חדשות קולנוע וסרטים

רשע וטוב לו: הרשעים הגדולים בסרטי הקומיקס

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מי הם אותם רשעים שהצליחו מספר פעמים להפיל את הגיבורים הגדולים, שהחדירו בסרטים מתח, חרדה ולחץ עד לסופו של הסרט? מי מאיתנו לא רצה כבר שאותם רשעים יחוסלו או שינצחו ונוכל להמשיך לראותם בסרטים הבאים? לכבוד יציאתו של הסרט "ונום" לאקרנים בדקנו עבורכם מי הם הרשעים שהכי התחברנו אליהם, שגרמו לנו להמשיך לצפות בסרטים ולקוות שיעשו עוד מעשה מרושע ונבזי כדי שיהיה סרט המשך!
תאנוס

במקום הראשון נמצא מי אם לא מאשר תאנוס הגדול מכולם (ספוילרים בדרך.), אותו ראינו לאחרונה בסרט שבהחלט הטביע את חותמו: "הנוקמים: מלחמת האינסוף". תאנוס הוא דמות ביקום מארוול ומטרתו היא להשמיד כמחצית מאוכלוסיית היקום, דבר אשר ימנע פיצוץ אוכלוסין שיביא לרעב, עוני וקריסת הציוויליזציה כפי שקרה בירח טיטאן ממנו הגיע. תאנוס אימץ את גאמורה ונביולה ושתיהן הפכו למתנקשות בשירותו. תאנוס אמנם מוצג כנבל קשוח שרק רוצה להשמיד את העולם, אך הצלחנו לצפות בכמה דמעות ומילות חמלה כלפי גאמורה. הוא הצליח להפתיע את כולנו בסרט "הנוקמים ולגרום לכמה שברונות לב שבהחלט השאירו בנו ציפייה לסרט ההמשך. מחכה בקוצר רוח להופעתו בסרט "הנוקמים 4".

[*]

הג'וקר

אין ספק שמגיע לו להיות חלק מרשימת הרשעים הגדולים וזה ללא ספק בעקבות משחקו המדהים והבלתי נשכח של הג'וקר המרהיב במיוחד - הית לדג'ר. הג'וקר הוא דמות בסרטי באטמן ביקום DC, המתואר כפושע מתוחכם, זדוני, רוצח המונים ופסיכופת. הג'וקר מקבל את צלקת חיוך הנבזית שלו כתוצאה ממאבק עם באטמן שגרם לנפילתו למיכל כימיקלים. לדמות היו מספר פנים במהלך השנים. את דמותו בסרט "באטמן" (1989) גילם ג'ק ניקולסון, שזכה לשבחים על תפקידו. הדמות הזכורה והטובה ביותר גולמה ע"י הית' לדג'ר בסרט "האביר האפל" (2008), שם לצערנו נאלצנו להיפרד מלדג'ר שזכה באוסקר על תפקידו בסרט זה לאחר שהלך לעולמו. הסרט זכה לשבחים ומחמאות רבות ומדורג במקום ה-4 ברשימת הסרטים הטובים ביותר של IMDB. לדג'ר השאיר בהחלט זיכרון מתוק ומר שלעולם לא נשכח.



מגנטו

אויבם הראשי של קבוצת האקס-מן ובין המוטאנטים החזקים ביותר. מגנטו, הידוע גם בשם אריק מגנוס לנשר, הוא מוטאנט בעל יכולות על לשלוט בשדה המגנטי של סביבתו. היכולת מאפשרת לו לשלוט במתכות, לרחף, להפעיל שדה כוח בלתי חדיר, לעצב חומרים כרצונו ואף להפעיל טלקינזיס. כוחותיו של מגנטו כה עוצמתיים שהוא נחשב למוטאנט האדיר ביותר. משפחתו נרצחה לנגד עיניו, דבר אשר גרם לו לאבד את עשתונותיו והפך אותו לדמות שאנו מכירים. במהלך סרטי "אקס-מן", מגנטו ומאמיניו נלחמים בשלטון למען צדק מתוך דאגה ל"גזע" המוטאנטי. אך מגנטו לא תמיד היה רשע ונבזי ובסרטים האחרונים אף מוצג כגיבור כאשר המוטאנטים בסכנת הכחדה ולוחם לצד האקס-מן. את מגנטו אנו מכירים בשתי גרסאות: האחת צעירה אותה מגלם השחקן מייקל פסבנדר ואחת מבוגרת אותה מגלם השחקן איאן מק'קלן. דמותו של מגנטו מדורגת במקום הראשון ברשימת מאה נבלי-על הגדולים של כל הזמנים, לפי אתר IGN.

[*] לוקי

כבר הפסקתי לספור את כמות הפעמים שלוקי חזר בכל סרט של תור, ומי יודע אולי הוא גם יחזור לסרט ההמשך של "הנוקמים". דבר אחד אפשר להגיד על לוקי וזה שאי אפשר באמת לדעת אם הוא טוב או לא בכל פעם שרואים אותו עד שמגלים את פרצופו האמיתי. דמותו מופיעה בסרטי מארוול והוא מדורג במקום השמיני ברשימת מאה נבלי העל הגדולים בכל הזמנים. הוא אוהב לרקוח עסקאות, לזומם מזימות, להיות השליט וכמובן להילחם נגד אחיו החורג תור (ולפעמים גם לצדו). לוקי למעשה גרם, לא במודע, להקמת הנוקמים שאנו מכירים כאשר הוא רצה להוביל את צבא הצ'יטאורי לכבוש את כדור הארץ עם קובייה קוסמית שתשמש מעבר בין-כוכבי. הנוקמים מגויסים ע"י ניק פיורי, נלחמים בצבאו של לוקי ומצליחים להביסו. למרות כל זאת, לוקי הפגין גם מספר פעמים חיבה ואמפתיה כלפי תור ואף נלחם לצידו מספר פעמים ("תור: ראגנארוק", "הנוקמים: מלחמת האינסוף" ומקווה גם שבהמשכו). אי אפשר שלא להמשיך לאהוב אותו וליהנות מדמותו הנבזית והערמומית כל פעם מחדש ולאחל לו שיצליח מתישהו להביס סוף סוף את תור.

ונום

ונום הוא אויבו המושבע והנורא מכולם של ספיידרמן. זכינו לראותו בסרט "ספיידרמן 3" בכיכובו של טובי מגוויר, כאשר את ונום גילמו מספר דמויות וביניהם אדי ברוק. ונום הוא תוצר של סימביוזה בין חייזר טפיל לבין הגוף המארח. הוא מוציא את יצר הרע מהגוף הנשלט ומחזק כל תכונה אפשרית שהופכת אותו בסופו של דבר לרשע ואכזרי. בסרט "ספיידרמן 3" ונום משתלט על גופו ומוחו של ספיידרמן והופך אותו ליותר קשוח, נבזי, שחצן, עצבני ושחור כמובן. ספיידרמן צובר כוח רב ולא נזקק למכשיר כדי לירות קורים ואף משנה את צורתו עם החליפה. כאשר פיטר רואה שהוא פוגע ביקיריו, הוא מנסה במאמץ רב להיפטר מוונום, אך הצלחתו גורמת לוונום לתפוס גוף מארח חדש, הלא הוא אדי ברוק.



אין ספק שיש עוד המון רשעים גדולים שביצעו דברים אכזריים ומרושעים ורק מחכים להיכנס לרשימת נבלי-העל הגדולה, אך הם יצטרכו להוכיח את כוחותיהם ורשעותם וכמובן להביס גיבור-על אחד או שניים. כתבו לנו בתגובות מי הם הרשעים הגדולים שלכם?
אורטל אדיב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית הית' לדג'ר
 
חיפוש בארכיון 2002
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט