חדשות קולנוע וסרטים

"בלאגן" בפוקס קידס

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
ערוץ פוקס קידס ממשיך למתג את עצמו כאחד מערוצי הילדים המובילים במדינה וכעת הוא מחדש ומשדרג את לוח השידורים. אחד השינויים הבולטים הוא השקתה של תכנית אולפן חדשה, שתועבר בשידור חי אותה ינחו ארבעה מנחים צעירים שגיליהם נעים בין 14 ל- 29. תכנית האולפן החדשה, משופעת בחידושים תמידיים ובתכנים המשקפים את תחומי העניין המשתנים של הילדים, במקביל ליצירת תחומי עניין חדשים.

ערוץ פוקס קידס מבסס את פעילותו ואת תכניו, בתוצאות מחקר Life Styleשנערך בקרב 500 בנים ובנות בגילאי 5-13, המהווים את קהל היעד של "בלאגן". המחקר איפשר הבנה רחבה ורגישות לצרכים הייחודיים של הילדים, התאמה של התכנים להעדפות הטעם שלהם והעמקת הקשר עימם. בהתבסס על מחקר זה, שהוכיח כי מרבית הילדים מעדיפים את המנחה המצחיק והבדרן, נבחרו גם ארבעת מנחי התכנית. "בלאגן" מורכבת משש תכניות שונות, כל אחת מהן מוגשת על ידי מנחה אחר, בחלק אחר באולפן, המעוצב בהתאם לאופי התכנית והמנחה. מיני תכניות אלו משקפות את המהות המובילה את הערוץ בכלל ואת "בלאגן" בפרט: בידור איכותי, הומור נונסנסי, אינטראקציה ייחודית עם הצופים ואקשן קצבי.

אז מי הם ארבעת הצעירים המוכשרים והמצחיקים?אילן פלד
אילן הוא שחקן בן 29 מת"א. אילן השתתף בעבר בסדרה הקומית "אחד העם 1", וכן בסיטקום בערוץ פוקס קידס "גור ואוח", שם גילם את המורה לימונה. לאור הצלחתה הגדולה של המורה לימונה בקרב הילדים, מקבלת המורה לימונה פינה של כבוד-תוכנית אירוח משלה במסגרת תכנית האולפן החדשה "בלאגן".

אפרת אנזל-גורודיסקי
אפרת בת 29 מגבעתיים. בעלת תואר ראשון במדעי הרפואה ותלמידת השנה השישית ללימודים הקליניים. אפרת למדה משחק אצל חיים בוזגלו ונולי עומר, ופיתוח קול בהדרכת דינה ופניק. אפרת, שכבר בילדותה רקדה מחול וג'אז, עברה השתלמות בבישול צרפתי קלאסי בפריס, למדה משחק בסדנה של נטע פלוצקי ב"ניסן נתיב" וסיימה קורס קריינות באולפני "גבע" בגבעתיים. היא השתתפה בפרסומות רבות, בהן של "טבע נאות" ו"קלאב מארקט", ושיחקה בתפקיד אורח בטלנובלות "משחק החיים" ו-"החצר". כיום מגישה אפרת את פינת הגאדג'טים בתוכנית של אודטה בערוץ 10, ומנחה את פינת ה"טוטאלי ספייז" במסגרת הבלאגן.

נועה מנור
נועה בת 14 מגבעתיים. אלופת אירופה בגליגיליות לקבוצות ואלופת ישראל בגלגיליות ליחידים. נועה היא גם שחקנית מוכשרת, הופיעה בדרמה "קשר באדי", במסגרת פרויקט "ראשון בדרמה" של HOT. נועה שהתקבלה השנה ללימודים בתיכון תלמה ילין במגמת תיאטרון, מנגנת על גיטרה ואוהבת לשמוע את ה- "רד הוט צ'ילי פפר" ו"מוניקה סקס". בבלאגן מגלמת נועה את נערת הגלגליות ולא תראו אותה בלעדייהן.(יורד) נועה מגישה ומרכזת את הטלנובלה בבלאגן.

טירן כהן
טירן בן 24 מראשל"צ, חצי מצמד הקומיקאים עידן וטירן, המופיעים מזה 5 שנים ברחבי הארץ במופע בידור. טירן אוהב לשמוע מוזיקה שחורה ולהקתו האהובה היא "סה לה וי". בבלאגן טירן הוא מלך הארקייד.
הבלאגן

"בלאגן" היא תכנית אולפן המורכבת מ- 6 מיני תכניות שונות. התכנית תעלה לאויר מחר, ה' ה- 17.06 ותשודר עד תחילת יולי בכל יום חמישי ב- 15:40 ובשידור חוזר בששי ב- 15:40. המיני תוכניות כוללות את:

תה עם לימונה
אילן פלד מככב בתפקיד המורה לימונה, בפינת אירוח "שונה". לא עוד תכנית אירוח- ללימונה חוקים משלה! במסגרת הפינה מארחת המורה לימונה סלבריטאים המוכרים ואהובים על ילדים, דוגמת מיקי חיימוביץ, גורי אלפי,רוני דואני (סופרסטאר) ויעל שרוני ("משחק החיים"). מעכשיו גם לילדים יש תכנית אירוח בשפה שלהם, על נושאים המעניינים אותם, והאורחים של לימונה לא יודעים מה מצפה להם.
טוטאלי ספייז
במקביל לסדרת האנימציה המצליחה, המשודרת בערוץ פוקס קידס כל יום ב- 9:35 וב- 15:15, נבחרות בכל שבוע שלוש צופות, חברות טובות, שיהפכו למרגלות של ממש!! שלוש החברות, בגילאי 10- 12, ייצאו למסע ברחבי הארץ, שייבחן את החברות שלהן, עבודה בצוות שיתוף הפעולה ביניהן, מחשבה משותפת, והתמודדות קולקטיבית עם המשימה.
זוהי תכנית ריאליטי לילדים המפעילה את כל החושים, הזדמנות חד פעמית להיות גיבורות פעולה, תחת מעקב המצלמות. התוכנית בהנחיית אפרת אנזל –גורודיסקי.

טלנובלה
טלנובלה אמיתית, כמו של הגדולים, אבל לילדים ושל הילדים. הטלנובלה עוסקת בסיפור קורע לב על שתי משפחות המנהלות קרב על חוות סוסים אחת, וישחקו בה צוות קבוע של ילדים שחקנים וכמו כן גם צופים מהבית בתפקידי אורח. להבדיל מטלנובלות אחרות, כאן יוכלו הצופים בבית להשפיע ולקבוע איך הסיפור ייגמר. התוכנית בהנחיית נועה מנור.

ריקוד דיבילי (זו לא טעות כתיב!)
מופע הנונסנס הגדול של בלאגן. כל המנחים וכל הילדים שיבקשו להתארח באולפן, רוקדים את הריקוד הכי דיבילי בטלויזיה. במהלך השבוע, בין התכניות השונות ברצועת ה- JETIX, ילמדו המנחים את הצופים בבית את הריקוד הדבילי של השבוע, הלהיט הבא של כל מסיבות הכיתה. חודשים של חזרות, עשרות כוריאוגרפים, אימוני כושר ותזונה נכונה מאפשרים למנחי "בלאגן" לזוז כמו דיבילים!

אקשן שוס
לא עוד משחקים דרך הטלפון, לא עוד ג'ויסטיק קטן שמחובר לטלוויזיה... ארקייד הוא אולם משחקים בגודל טבעי, בתוך אולפן ה"בלאגן", בו ייערך טורניר אליפות מותח בסופו יקבע מי המנצח הגדול של ה"ארקייד" של "בלאגן". התוכנית, בהנחיית טירן כהן.

המצלמה המוסתרת ב"בלאגן" הילדים הם חלק מן התכנית- המצלמה הנסתרת של בלאגן מתחבאת, בכל שבוע במקום אחר בארץ, ומשדרת את מה שהיא רואה. מי שיצליח לזהות את מיקום המצלמה ולהגיע אליה, הוא הזוכה השבועי של המצלמה הנסתרת.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט