חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: סופו של יקום ה"אקס-מן"?

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הקומיקס של מתן יניב: הצלחתו המפתיעה של "שהאזאם" גורמת ליקום של DC לחייך שוב, זה לא המצב אצל יקום ה"אקס-מן" שנמצא בסכנת ביטול ללא סיכוי גדול להופיע ביקום הקולנועי של מארוול ועדיין מצבם הרבה יותר טוב מהכישלון של "הלבוי" בקופות ובביקורות שגרם לפוסט זועם של כוכבת הסרט מילה ג'ובוביץ
המוטאנטים של 'אקס-מן' נמצאים בסכנה גדולה

הידיעה המפתיעה ביותר השבוע נוגעת כמובן למפלתם של חלוצי תור הזהב של סרטי מארוול. זה החל עם הרכישה הגדולה ביותר בהיסטוריית הקולנוע כאשר חברת דיסני רכשה את אולפני פוקס והמותגים שלהם ונמשך עם ביטול כל סרטי הספין-אוף של סרטי אקס-מן, שכללו בין השאר גם את סרט הסולו של דוקטור דום וסרט האנסמבל של ה'אקס-פורס'.

חדשות מדאיגות מגיעות גם מהסרט הבא בסדרה – "אקס-מן: הפניקס האפלה" שמצבו לא נראה טוב. לפי תחזיות מוקדמות, "הפניקס האפלה" אמור להוביל את הפתיחה הכושלת ביותר שאי פעם הייתה לסדרה עם 40 מיליון דולר בלבד. לשם ההשוואה, הסרט הקודם שאחז בתואר היה "וולברין" משנת 2013 ש"הצליח" להשיג 53 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו. יחד עם זאת, מדובר בסרט הגיע עם תקציב מועט בהרבה.

התוצאות מפתיעות ו'דיסני' מיהרו לעבוד בהתאם. לפי השמועות "הפיניקס האפלה" יהיה הסרט האחרון ביקום שהחל בשנות ה-2000 והיחיד שיישאר לשחק בסביבה הינו חובב הצ'ימיצ'נגה המצליח- דדפול. כמובן שנשאלה השאלה האם זה אומר שנזכה לראות וולברין ומגנטו חדשים לצד האוונג'רס. בעוד שהוא מתכנן את עשר השנים הבאות ביקום הקולנועי העצום שלו, קווין פייג'י הספיק להתראיין ולהרגיע את הרוחות. "ייקח עוד הרבה זמן עד שזה יקרה", סיפר. "הכול אצלנו רק מתחיל ותכנית חמש השנים הבאות שלנו תוכננה הרבה לפני שהעסקה נחתמה. כרגע עבורנו זה פחות בנוגע למתי ואיפה הם יופיעו ויותר הנוחות שהם נמצאים בבית, שהם חזרו. אבל ייקח הרבה זמן עד שהם יקבלו סרטים משלהם. כמובן שכרגיל אין שום התקדמות עם הסרט של "המוטאנטים החדשים" (שגם אמור לצאת השנה).

[*]

דה רוק יצלם את 'אדם השחור' ב-2020

אחרי ההצלחה המפתיעה אך הנהדרת של 'שהאזאם!', האחים וורנר הבינו כי אפשר ליצור יקום קולנועי מצליח מהדמויות של די-סי וזאת גם ללא דרמטיות יתר או טון אפל. דווין 'דה רוק' ג'ונסון, שעזר להפיק את "שהאזאם" וגם לוהק לתפקיד האנטי-גיבור "אדם השחור", רוצה לנצל את ההצלחה כדי לקדם את הסרט שאליו לוהק עוד ב-2017. בסרטון של 4 וחצי דקות שהעלה לאינסטגרם, דה רוק סיפר עדכן את מעריציו במספר פרטים מעניינים. "כשפיתחנו את זה [את סרטי 'שהאזאם!' ו'אדם השחור'] ניסינו לספר שני סיפורי מקור בתסריט אחד. אלו מכם שמבינים בקומיקס ובמיתולוגיית הקומיקס של שהאזאם בטח יודעים כמה שהוא קשור לאדם השחור. אדם השחור הוא אנטי-גיבור ונבל שאני לא יכול לחכות לשחק אותו. פיתחתי את זה וזה נמצא איתי ב-DNA במשך יותר מעשור. אנחנו אמורים להתחיל לצלם בעוד כשנה ואני מאוד מתרגש מזה". לצפייה בסרטון המלא: לחצו כאן

אדם שטייקל ("פרא", גם בכיכובו של דה רוק) עובד בימים אלו על התסריט שנמצא עדיין בשלבי פיתוח. השמועות מספרות כי אנדרס מוסקייטי ("זה") נמצא בשיחות על בימוי הפרויקט. לא מפתיע לאור העובדה שגם "שהאזאם!" בוים ע"י במאי סרטי אימה שעבד בעבר עם האחים וורנר. הארלי קווין חוגגת את סיום צילומי 'ציפורי הטרף' עם לוגו חדש

בינואר 2019 החלו הצילומים בהובלת הבמאית קאת'י יאן ואנסמבל שחקנים שכולל את מרגו רובי, מרי אליזבת' וינסטד, רוזי פרז ויואן מקגרגור בתפקיד הנבל. כעת שיתפה רובי בטוויטר תמונה שבה היא נראית (בתחפושת של קווין כמובן) יושבת על כיסא הבמאית ביחד עם הלוגו הרשמי של הסרט. בפוסט כתבה רובי כי החבר'ה סיימו את הצילומים. "ציפורי הטרף" עוקב אחרי העיר גות'האם שנמצאת במשבר כאשר באטמן נעלם פתאום ועברייני העל מתרוצצים חופשי ברחבי העיר. תוך כדי גם הארלי קווין נמצאת במשבר לאחר שנפרדה מחברה הוותיק הג'וקר (שככל הנראה נטש אותה לטובת חיפוש אחר חברו האמיתי- באטמן), אך היא תצטרך לאחד כוחות ביחד עם שתי גיבורות על מנת להציל ילדה קטנה בשם קסנדרה קין מידיו של בוס הפשע הגדול בגות'האם- המסכה השחורה. הסרט צפוי לצאת ב-7 בפברואר 2020.

[*]

מילה ג'ובוביץ' נכנסת במבקרים של "הלבוי: עלייתה של מלכת הדמים"

כל מה שקשור בגרסה המחודשת ל"הלבוי" היה אסון מרגע תחילתו. מפיטורים של אנשי צוות בזמן ההפקה, שכתובים בלתי פוסקים בעת הצילומים ועד עריכות חוזרות של האולפן שגם השאיר בחוץ את הבמאי ניל מרשל (למה לא נתנו לגיימרו דל טורו לעשות את "הלבוי 3" וזהו?). גם יציאת הסרט לא בדיוק הייתה הצלחה עם 12 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע הראשון וביקורות איומות שכוללות בין השאר ציון של 5.4 מגולשי אתר IMDb.

הכוכבת הגדולה ביותר בסרט- מילה ג'ובוביץ', איננה מאושרת מהביקורות והיא גם לא מהססת לומר זאת בקול בפוסט זועם במיוחד. "כל מה שאני אגיד לפני שאלך לישון הוא: כל הסרטים המצליחים ביותר שלי נקטלו ע"י המבקרים. זה פא**ינג מצחיק. 'טריפ נעורים'? באמת? סרט קלאסי. 'האלמנט החמישי'! הייתם חושבים שזה הסרט הכי גרוע שאי פעם נוצר אם הייתם קוראים את הביקורות. 'זולנדר'? נקטל. 'האויב שבפנים'? בואו לא ניכנס לשם אפילו. בכל מקרה, כל אחד מהסרטים האלו הוא עכשיו סרט קאלט. כל אחד מהם. וכך יהיה גם עם הסרט הזה".
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
1לא לדאוג לעולם הקולנועי של האקס מן דיסני חיסלה את הספינאופים שתוכננו כי יש להם תוכניות משלהם, הימור שלי הם יאתחלו את הסדרה. אגב אחת הסיבות לרכישת אולפני פוקס היו הזכויות של דמויות האקסמן ארז (34) | 18/04/2019 11:14:51
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית דווין "דה רוק" ג'ונסון
 
חיפוש בארכיון 2007
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט