חדשות קולנוע וסרטים

המלצות טלוויזיה לסוף השבוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
דן רונן עבר על עיתוני סוף השבוע ובחר לכם את הסרטים הטובים ביותר שתוכלו לראות בסוף השבוע הקרוב בטלוויזיה, וזה לא משנה אם אתם מחוברים ללוין, לכבלים או רק רואים ערוץ 1 ו- 2.

שישי

יום חלש בערוצי הטלויזיה המרכזיים, והתחרות העיקרית היא בין "נשיקת הדרקון", סרט פעולה עם ג'ט לי שיוקרן בערוץ 2, לבין "אהבה מקרית ", דרמה רומנטית משמימה עם האריסון פורד בערוץ 10.

אם אתם במצב רוח הנכון, תחת השפעת אלכוהול וחומרים אחרים, תוכלו ליהנות מ"אחי, איפה האוטו שלי?" קומדיה בה אשטון קוצ'ר ושון ויליאם סטיפלר, סליחה - סקוט, מנסים לחפש את המכונית שלהם ויוצאים למסע הזוי. HOT DRAMA משדר ב- 19:30 את "יום רביעי הגדול", דרמה יפה שלא זכתה להצלחה כשיצאה בשנות השבעים ומספרת על חבורת גולשים בשנות הששים. גארי ביסי, שמופיע באלפי סרטי פעולה כאיש הרע ("מצור ימי", למשל) נותן כאן הופעה דרמטית נדירה ויפה. ב HOT FUN, בשעה 18:40 ישודר "רעש, מצלמים", שעוקב אחר יום צילומים של סרט עצמאי, בו קורות, כמובן, כל התקלות. טום דיצ'לו ביים את הסרט על סמך זכרונות מבימוי סרטו "ג'וני ומגפי הזמש", והכוכב הנרגן בסרט הוא בן דמותו של כוכב "ג'וני" - בראד פיט. כמו כן מופיעים בסרט סטיב בושמי הנהדר בתור הבמאי הלחוץ וקת'רין קיניר, אשתו של דיצ'לו שהופיעה גם ב"להיות ג'ון מלקוביץ'". אל HOT FUN כדאי לחזור שוב 02:55 כדי למצוא את "הרולד ומוד", סרטו של האל אשבי המתאר מערכת יחסים בין צעיר בעל אובססיה למוות לקשישה מלאת חיים. גם ב -HOT ACTION לא מציעים משהו חדש, אבל מי שרוצה יכול לראות את "פארק היורה 2 ", ולהחליט בעצמו אם מדובר בסרט הוליוודי ענק ומסורבל או שזה בעצם בי מובי יקר במיוחד שלא צריך להתייחס אליו יותר מדי ברצינות. לאחר מכן, ב - 00:10 אפשר למצוא את "שקרים אמיתיים", קומדיית הפעולה של ג'יימס קמרון, בה ארנולד שוורצנגר כאיש משפחה שמסתיר את עובדת היותו סוכן חשאי. ג'ימי לי קרטיס היא אשתו והסרט הוא פאן טהור, לפני ששוורצנגר וקמרון החלו לקחת את עצמם ברצינות יתרה.ערוץ YES 1 של הלווין נותן ערב מוצלח עם שתי חנויות ניו יורקיות: "עישון" שישודר ב- 21:30 מתאר את חייהן של מספר דמויות הנפגשות בחנות הסיגרים של אוגי (הארווי קייטל). ויין ואנג, שהקריירה שלו נעה בין סרטים כאלה לבין סרטים כמו "יפה במנהטן", ביים ברגישות לפי התסריט של פול אוסטר והתוצאה היא סרט שכדאי מאוד לראות וכיף לחזור אליו שוב ושוב. לאחר הסיגרים נעבור לחלק אחר של ניו יורק, אל "המספרה" ,קומדיה על בחור שמוכר את המספרה של אביו, אך חש רגשי אשם על כך ומנסה להחזיר אותה אליו. קומדיה נחמדה ואפילו מרגשת, שגם נעשה לה סרט המשך, אם כי מצליח פחות.

בערוץ הקולנוע הישראלי ישודר "הכוכב הכחול", סרט הפולחן של גור בנטוביץ' שרץ בהצגות חצות בסינמטק למעלה מחמש שנים. יש כאלה שיכולים לצפות בסרט שוב ושוב ויש כאלה שלא יכלו לשרוד אותו עד סופו. למי שלא מכיר, שווה להציץ ולראות את אלון אבוטבול כחסר בית הזוי שמנסה לעשות דרכו לכוכב הכחול. מקסימום תיהנו.

שבת

גם היום אין משהו מיוחד בערוצים המרכזיים שעסוקים במחזור ותוכניות בידור אמריקאיות שאף אחד לא רואה. דווקא ערוץ הסרטים מספק יום נחמד, עם כמה סרטים ששווה להישאר בבית בשבילם. ב - 10:30 כדאי לראות את "לפתע ביום ראשון" של פרנסואה טריפו, מותחן בו סוכן נדל"ן מואשם ברצח אשתו. לאחר מכן אפשר לשבת עם הילדים לפרק השני בסדרת "קרטה קיד". אותה גברת בשנוי אדרת, אבל מהנה. לאחר מכן, בזמן שמיאגי יאכל את ארוחת הצהריים שלו, נוכל להמשיך ל"גיבור מקומי", דרמה קומית סקוטית קטנה ומקסימה של ביל פורסיית' על כפר נידח אשר חברת נפט מאיימת לקנות אותו כדי להקים עליו בית זיקוק. את המשך היום בערוצי הכבלים כדאי לסגור עם שתי קלאסיקות גדולות שישודרו בזו אחר זו ב HOT DRAMA, החל מ- 21:30. "נהג מונית" של מרטין סקורסזה מציג את רוברט דה נירו בתפקיד המוכר ביותר שלו כטראוויס, נהג המונית המתוסכל שמנסה לעזור לילדה- זונה (ג'ודי פוסטר) ולא שוכח לתת את אחת השורות המצוטטות ביותר בקולנוע. לאחר מכן, ב- 23:25, אל פאצ'ינו מככב בגרסה של בריאן דה פלמה ל"פני צלקת". סאגת הפשע הזו, לפי התסריט של אוליבר סטון, מתמקדת בגל הפליטים שעלו לארה"ב מקובה ובעלייתו של פושע צעיר לצמרת העולם התחתון ונפילתו. סרט גדול, אופראי, מבוים בוירטואוזיות האופיינית לדה- פלמה, עם שוטים ארוכים וקריצה מסוימת לבי מוביז. שני סרטים שאסור להחמיץ.
ב - YES 3 אפשר לראות בצהריים את "ארוכה הדרך הביתה", הדרמה המרגשת של פיליפ נויס המתמקדת ביחס המשפיל לו זכו הילידים באוסטרליה. הסרט מביא את סיפורן של שלוש ילדות אבוריג'ניות שבורחות ממוסד חינוכי שמרני ועושות דרכן חזרה אל משפחתן. זהו סרט מרתק ועצוב, מצולם להפליא ומלווה בפס קול של פיטר גבריאל, אך הצפייה לאו דווקא מומלצת לילדים מתחת לגיל 14.

בערוץ הקולנוע הישראלי כדאי מאוד לראות הטריולוגיה התל- אביבית של אסי דיין. ב - 20:10 ישודר הסרט הראשון, "החיים ע"פ אגפא", העוקב אחר מספר דמויות מהחברה הישראלית, שדרכיהן מצטלבות בפאב שמנהלת גילה אלמגור (כמובן). לאחר מכן כדאי לגלות את "שמיכה חשמלית ושמה משה" שלא זכה להצלחה כשיצא לקולנוע ומתאר את היום שעבר על שלשות הנרקומנים מ"אגפא", לפני שהגיעו אל הבאר. הסרט השלישי, "מר באום", מספר את סיפורו של אדם שמגלה שנותרו לו 92 דקות לחיות. הסרט גם הוא נמשך 92 דקות והוא דרך טובה לסיים את סוף השבוע הזה.

צפייה מהנה.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
15/9/2004בן אפלק
 
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט