חדשות קולנוע וסרטים

המלצות טלוויזיה לסוף השבוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
הרבה מאוד סרטים טובים וסדרות חדשות מכינים לנו הערוצים השונים. החל מתוכנית מיוחדת על חייה של הזמרת הפופולארית מדונה (בערוץ BBC פריים בשבת) דרך בהקרנות בכורה של סרטים בהשתתפות ג'ון טראבולטה, ג'ניפר אניסטון, ריצ'ארד גיר ועוד.

נתחיל עם מדונה, ערוץ BBC פריים יקרין ביום שבת את הסרט "המיליונים של מדונה". סרט מרתק ואינטימי על חייה הפיננסיים של האגדה – מדונה. הסרט יתחקה אחר חייה המקצועיים בהם צברה הכוכבת הגדולה מעל 200 מיליון פאונד. הסרט יראה שלצד היותה זמרת מפורסמת ומוכשרת יודעת מדונה גם לנהל את עסקיה הרבים בתבונה רבה: מעורבותה במסע התעמולה של AOL "יש לך דואר", השותפות העסקית יחד עם בעלה גאי ריצ'י ב- "Mad Guy Television", סדרת קונצרטי "בריקסטון" האינטימיים שלה שהפכו לאירוע כלל עולמי ברשת. במקביל נוכל לגלות, סוף סוף על מה מוציאה מדונה את כספה הרב, היא לא משתמשת בסמים, והיא בהחלט לא עורכת מסעות קניות כמו אלטון ג'ון, אז כיצד היא "מבזבזת" את המיליונים שלה? התוכנית תשודר ביום שבת ה- 15 במאי, בשעה 21:30.והמלצות נוספות:

יום חמישי

חוקר העצמות
מותחן שצולם בישראל, בכיכובו של אנטוניו בנדראס. ארכיאולוגית ישראלית מגלה קבר עתיק ובו שלד עם סימני צליבה, שלפי מסקנתה שייך לישו. תוך זמן קצר, חוקר מומחה מטעם הוותיקן נשלח לארץ כדי לבדוק את הסיפור המסתורי. לצד אנטוניו בנדראס מופיעים: אוליביה וויליאמס ("לאקי בריק"), דרק ג'קובי, ג'ייסון פלמינג והשחקנים הישראלים מכרם חורי, מוחמד בכרי, לימור גולדשטיין ואריה אליאס. הסרט מוקרן בערוץ הסרטים של HOT בשעה 20.15.

יום שישי:

עד החתונה זה יעבור (ערוץ הסרטים של HOT, יום שישי, 14.5, 22:00)
הקרנת בכורה לקומדיה השחורה בכיכובם של כריסטיאן סלייטר וקמרון דיאז. צעירה יפהפייה משתוקקת להתחתן עם החבר שלה. זמן קצר לפני החתונה, החתן המיועד יוצא עם חבריו לערוך מסיבת רווקים בלאס-וגאס. אולם המסיבה יוצאת מכלל שליטה, לאחר שהחשפנית שהוזמנה למקום נהרגת בטעות במהלך החגיגה הפרועה. החברים מחליטים להעלים את גופתה, אך ככל שנסיונותיהם הופכים נואשים יותר, כך הם רק הולכים ומסתבכים.

אפקט הפחד - תאומים (ערוץ AXN, שישי בשעה 18:05, ש.ח. למחרת בשעה 18:45)
סדרת המציאות "אפקט הפחד" מעמתת שישה מתחרים עם הפחדים הגדולים ביותר שלהם ומציבה להם שלושה פעלולים בדרכם אל הפרס הגדול. בפרק מיוחד זה יתמודדו שלושה זוגות של תאומים עם אתגרים קשים, ונגד שאר המתחרים בתקווה שבסוף התוכנית ייקחו הביתה את הפרס הגדול בסך 50,000 דולר. הפעלול הראשון כולל קפיצה ממסוק לתוך קופסאות הצפות על פני המים ואיסוף דגל שיש לתלות על מוט הנמצא על גבי משטח צף. בפעלול השני אחד התאומים מכוסה במאות אלפי דבורים כבול בידיים וברגליים לשני מוטות. אחיו צריך למצוא את המפתחות למנעולים במגירות רוחשות בדבורים כדי לשחרר את התאום מכבליו. הפעלול האחרון כולל מכונית שקועה במים מטונפים כשעל המתחרים להוציא שתי בובות מהמושב האחורי, לשחות ולשים אותן בתחום מוגדר לצד הבריכה.

רוצחים בהמתנה (ערוץ AXN, שישי, בשעה 22:00)
סרטו הראשון של במאי הוידאו ופרסומות הטלוויזיה אנטוני פוקווה, בכיכובו של הכוכב ההונקונגי צ'ו ין-פט המשחק את ג'ון לי, רוצח שכיר בעל מצפון הנאלץ לעבוד עבור פושע אסייתי רב עוצמה בתמורה לביטחון משפחתו. הבוס שלו רוצה לנקום בבלש משטרתי ע"י הריגת בנו בן השבע. ברגע האחרון מסרב לי לבצע את הרצח ומעדיף להתמודד עם נקמתו של הבוס, אשר שולח מחליף שיסיים את העבודה ובנוסף יהרוג את לי. לי נעזר בזייפנית מסמכים מקצועית (מירה סורבינו שזכתה בפרס האוסקר על משחקה בסרט "אפרודיטה הגדולה" של וודי אלן) כדי לברוח מהסכנה ולנסות לחזור לסין כדי להציל את משפחתו.
יום שבת:

המפעיל - סדרה חדשה ב- HOT 3 כל שבת בשעה 22:00.
דרמת פעולה בכיכובו של ג'ו פאנטוליאנו (ראלף סיפארטו מה"סופרנוס"), המגלם סוכן FBI שתפקידו לאמן ולהדריך סוכנים סמויים הפועלים בנבכי העולם התחתון של לוס אנג'לס. שועל הקרבות הוותיק אחראי להכשרתם המקצועית של ארבעה סוכנים, ומתאמץ לשמור על חייהם ועל הקו הדק שבו הם מתהלכים בין מניעת פשעים לביצועם.

רחובות של תקווה (HOT 3, שבת, בשעה 23:30)
עונה שנייה לדרמה המשפחתית, שבמרכזה שלושה דורות במשפחת סנטייגו - משפחה מכסיקאית-אמריקאית ממזרח לוס אנג'לס, שכל בניה קשורים באופן כלשהו לעולם האיגרוף. בפתח העונה החדשה, קרלוס מחלים מפצעי הירי; יולנדה מתחילה ללמוד משפטים; ביבי נאלצת לסגור את מכון היופי שלה; ואלכס מאבד את תואר האליפות.

נבואות איש העש (ערוץ הסרטים של HOT, יום שבת, 15.5, 21:00)
הקרנת בכורה למותחן בדיוני מצמרר בכיכובם של ריצ'ארד גיר ולורה ליני ("המופע של טרומן"). גיר מגלם את ג'ון קליין, עיתונאי מוושינגטון שאישתו מתה בתאונה מסתורית. הוא מגיע בדרך מוזרה לעיירה קטנה בווירג'יניה, השטופה בפחד עקב תופעות על-טבעיות המאיימות על התושבים. קליין מתחיל לחקור דיווחים משונים על "איש העש" - דמות ענקית בעלת כנפיים שהופעתה גורמת למוות ואסונות נוראים. שוטרת מקומית בשם קוני (לורה ליני) מסייעת לקליין בחקירה, שהופכת עבורו לאובססיה. האם יצליח קלין להציל את תושבי העיירה, או שיהפוך למשוגע הרדוף ע"י חזיונות אישיים?

רוק סטאר ( הקרנת בכורה בערוץ yes1, שבת 15/5 בשעה 21:30)
כריס קול (מארק וואלברג) הוא בחור צעיר החולם להיות כוכב רוק מפורסם, אך עדיין גר עם ההורים. יחד עם חבריו הטובים הוא מקים להקת מחווה ללהקה האהובה עליו "דרקון פלדה" והם מנוהלים ע"י חברתו של כריס, אמילי פאוול (ג'ניפר אניסטון). כשכריס מגיע להופעה של "דרקון פלדה" ושר את כל השירים מהשורה הראשונה, הוא מצליח להרשים אפילו את הסולן שלהם. שבוע אחר כך הזמר מתפטר וכריס הנלהב מקבל הזדמנות של פעם בחיים - להחליף אותו בתור סולן הלהקה ולהגשים את חלומו להתפרסם. בדרך הוא מגלה שלא הכול הוא כמו שהוא חשב והוא לומד לקח חשוב על החיים...

בייסיק ( הקרנת בכורה בערוץ yes4, שבת 15/5 בשעה 22:15)
בפעם הראשונה מאז שיתוף הפעולה האגדי שלהם ב"ספרות זולה" חוזרים סמואל ל. ג’קסון וג’ון טרבולטה לשתף פעולה במותחן צבאי מבית מדרשו של אשף האקשן ג'ון מקטירנן. קצין נחתים שנוא ומפחיד (ג’קסון) נעלם באורח מסתורי עם חיילים נוספים במהלך פעולה סודית בג`ונגלים של פנמה ומותיר אחריו ארבעה חיילים מתים. מהתקרית נותרו רק שני ניצולים, שנמצאו לאחר הפעולה ואחד מהם בנו של גנרל רם דרג. מכיוון ששניהם מסרבים לשתף פעולה עם קפטן ג'וליה אוסבורן (נילסן) החוקרת את האירוע, מוזעק לסייע לחקירה טוד הארדי (טרבולטה), סוכן יחידה סודית לשעבר. בתחילה, אוסבורן מתנגדת לניסיון לשלב את הארדי בחקירה בשל מה שנתפס בעיניה כערעור על סמכותה והפרעה למהלך התקין של החקירה, בייחוד לאחר שהיא מג
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט