חדשות קולנוע וסרטים

סרטים חדשים בקולנוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע עולים לא פחות משישה סרטים לבתי הקולנוע ברחבי הארץ. היצע לא קטן ומאוד מגוון, החל מסרט שמועמד לכמה פרסי אוסקר ("בית של חול וערפל") דרך סרטים עצמאיים המגיעים אלינו מאנגליה ("הזר" ו "אינטרמישן") וכלה בסרטים הוליוודים מסחריים ("תקועים לנצח", "שחקי אותה מותק"). הרבה מאוד כוכבים מוכרים ובעיקר צעירים וסקסים נוכל לראות החל מהשבוע, קולין פארל, יואן מגרגור, ומאט דיימון הם רק חלק קטן מהשמות. אז הבה לא נבזבז זמן ונסקור את הסרטים שעולים השבוע למסכים.בית של חול וערפל

ללא ספק הסרט הטוב ביותר של השבוע ואחד הסרטים הטובים שהוקרנו בארץ מזה מספר חודשים. מסעוד אמיר בראני (בן קינגסלי שמועמד לאוסקר על משחקו בסרט) הוא מהגר איראני שחי בארה"ב. לאחר מאמצים לא קטנים ושנים של עבודת פרך הוא מצליח להניח את ידו על בית שהוצע למכירה במכירה פומבית. בראני עובר לבית עם אתו ובנו הצעיר אולם אז מתחילות הצרות. מסתבר שהבית הוצע למכירה במכיר הנמוך בגלל אי-סדרים ביורוקרטיים, וכי הבעלים החוקיים של הבית, קאתי לזרו (זוכת האוסקר ג'ניפר קונלי), לא מתכוונת לוותר עליו בקלות. מאבק הכוחות בין בראני ללזרו הוא מרכזו של הסרט המרתק והחשוב הזה.


הזר

הסרט שקיבל את רוב יחסי הציבור שלו בעקבות סצנות הסקס ה"נועזות" שיש בו והעובדה כי רואים את איבר מינו של יואן מגרגור לשנייה וחצי הוא דרמה אווירתית שמתרחשת בגלזגו של שנות החמישים. ג'ו (יואן מגרגור) הוא בטלן חסר בית שמוצא את דרכו לספינתו של לס. בין ג'ו ואשתו של לס מתפתח רומן שתוצאותיו הרסניות. ברקע ישנה גם סיפור גופת אישה צעירה שמתגלה במקרה אך אט אט מתברר הקשר בינה ובין ג'ו.


תקועים לנצח

כנראה שמספיק לאמר את השמם האחים פארלי בכדי לגרום לכמה מפיקים בהוליווד לפתוח את הארנק. השניים הביאו לנו קומדיות כמו "משתגעים על מרי", "הפנטסיה של האל" ועוד. ב"תקועים לנצח" בוב (מאט דיימון) ו-וולט (גרג קינר) הם תאומים סיאמים לא-זהים. כל החיים שלהם הם בילו יחד, וניצלו את החיבור ביניהם כדי להצטיין בספורט בתיכון, לעבוד כתופעת טבע במסעדת המבורגרים באזור מגוריהם, ועוד. אולם עם סיום הקולג', ל-וולט יש תכניות חדשות לגבי עתידם של השניים, והוא פוזל לעבר הזוהר של הוליווד, והרעיון שלו הוא להפוך לכוכב גדול. השניים טסים להוליווד והעניינים, כמובן מתחילים להסתבך.
אינטרמישן

סרט עצמאי קטן שמשלב מספר רב של סיפורים ודמויות. ג'ון, שעובד בסופרמרקט, נפרד מחברתו דיאדרה בגלל שרצה לבחון אותה, היא, מצידה ממשיכה בחייה ועוברת לגור עם סאם, מנהל בנק נשוי. אשתו של סאם, מתקשה להתמודד עם עזיבתו של בעלה ומוצאת ניחומים ופורקן לאגרסיות שלה באוסקר, חברו הטוב של ג'ון, זבן מתוק שמחפש נואשות אחר אהבה. לייף, הבריון השכונתי מחפש תמיד את המכה הבאה, ומנסה להתחמק מג'רי שוטר קשוח בעל שיגעון גדלות שרוצה לככב בסדרת מציאות טלוויזיונית. מבולבלים?! לא תהייו אחרי שתראו את הסרט בו משתתפים קולין פארל (הבריון השכונתי) סיליאן מרפי (נערה עם עגיל פנינה, 28 יום אחרי) שמגלם את ג'ון וקולם מיני שמגלם את השוטר הקשוח.


שחקי אותה מותק

הסרט הזה הוא ההפתעה הנעימה של השבוע. בלי יומרות אבל עם המון קצב, סקסיות ושחקנית שמדליקה את המסך. האני דניאלס (ג'סיקה אלבה המוכרת לנו מסדרת הטלוויזיה "מלאך אפל") חולמת כל השנים להיות כוריאוגרפית. היא גרה בשכונת עוני ועובדת שם במדריכת ריקוד עד שהיא פוגשת במהלך מסיבה את אחד מבימאי הקליפים הנחשבים ביותר. הוא מציג בפניה את עולם הזוהר ונותן לה את הזדמנות חייה. האני קופצת על ההזדמנות אולם להצלחה יש מחיר. יחסיה עם חברותיה נפגעים וגם הילדים במתנ"ס השכונתי כבר לא רואים אותה. האם תבחר בחיי הזוהר או בתחושות ליבה. הרבה מאוד הופעות אורח של כוכבי היפ הופ מוכרים.


טורמולינוס

קומדיה רומנטית חביבה המספרת על אלפרדו לופז, סוכן אנציקלופדיות מדלת לדלת שמוצא את עצמו חסר עבודה אז שהבוס שלו מציע פתרון לא שגרתי. שהוא ואשתו כרמן יצלמו סרטי "הסברה" למבוגרים בביתם ויתארו את האקטים המיניים שלהם בפרוטרוט. לאחר התלבטויות רבות מסכים אלפרדו לצלם את הסרטים הללו אולם אז מתחילות הבעיות. ומה קורה כאשר תייר משבדיה מזהה את אשתך בקניון וטוען כי היא אחת מכוכבות הפורנו החמות שיש?
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש ינואר
 
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט