חדשות קולנוע וסרטים

yes משיקה את ערוץ yes דוקו

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אתמול, יום שלישי ה- 31.5 הודיעה yes על עלייתו של ערוץ חדש - ערוץ yes דוקו, תחת הסיסמה "אנשים זה כל הסיפור". הערוץ יחל לשדר ב- 12.6 והוא ישדר כ- 18 שעות ביממה (משעות הבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה).

"בשנים האחרונות זוכה הז'אנר הדוקומנטרי לתהודה והערכה רבה, בתוך כך סרטי תעודה ישראליים זוכים לחשיפה ולשבחים בעולם כולו. ז'אנר זה תופס מקום נרחב יותר ויותר במגוון הז'אנרים הקולנועיים ואנו שמחים להעניק לו בית חם", כך מסר יונה ויזנטל סמנכ"ל התוכן.

הערוץ אשר ישדר באפיק 8, מורכב ממגוון הפקות מקור חדשות של טובי היוצרים הדוקומנטרים, ומסרטים וסדרות רכש. הערוץ כולל רצועות ומשבצות שידור שונות ובינהן:

"דוקו ספיישל" רצועה המשודרת בימים א-ה' בשעה 19:30 ותעסוק מידי שבוע בנושא אחר ובינהם: ספורט, מוסיקה, יוצרים וכו'.

"תמונה משפחתית" רצועה המשודרת בימים א- ה' בשעה 21:00 ומזמינה את הצופה למפגש עם מגוון רחב של משפחות, אשר איתם יכול הצופה להזדהות, החל ממשפחות שהצליחו להתגבר על קשיים, תוכניות על גידול ילדים, התבגרות קרבה עוד.

"תעודה קלאסית" - סרטי תעודה מהגדולים והבולטים של העשור האחרון ובינהן סרטים ישראלים כמו "בית שאן סרט מלחמה", ו"רשימת אהבה" ויצירה קלאסית עולמית ("בארכה", סרטי ארול מוריס ועוד).עוד הפקות מקור שיוקרנו בערוץ:

8 סיבות לקום בבוקר - ציפי ברנד

הסדרה החדשה של ציפי ברנד עוסקת בסיפורי גיבורים שונים אשר את כולם מאחד מכנה משותף זהה: הם מצאו טעם לחייהם - סיבה לקום בבוקר. במהלך שמונת פרקי הסדרה פוגשת ציפי צעירים המבקשים למצוא דרך מהירה אל העושר, מרחיקה למערב התיכון האמריקאי כדי להכיר בו נוצרים אדוקים שחיזוק ישראל נותן טעם לחייהם, מדלגת לאילת שם היא מוצאת חבורת מכורים לכושר הלוקחים חלק בתחרויות אקסטרים נוסח "איש הברזל" ומגיעה גם לגבעות השומרון, היכן שחבורה מחתרתית מתכננת להוציא לפועל את בנייתו של בית מקדש שלישי מעל מסגד אל-אקצה.

דרק רוט - התיק נפתח - נתמאל סמריק

העיתונאי והמפיק נתנאל סמריק חוזר אל פרשת רצח נהג המונית דרק רוט אשר ארעה לפני 11 שנה בהרצליה. סמריק מראיין לראשונה את משה בן-איבגי - אחד מרוצחיו של רוט אשר נמלט מהכלא הישראלי וכלוא בבית סוהר שמור בארגנטינה. בסרט גילויים חדשים ומסעירים הנוגעים לליל הרצח, לזהותו המדוייקת של הנער שירה בנהג (עד עתה שמרו שני הרוצחים על שתיקה בעניין) ועל המניעים שהביאו אותם לבצע את המעשה הנורא. מהגילויים הנחשפים בסרט, עולה כי יתכן ובית המשפט שגה בעונש שפסק לרוצחים וכי סיפור מותו של רוט מזעזע בהרבה מהדרך שבה הוצג לציבור.

פרוייקט דוקו ישראלי

דוקו ישראלי- 16 סרטים תיעודיים בודדים של מיטב היוצרים התיעודיים בישראל שנבחרו מתוך 300 הצעות ויעלו לשידור החל מחודש אוגוסט. בין היוצרים: נורית קידר, מיכה פרידמן, יוסי אשדות, חגי ארד, עמית גורן, רן טל, רונן עמר ועוד.
איך היא עושה את זה - בהנחיית עינת פישביין.

סדרה חדשה בהנחיית עינת פישביין המנסה ללמוד על חייהן של נשים שמצליחות "איך היא עושה את זה" בישראל של העולם המודרני. במהלך 13 פרקים, תלווה עינת פישביין 13 נשים מצליחות בתחומים שונים ובגילאים שונים (אישה אחת בכל פרק) ותנסה ללמוד משהו על התנהלותן היומיומית בדרך אל ההצלחה.

גשר על הואדי - תומר וברק היימן

סדרה חדשה העוקבת במשך שנת לימודים אחת אחרי הקמתו של בית הספר היהודי-ערבי הראשון בכפר קרע: סיפור על חולמות ותקוות המתנפצות על סלעי המציאות הישראלית ועל חבורת הורים אידיאליסטים שלמרות קשיים ומבוכות בונים גשר של דו קיום.

סרטי רכש:

ילדי בית הבושת

שידור בכורה לסרט שזכה השנה באוסקר לסרט התעודה המצטיין (ובנוסף גם בפרס חביב הקהל בפסטיבל סאנדנס). תיאור מרגש של חיי ילדי זונות המתגוררים ביחד עם אמהותיהם בבתי בושת בכלכותה שבהודו. הילדים מבלים את ימיהם בניסיון נואש להיחלץ מן הקאסטה הנמוכה שבה הם חיים ובעזרת פרוייקט רווחה מיוחד מצלמים את סביבתם ומפיקים יצירות אמנות המוצגות בתערוכה מצליחה הנודדת ברחבי העולם. בימאים: זאנה בריסקי ורוס קאופמן (הודו, ארה"ב, 2005)

לאכול בגדול

סרט תעודה המבקש לבדוק מדוע אמריקאים סובלים מבעיות השמנה ומגיע למסקנה חד משמעית - רשתות המזון המהיר הן הגורם העיקרי לכך. במשך 30 יום אוכל ושותה יוצר הסרט רק מה שנמצא בתפריט של "מקדונלד" מצבו הנפשי והגופני מתדרדר בצורה משמעותית, שתגרום לכל צופה לחשוב פעמיים, לפני שהוא מזמין Big Mac ...

פארנהייט 9/11

סרט תעודה שנוי במחלוקת, בו בוחן הבמאי מיקל מור את ההתרחשויות בארה"ב שלאחר ארועי ה - 11/9. טענתו העיקרית היא, שממשל בוש ניצל את התקפת הטרור , כדי לקדם את תוכניתו למלחמה כוללת באפגניסטן ועיראק.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2005
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט