חדשות קולנוע וסרטים

סרטים חדשים בקולנוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
נראה כי כל המדינה תעמוד היום בתור לקנות כרטיסים ל"שרק 2", סרט האנימציה המצליח של כל הזמנים שעולה היום על האקרנים בארץ. אולם, המפיצים החליטו להוציא עוד מספר סרטים לאלו שמחפשים אלטרנטיבה. אז מה היה לנו? סרט אימה, סרט פורנוגרפי שכבר הסתבך עם הצנזורה בארץ, סרטו החדש של פדרו אלמודובר, וסרט הפונה בעיקר לקהילת הגייז. ואלו הם חמשת הסרטים שעולים השבוע בבתי הקולנוע:שרק 2

'שרק 2' מתחיל בדיוק בנקודה שבה השארנו את הגיבורים שלנו לפני שלוש שנים. שרק, פיונה והחמור מגיעים לממלכת הרחק הרחק מכאן, כדי לפגוש את ההורים של הנסיכה, המלך (ג'ון קליז) והמלכה (ג'ולי אנדרוז). מה שנראה תחילה כגרסה מצוירת של 'פגוש את ההורים', תופס טוויסט משעשע, בשעה שנכנסת לסיפור הפייה-האם הרשעית מסיפורי האגדות, שמפצירה במלך לחסל את שרק, שכן התחייב בפניה לפני שנים כי בנה, הנסיך צ'ארמינג (רופרט אוורט), הוא שיזכה להתחתן עם הנסיכה; מה גם שצ'ארמינג בכלל היה אמור להיות זה שיסיר את הקללה מעל ראשה של פיונה. מחויב להבטחתו, משסה המלך בשרק את מחסל המפלצות ואמן הסייף הדגול, החתול במגפיים (אנטוניו בנדרס), שנוהג לשרוץ דרך קבע במסבאה 'התפוח הרעיל'. הם הפעם הם יחיו באושר ועושר? רק ימים יגידו, בעולם האגדות המסתורי והמלהיב של שרק וחבריו.

מצב לאהבה

ארון דייויס וכריסטיאן מרקלי הם ההפכים המושלמים. ארון הוא מיסיונר מורמוני שרוצה לגרום למשפחתו להתגאות בו בזכות התשוקה שלו לדת ולקולנוע. כריסטיאן הוא נער מסיבות לבן אמריקאי עם נטיות הומוסקסואליות, שרק מחפש איך להשכיב בחור חדש כל לילה. אחרי שארון עובר עם עוד שלושה מחבריו לדירה מול ביתו של כריסטיאן, האחרון מתערב עם חבר על חמישים דולר שהוא יכול להשכיב את אחד הנוצרים האדוקים הנ"ל. יש רק שתי בעיות: כריסטיאן מתאהב בארון, וחברי הקהילה המורמונית לא בדיוק רואים בעין יפה יחסים הומוסקסואליים...
חינוך רע

סרטו החדש והמדובר של הבמאי המוערך פדרו אלמודובר מתחיל בספרד של שנות השמונים, שם אנחנו מוצאים שני חברים שנפגשים אחרי שנים רבות: אנריקה ואיגנסיו. יחד עם הדמויות, הצופים נזכרים בקורותיהם של השניים בילדותם, כאשר למדו בבית ספר קתולי אדוק ומאוד קפדני בתקופת שלטונו של פרנקו במדינה בשנות השישים, וכן גם צופים בפלשבק נוסף, של מפגש מפתיע שהיה בין השניים בשנות השבעים. מתוך הסיפורים הללו, אנחנו למדים כיצד כל מפגש שינה את חייהם של דמויות אלו לנצח, וכיצד התעללות מינית אסורה שהתרחשה בעברם שינתה לבלי היכר את אופיים העתידי. בין הדמויות הססגוניות שנפגוש במהלך הסרט ושלהם חשיבות מכרעת לחיי הגיבורים נמצאים גם מנהל בית הספר, המורה לספרות והאב מנולו. אגב, יש אומרים שאלמודובר כתב את הסרט כמחווה לילדותו שלו הספרד, ושאחד הילדים, שגדל להיות במאי סרטים, מבוסס בצורה חופשית על אופיו שלו.

שחר המתים

ארצות הברית בסכנת הכחדה. מגפה מסתורית הופכת את מרבית בני האדם החיים במדינה לזומבים (מתים-מהלכים) צמאי דם, כאשר כל אדם שנופל ברשתם מת, ותכף קם לתחייה בתצורת זומבי צמא דם בעצמו. בדיוק כשנראה שהכול אבוד, קבוצת אזרחים עקשנים ממדינת וושינגטון מחליטה ליטול את המושכות חזרה לידיה, ולברוח למקום מוגן-זומבים, כשבדרך הם נאלצים להשיב מלחמה שיערה באותם בני אדם לשעבר שחוסמים את דרכם לגאולה. אלא, שנראה שאלו רק הולכים ומתרבים אל מול האזרחים השואפים לחיים. העלילה מתמקדת באופן פרטני באנה (שרה פולי, 'החיים שלי בלעדיי'), אחות צעירה מוושינגטון שנקלעת למהומת האלוהים האמורה. בעוד הזומבים רודפים אחריה ברחובות, מציל אותה שוטר שחור בשם קנת' (מקיי פייפר, '8 מייל', 'שחקי אותה מותק'), שעוזר לה למצוא מחסה בקניון ענקי בעיר אברט, שם הם חוברים לניצולים אחרים. בהתחלה, נראה שהם מצאו את הגאולה, עם מלאי בלתי נדלה של אוכל וחשמל שיכול לקיימם לאורך הזמן. מה שהם שוכחים זה שלמתים יש איזשהו זיכרון קלוש לגבי היותם בני-אדם, והרי כל בני האדם אוהבים את הקניון, לא? כשהאוכל אוזל והחשמל נגמר, המתים מוצאים עוד ועוד דרכים לשבור את חומות ההגנה של הניצולים, שמתחילים לארגן את הבריחה הגדולה באמצעות הסוואת רכבי קניון למשוריינים בדרך לשדה התעופה הקרוב ומשם לאי, שעל פי השמועות טרם הגיעה אליו המחלה. 'שחר המתים' הוא חידוש ללהיט אימה קלאסי של ג'ורג' א. רומירו. הפעם מדובר גם בלהיט עם קונצנזוס רציני סביבו – המבקרים פרגנו, הקהל הצביע ברגליים (קרוב לששים מיליון דולר הכנסות בחודשיים) וכולם מרוצים.

אנטומיה של גיהנום

סיפורם של שני אנשים בודדים, נטולי שם המחפשים אהבה בעולם קר ומנוכר. האישה מנסה להתאבד במועדון לילה, הגבר מציל אותה ובמשך ארבעה ימים הם מקיימים ביניהם אקטים מיניים ספק אירוטיים ספק בוטים, ומשחקים במשחקי שולט ונשלט, מתוך ניסיון להציל את עצמם ולמצוא את האושר שלהם; בעולם ההזוי שהבמאית קתרין בריאה טווה עבור דמויותיה.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש יולי
 
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט