חדשות קולנוע וסרטים

רק רוצים עוד: ארבעה סרטי המשך שהיינו רוצים לראות

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אי אפשר לזלזל ביכולות של הוליווד בכל הנוגע לסרטי המשך, מופרכים ככל שיהיו. אבל עדיין יש מספר סרטים שהיינו מעוניינים לראות להם המשך מסוג שונה או ריבוט. אז בשביל להקל על התסריטאים קיבצנו כאן את ארבעת סרטי ההמשך שהכי היינו רוצים לראות וגם כתבנו את הסינופסיס שלהם. וכן, יש כאן גם סרט ישראלי
ספיידרמן 4

במאי: סם ריימי

שחקנים: טובי מגוויר, קריסטן דנסט, וינסנט דינופריו, ג'יי. קיי סימונס

זה ככל הנראה סרט המשך שלא יקרה. גם בגלל הריבוט שעשו לספיידרמן וגם בגלל הריבוט שעשו אחרי כן לספיידרמן ובעיקר בגלל הריבוט שעשו לוונום שכנראה יתחבר בצורה כלשהי לריבוט הבא שיהיה לספיידרמן. אבל אולי אחרי שראינו אותו מתכווץ בגובה וחוזר לתיכון, כן הייתי רוצה לראות את פיטר פרקר (טובי מגוויר) דווקא מבוגר. מבוגר עם משפחה, עם אישה (מרי-ג'יין ווטסון בכיכובה של קירסטן דנסט), עם עבודה כעיתונאי עם ג'יי ג'ונה ג'יימסון (שוב בהופעתו האייקונית של ג'יי.קיי סימונס), עם מידה מסוימת של אחריות כלפי אנשים הקרובים אליו. הוא עזב מזמן את חליפת איש העכביש, בדיוק אחרי מאורעות הסרט הקודם, וכן עדיין מרגיש אשמה על מותו של הארי אוסבורן, חברו הטוב ביותר.

פיטר שונה מהבחור המוכר לנו. הוא מתבודד, פסימי יחסית והרבה פחות פטפטן מטום הולנד. גם אנשי העיר ניו-יורק שכחו את ספיידרמן ורואים את מעלליו עם הגובלין ודוקטור אוקטפוס כלא יותר מאשר פנטזיה פרועה שמספרים עליה לילדים. הכול משתנה כאשר ראש הפשע של העיר, וילסון 'קינגפין' פיסק (בגילומו של וינסנט דינופריו), מקבץ לידיו את המצאותיו הישנות של דוקטור אוקטופוס (שנקברו מתחת לים ב"ספיידרמן 2").

כאשר ספיידרמן מסרב לבוא, קמים קבוצת שומרי חוק המנסים לעצור את קינגפין כמו החתולה השחורה, ספיידר-וומן וספיידרמן חדש בשם מיילס טלר. כאשר כולם נתפסים או נהרגים בידי פיסק, פיטר יהיה חייב לשים את העבר מאחור וללמוד מחדש כיצד להתמודד עם חליפת העכביש.

[*]

סיוט ברחוב אלם חוזר

במאי: כריסטופר לנדון ("דיסטרביה", "מז"ל טוב")

שחקנים: רוברט אנגלונד, הת'ר לאנגנקאמפ, נטליה דאייר

"האלווין" התעלם מכל ההמשכונים והריבוטים שלא עשו צדק למקור והכניס למוחנו מושג חדש – ריבוקוול (שילוב של סרט המשך שמאתחל מחדש את הסדרה מהסרט המקורי). אז למה שדבר כזה לא יקרה גם לפרדי וננסי ב"סיוט ברחוב אלם"?

הסרט עוקב אחרי ננסי המבוגרת (הת'ר לאנגנקאמפ) שמנסה להשאיר מאחור את חוויותיה הטראומטיות וגרה עם בתה נטליה (נטליה דאייר מ"דברים מוזרים", ואתם יודעים בדיוק למה דווקא היא) לאחר שילדה תינוקת קטנה כשהיא רק סיימה בית ספר תיכון. אך לאחר שהיא מגלה כי יש בבעלות אמה שטח אדמה נכבד ברחוב אלם, נטליה עוברת לגור שם למרות אזהרותיה של ננסי. פחדיה של נטליה מהורות ואחריות מעוררים אצלה סיוטים, סיוטים שגם מעירים את פרדי קרוגר מתרדמת ארוכת טווח. אחד-אחת, קרוגר שב למקום שממנו התחיל ותוקף את אותם הנערים והנערות של רחוב אלם שכבר נהפכו לאנשים בגילאי 50 פלוס. בדומה לסדרה המקורית, הסיטואציות הן מפחידות וסוריאליסטיות, אך בו זמנית גם מצחיקות ומהוות הומאז' לסרט האייקוני. בשביל לנצח את פרדי פעם נוספת, ננסי אוספת מספר פרצופים מוכרים ששרדו את הסרט המקורי וגם דמויות שבציר זמן אלטרנטיבי היו נשחטות מזמן כמו קריסטן פארקר, ג'סי, אליס ועוד.

[*]

שני צ'רלי וחצי

שחקנים: זאב רווח, יהודה ברקן

'צ'רלי וחצי' זה אחד הסרטים הישראליים הפופולריים ביותר שמעריציו הרבים יודעים בעל פה עשרות ציטוטים ממנו. לכן, יש מקום ליצור לסרט גרסה מודרנית המותאמת יותר לימינו. הסרט החדש מתרחש 30 שנים אחרי הסרט הראשון. צ'רלי נשאר צ'רלי, הוא עדיין אותו אחד שנהנה לעבוד על אנשים בשביל כמה ג'ובות ולהתחיל עם נשים שהרבה מעל לרמת שכר שלו. אך הוא איננו מודה בכך שהוא עני, בחובות ובבדידות גדולה אחרי שאיבד את שני הוריו.

לפתע, הוא פוגש ברוני, ילד קטן אשר בורח מהבית ומסתבך עם מחוזותיה הפחות יפים של העיר. אחרי שהוא מכריח אותו שייקח אותו לביתו, צ'רלי מגלה במהרה כי רוני הוא בנו של בעל הקזינו המצליח ביותר בעיר- מיקו שחזר לישראל. אחרי שנים של נתק, הקשר בין מיקו לצ'רלי הינו מתוח וצ'רלי מסרב לקבל עזרה מאותו ילד שאותו הוא בעצמו גידל. במהלך הסרט, צ'רלי יעבור תהליך של התבגרות תוך שהוא מוצא משפחה חדשה באשתו ובניו של מיקו. כמובן שבמיוחד הוא נקשר לרוני, הילד השובב והבעייתי, שמזכיר לו את מיקו הקטן. אך ששון (זאב רווח) חוזר לרדוף את צ'רלי ומנסה למשוך אותו חזרה לעולמו המוכר. ואם זה לא היה ברור, גם גדליה פה.

[*]

מטריקס: עלייתו של האחד

במאית: פטי ג'נקינס ("מונסטר", "וונדר-וומן")

שחקנים: קיאנו ריבס, לורנס פישבורן, קארי אן-מוס, מוניקה בלוצ'י וגל גדות (ואנחנו לא הולכים להחזיר שוב את הסוכן סמית').

סרט נוסף שמשמש בתור ריבוקוול ישיר מהסרט הראשון בסדרה. אחרי שנים של מלחמה במכונות ושחרור אנשים מכלאם הנורא, ניאו נעלם. טריניטי ומורפיאוס עורכים מסע חיפוש עצום ומוצאים אותו בדמותו של ג'ון, אדם בגיל העמידה שמתגורר במטריקס עם אשתו (גל גדות שלנו) ובתו בניו-ג'רזי המזויפת. השניים מנסים לעורר את ג'ון ולהזכיר לו מי הוא ניאו, אך הוא כבר או התאהב בחייו המזויפים או נמצא תחת השפעה קשה של המכונות.

תוך כדי, המכונות מתחזקות אחרי היעלמותו של ניאו ואוספים מחדש את העבדים שלהם אל תוך המטריקס. טריניטי ומורפיאוס מצליחים לבסוף למשוך את ג'ון מהמטריקס בעודם נרדפים ע"י תוכנה זדונית חדשה - הסוכנת לורנס, אשתו המזויפת של ג'ון (כן, גלוש שלנו). כאשר כל מה שבנו נמצא תחת סכנה, השניים כבר אינם בטוחים שג'ון הוא אותו ניאו הוותיק, בעוד שהוא בוחר פעם אחר פעם במטריקס ובאשליה הנעימה על פני המציאות הקרה. אז האם ג'ון הוא באמת ניאו?
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש נובמבר
 
חיפוש בארכיון 2018
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט