חדשות קולנוע וסרטים

המלצות טלוויזיה לסוף השבוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
לא ממש בא לכם לראות את ניו יורק נשטפת בגל טסונמי ענקי? לא מעוניינים לראות את העולם קופא לחלוטין תוך שבוע? אין בעיות, ערוצי הכבלים והלווין מכינים לכם תחליפים לא רעים בכלל לסוף השבוע הקרוב. הדאגה היחידה שתהיה לכם היא, על איזו טמפרטורה להציב את המזגן?יום חמישי ה- 27 למאי

נערי הפלא (הסרט יוקרן בערוץ הסרטים של HOT בשעה 20.10)
דרמה בבימויו של קרטיס הנסון ("8 מייל"). מייקל דאגלס מגלם את דמותו של גראדי טריפ, מרצה לספרות הנאבק במחסום כתיבה קשה לקראת פרסום ספרו השני. גראדי מעשן מריחואנה ומנהל רומן עם אשת הבוס שלו באוניברסיטה. במהלך סוף שבוע פרוע ומוזר, הוא נקלע לשורת תקריות בלתי נעימות, בחברת תלמידו המוכשר שמעריץ אותו. המצב מסתבך עוד יותר כשלעיר מגיע עורכו, כדי לבדוק האם העבודה על הספר החדש של גראדי עומדת סוף סוף לקראת סיום. לצד מייקל דאגלס מופיעים: טובי מגווייר ("ספיידרמן"), פרנסיס מקדורמנד ("האיש שלא היה שם"), רוברט דאוני ג'וניור, וקייטי הולמס ("דוסון קריק"). שיר הנושא Things Have Changed של בוב דילן, זכה בפרס האוסקר ובגלובוס הזהב.


יום שישי ה- 28 למאי

הכל או כלום - (הסרט יוקרן בערוץ yes3 בשעה 22:00)
בכורת השבוע לסרט שהיה מועמד לדקל הזהב ב-2002. כמו בסרטים מופתיים קודמים של הבמאי הבריטי מייק לי גם כאן הוא בוחן לעומק מערכות יחסים בתוך תא משפחתי לא לגמרי פונקציונאלי. הגיבורים שלו הם בני מעמד הפועלים, משפחה בת ארבע נפשות – הורים בגיל העמידה ובן ובת בשנות ה-20 לחייהם. האב הוא נהג מונית בעל נפש פיוטית ותפיסה פילוסופית של החיים האפורים. האם עובדת כקופאית בסופרמרקט והתפיסה שלה היא הרבה יותר פרקטית וארצית. האהבה שלה לבעלה מתחילה לדעוך ולהיעלם. הבת עובדת כמנקה בבית-אבות, הבן מובטל ומוציא את כל האגרסיות שלו בבית.אושר הוא ממש לא הצד החזק של המשפחה הזאת, אבל כשטרגדיה בלתי- צפויה משנה את מהלך חייהם, הם מגלים מחדש זה את זה ואת האהבה שמזמן נעלמה.

הדברים הבטוחים - (הסרט יוקרן בערוץ הסרטים של HOT בשעה 22.00)
הסרט מגולל מספר סיפורים מצטלבים, על ארבע משפחות המתגוררות בפרברים, שכל אחת מהן מנסה להתמודד עם הטרגדיות שפוקדות אותה. העלילה מתרכזת בסיפורה של אסתר, אם כואבת המשגיחה על בנה, מוסיקאי צעיר שנפצע קשה בתאונה ונפל לתרדמת. אסתר, שמדברת עם בנה, קוראת לו סיפורים וכמעט ואינה זזה ממיטתו, מזניחה כתוצאה מכך את בעלה ובתה המתבגרת. באותו זמן, אהובתו המבוגרת של הבן מנסה לגמור את החודש ולפרנס את שתי בנותיה; שכנם הפרקליט שקוע בעבודתו ולא מתקשר עם אישתו וילדיו; ושכנתם הנשואה מחפשת ריגושים שבעלה מתקשה לספק לה. בתפקידים הראשיים: גלן קלוז, דרמוט מולרוני, וג'ושוע ג'קסון ("דוסון קריק"), שמבלה את כל הסרט בשכיבה במיטה. ביימה: רוז טרוש ("גו פיש").

רוח הרפאים וגברת מיור - (הסרט מוקרן בערוץ הסרטים של HOT בשעה 10.32)
במסגרת יום שישי הקלאסי של ערוץ הסרטים של HOT יוקרן הסרט החשוב הזה שהוא פנטזיה רומנטית כובשת בכיכובם של ג'ין טירני ורקס הריסון. גברת מיור היא אלמנה צעירה החיה בבית רדוף רוחות ליד חוף הים באנגליה. במקום לפחד, היא רוקמת קשר מיוחד עם רוחו של קפטן בריטי, והופכת את זכרונותיו המרירים לרב-מכר.הסרט היה מועמד לאוסקר על הצילום (של צ'ארלס לאנג). בתפקידי משנה משחקים: ג'ורג' סאנדרס, עדנה בסט, ונסה בראון ואנה לי. נטלי ווד (שהיתה אז ילדה קטנה) מופיעה בתור גברת מיור בילד
מדרכות ניו-יורק - (הסרט מוקרן בערוץ הסרטים של HOT בשעה 00.00)
קומדיה רומנטית בבימויו ובכיכובו של אדוארד ברנס ("האחת והיחידה"). הסרט עוקב אחר שש דמויות שונות בניו-יורק, שחייהן מצטלבים באופן אקראי. טומי הוא מפיק טלוויזיה שנפרד לאחרונה מחברתו, עמה היה לו קשר ממושך. לאחר שטומי מחליט לחזור לעולם הדייטים, הוא פוגש בחנות וידאו במריה, אישה שמחלימה מגירושים כואבים. בעלה לשעבר מחזר כרגע אחרי אשלי, מלצרית צעירה ויפה. אשלי מנהלת מערכת יחסים עם רופא שיניים אגואיסט, המרוכז בעצמו ומתייחס אליה באופן מחפיר. אישתו של הרופא היא מתווכת דירות, שמנסה למצוא לטומי דירה חדשה. בשיטוטיהם המשותפים ברחבי ניו-יורק, מתפתחת בין השניים מערכת יחסים מיוחדת. לצד אדוארד ברנס מופיעים: סטנלי טוצ'י ("הדרך לפרדישן"), התר גרהאם ("הגורו", "לילות בוגי"), דניס פרינה, רוסריו דוסון, ובריטני מרפי ("נערה בהפרעה").


יום שבת ה- 29 למאי

אוזמוסיס ג'ונס (הסרט מוקרן בערוץ yes1 בשעה 21:30)
בכורת השבוע. סרט אנימציה המשלב בתוכו לייב אקשן. פרנק (ביל מאריי) הוא עובד בגן חיות המזניח את גופו וסובל לאחר שאכל ביצה הנגועה בוירוס קטלני. בתוך גופו חיה לה עיר שלמה (באנימציה) בה עובד אוסמוזיס ג'ונס (רוק), שוטר במחלקת תאי הדם הלבנים בגופו של פרנק. ג'ונס הוא לא יוצלח וגורם בדר"כ נזק לסביבתו בשל שיטותיו הלא מעודנות. הממונים עליו מחליטים לתת לו צ'אנס אחרון ומצוותים אותו לדריקס, כדור אקמול סנוב, שמגיע לגופו של פרנק כדי לטפל בכאב גרון ממנו הוא סובל לאחרונה. יחד, השניים נלחמים בת'ראקס, וירוס קטלני במיוחד שהסתנן לגוף של פרנק ומגייס לעזרתו את הוירוסים והמזיקים האחרים, בעוד ראש העיר פלמינג רוצה להשקיט את כל הפרשה. במאים: פיטר ובובי פארלי ("משתגעים על מרי", "אני עצמי ואירין"). שחקנים: ביל מאריי, כריס אליוט, מולי שאנון וקולותיהם של כריס רוק, לורנס פישבורן, דוויד הייד פירס, וויליאם שאטנר, קיד רוק, רון האוורד ועוד'.

כחול מושחת (הסרט מוקרן בערוץ yes4 בשעה 22:15)
בכורה בלעדית בלווין! מותחן דרמטי המתרחש באפריל 92, על רקע הימים בהם ניתן פסק הדין בפרשת רודני קינג וההתפרעויות הקשות שנגרמו כתוצאה מכך. אלדון פרי, חוקר באחת מיחידות העילית המיוחדות במשטרת לוס אנג'לס, ידוע בטקטיקות החקירה המיוחדות והלא שגרתיות שלו. הוא אינו בוחל בשום אמצעים ולא פוחד לעקם את החוקים ולעבור את הגבול כשהוא חושב שזה מצדיק את המטרה. המחלקה שלו מקבלת חקירת שוד-רצח בעלת פרופיל גבוה והוא מנהל את החקירה יחד עם בובי קאוף, שוטר צעיר וחסר ניסיון, שנחשף לראשונה למציאות הקשה של משטרת לוס אנג'לס והמחלקה שלו, הכוללת איומים, אלימות ושחיתות. במקביל מחליט מפקד המשטרה הולאנד, היחיד שמסוגל לעמוד מול היחידה המושחתת, לפתוח חקירה משל עצמו ומאיים לשים קץ ל"צדק" המיוחד של פרי ברחובות לוס אנג'לס ולחשוף את השחיתויות הרבות בהתנהלות המשטרה והשוטרים המלוכלכים. קאוף ופרי מתחקים אחרי עקבותיהם של הרוצחים האכזריים ותוך כדי מתמודדים
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש מאי
 
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט