להקל עליכם להחליט למה כדאי ללכת סקרנו את הסרטים השונים שמופיעים על המסכים. הסרטים ברשימה מדורגים לפי ציון מבקרי האתר וכוללים רק סרטים המציגים במספר בתי קולנוע שונים ברחבי הארץ. שיהיה חג שמח לכולם!


הדב פדינגטון

ציון גולשי אתר סרט: 9.3

ציון ממוצע של כלל מבקרי הקולנוע : 77

תקציר: הדב פדינגטון מגיע ללונדון אחרי שהיער בו הוא התגורר נחרב ודודו הקשיש נהרג. הדב נתקל במשפחת בראון, ובאם המשפחה מארי, אישה טובת לב, שמעניקה לו את שמו על שם תחנת הרכבת בה הם נפגשו לראשונה ובסופו של דבר אוספת אותו לביתם למרות התנגדותו של אבי המשפחה. עכשיו הוא צריך לבנות חיים חדשים בג'ונגל העירוני ואם כל זה לא מספיק הוא גם צריך להתמודד עם מפחלצת שתנסה להוסיף אותו לאוסף החיות המפוחלצות שלה.

דבר מבקר אתר סרט: "סרט קסום, משעשע, שנון ונוגע ללב. חוויה קולנועית איכותית, אלגנטית, אינטליגנטית, מצחיקה ונדירה מסוגה המתאימה באופן שווה לכל המשפחה" (יאיר הוכנר)



סינדרלה

ציון גולשי אתר סרט: 8.4

ציון מבקרים ממוצע: 67

תקציר: נערה צעירה נשארת לבד אחרי מות אביה עם אמה החורגת ושתי בנותיה המפונקות והמרושעות. היא הופכת למשרתת שלהן, אבל אז מפגש עם צעיר מסתורי המספר לה שהוא עובד כשרת בארמון מעורר אצלה תקוות ובעזרת הפייה הטובה היא מוצאת את עצמה בנשף בארמון כדי לגלות שאהוב ליבה הוא בעצם הנסיך עצמו.

דבר מבקר האתר: "קחו את הילדים ואפילו לכו לבד, כי בהחלט מדובר בתענוג אמיתי לחובבי הסרטים הקסומים כמו שעשו פעם. (יאיר הוכנר)



בוב ספוג מכנס מרובע: הסרט

ציון גולשי אתר סרט: 8.4

ציון מבקרים ממוצע: 62

תקציר: הסרט מספר את הסיפור של בובספוג שחי בביקיני בוטום ועובד במסעדת "הסרטן הפריך" אצל מר קראב וגם עוזר לו לשמור על הפורמולה הסודית לקציצות של מר קראב. לאחר שפלנקטון כמעט ומצליח לגנוב את הנוסחה לקציצות הסרטן, בובספוג תופס אותו אך בדרך קסם הנוסחה נעלמת. בעקבות היעלמותן של קציצות הסרטן הטעימות מביקיני בוטום, תושבי המקום גורמים לכאוס של ממש. בובספוג יחד עם פטריק, סקווידוויד, מר קראב, פלנקטון וסנדי יוצאים למסע להחזרת הנוסחה האהובה.

דבר מבקר האתר: "אפשרות לא רעה בכלל לבילוי קולנועי לכל המשפחה בו גם ההורים וגם הילדים ימצאו עצמם צוחקים ונהנים". (זוהר צלח)



אנני

ציון גולשים: 8.4

ציון מבקרים ממוצע: 33

תקציר: גרסה מחודשת למחזמר המצליח 'אנני' משנת 1977. בנג'מין סטאקס הוא טייקון עסקים ואישיות פוליטית בכירה שמשיק קמפיין שבו הוא מאמץ את אנני, ילדה שגרה עם אמה המאמצת המרשעת, גברת האניגן, מאז שהוריה עזבו אותה כשהייתה תינוקת.

דבר מבקר האתר: "אחד מהמיוזיקלס הכי גרועים שנראו על המסך הגדול, שזכה בצדק בפרס הראזי לחידוש הגרוע ביותר של השנה". (נתן ליכטר)



בית

ציון גולשי אתר סרט: 8.3

ציון מבקרים ממוצע: 55

תקציר: זן חייזרי שנקרא בוב פולש לארץ כדי לגרש את האויב האנושי בתקווה להפוך את הכוכב החדש לבית. אבל ילדה מוכשרת אחת בשם טיפ מצליחה להימלט מהגירוש וחוברת לבוב מנודה ושמו או, ביחד הם ינסו להציל את כדור הארץ.

דבר מבקר האתר: " בית" הוא לא סרט מוצלח במיוחד אך בסופו של יום ילדים כנראה ייהנו מההומור והקלילות שלו וההורים יהיו מרוצים מהמסרים אותם הסרט מעביר" (זוהר צלח)

הקסם במראה - מלכת השלג 2

ציון גולשי אתר סרט: 7

תקציר: לאור תפקידו החשוב בהשגת הניצחון על מלכת השלג, הטרול גום שהוביל את המאבק הפך להיות הגיבור של כולם. תוך כדי סיפורי גבורה מוגזמים שחוגגים את מעלליו, הוא טווה רשת של שקרים, שבה לטענתו הוא לבדו ניצח את מלכת השלג, ולכן מגיע לו להינשא לנסיכה ולזכות בכוח גדול ועושר רב הנלווים למעמד.



הסנדלר

ציון גולשי אתר סרט: 6.9

ציון מבקרים ממוצע: 22

תקציר: מייק סימקין הוא סנדלר שמתקן נעליים בחנות של משפחתו בניו יורק. שחוק מהשגרה היומיומית, נתקל מקס בחפץ קסום שמאפשר לו ללבוש את דמותם של לקוחותיו, לראות את העולם בצורה חדשה ולגלות את עצמו מחדש.



הדבורה מאיה

ציון גולשי אתר סרט: 6.5

תקציר: הדבורה מאיה לא רוצה למלא אחרי חוקי הכוורת. כאשר נגנב הדבש המלכותי, החשודים המידיים הן הצרעות ומאיה. אף אחד לא מאמין לה ואף דבורה לא עומדת לצידה, למעט חברה הנאמן ווילי. אחרי מסע ארוך ומלא הרפתקאות לכוורת הצרעות, מאיה וווילי מגלים מיהו האשם האמיתי.



אל תוך היער

ציון גולשי אתר סרט: 6.3

ציון מבקרים ממוצע: 69

תקציר: מחזמר שהוא גרסה מודרנית לאגדותיהם של האחים גרים אשר נקשרות זו בזו ע"י סיפור בו מעורבים אופה ואשתו, משאלתם להקים משפחה והקשר שלהם עם המכשפה שהטילה עליהם קללה.

דבר מבקר האתר: "מצחיק וקודר, מוזיקלי ומוזר, מנייריסטי ובלתי צפוי. תנו צ'אנס להיסחפות אל הלא מוכר, אל מעמקי היער". (יאיר פרי)



הגמד השביעי

ציון גולשי אתר סרט: 5.7

תקציר: שלגיה, היפהפייה הנרדמת, כיפה אדומה ועוד גיבורי אגדות נפגשים לאירוע מיוחד. בשל טעות גמדית אחת נדקרת הנסיכה רוז באצבעה ושוקעת בתרדמה בת 100 שנים. יחד איתה קופאת הממלכה כולה. הגמדים מחליטים לצאת למסע מחוץ לממלכה ולמצוא את ג'ק, אהובה של הנסיכה, שצפוי לנשק אותה ולהציל את הממלכה כולה. הבעיה היא שג'ק כלוא אצל המכשפה הרעה, שבוי בידי דרקון אימתני.

אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2015
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט