חדשות קולנוע וסרטים

ג'רארד באטלר בן 50: הסרטים הגדולים של הכוכב

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
כוכב הקולנוע האהוב, שקפץ בשנה שעברה לישראל והתראיין לאתר "סרט", חוגג היום יום הולדת חמישים, למרות שהוא לא נראה יום מעל 35. הכתבת ליטן לשינר החליטה לציין את המאורע ולהעניק לכם את רשימת חמשת הסרטים האהובים עליה ביותר שלו, כי מי יתנגד למרתון סרטי באטלר?
ג'רארד באטלר הוא מסוג הגברים שהנשים רוצות והגברים רוצים להיות הוא. הוא אחד הבחורים הכי נחמדים ומצחיקים בהוליווד, שכובש אותנו עם הקסם שלו בכל סרט מחדש. הוא מציל את העולם מכל סכנה, מצליח לשיר אופרה בלי בעיה וחתיך גם עם מסיכה, מראה לנו שהוא בחור רגיש וגם מצחיק וכמובן דואג לציין בכל מקום כמה הוא אוהב את ישראל. אז לכבוד יום הולדתו ה-50 בחרתי את הסרטים הטובים של הכוכב. ובשביל הנוסטלגיה, ולאלה מכם שעדיין לא צפו, הוא גם התראיין אצלנו בשנה שעברה כחלק מסיבוב היח"צ לסרטו "לצוד את האויב". מוזמנים לצפות בראיון המלא.



לצוד את האויב

אחד הז'אנרים האהובים עליי הוא סרטי מלחמה, "לצוד את האויב" הוא סרט מסוג זה שמציג לנו את מה שקורה מתחת לפני השטח- את המתרחש בתוך הצוללת, ואת הפסיכולוגיה שבחדר המלחמה שתקבע האם תפרוץ מלחמה או לא. ג'ו גלאס, קפטן צוללת אמריקאית, יוצא למשימת חילוץ שמטרתה לאתר צוללת אחרת שנקלעה למצוקה. בדרכם אל עבר הצוללת נקלעים גלאס והצוות שלו למצוד ימי של מורדים רוסים המחזיקים בנשיא רוסיה כבן ערובה. פרוץ מלחמת עולם שלישית נראה קרוב מתמיד, ועל כתפיו של גלאס מונחת האחריות הכבדה למנוע אותה.

זה סרט מותח ומהנה ובאטלר כמובן מצוין. יש בו קסם ואין פלא שהוא מצליח לפצח גם את מפקד הצוללת הרוסי ולגרום לו לעזור לו. אני מאמינה לו כצופה. הוא נראה כריזמטי ומשדר התנהגות כזו, גם כצופה אתה מרגיש שאתה סומך עליו שיוביל את הצוללת לניצחון ויציל את המצב. אף על פי שהתסריט נשמע מעט קלישאתי בהתחלה, הוא מצליח להפתיע אותנו עם מתח בלתי פוסק, לוקח אותנו לחוויה אולד-סקול ובלתי צפויה וגורם לנו לחוות את ההרגשה של להיות בצוללת בזמן שיורים עליך טילים.



האמת המכוערת

"האמת המכוערת" זו קומדיה רומנטית על מפיקת טלוויזיה לחוצה (קת'רין הייגל), בחורה שמלאה בפנטזיות רומנטיות שנהרסות כשמגיע מייק, הכוכב החדש של התכנית שאומר את כל האמת בפרצוף על אהבה, גם אם האמת היא קשה ומכוערת. אבי, חייבת ללמוד להסתדר עם מייק אחרת התכנית שלה תתבטל. מייק מחליט שיעזור לאבי להשיג דייט עם הבחור שהיא מאוהבת בו. העובדה שהיא קונטרול פריק וכל הידע שלה באהבה מגיע מספרי עזרה עצמית, משכנעת את מייק שהיא צריכה עזרה. בגלל שהוא כל כך בטוח בעצמו וביכולותיו הוא לא יכול שלא להבטיח לה שאם זה לא יעבוד, הוא יעזוב את התכנית. זה סרט פיל גוד. הוא כיפי, משעשע ורומנטי ואין ספק שזה אחד מהתפקידים הכובשים יותר של הכוכב.



גיבור אמריקאי

באטלר מוכיח לנו פה שהוא יודע גם להיות דרמטי כשצריך ולא רק ללכת מכות. דיין הוא צייד ראשים מצטיין בחברה. הבעלים של החברה עומד לפרוש מתפקידו, ודיין מתחרה מול עוד בכירה במשרד על משרת מנהל החברה המתפנה. דיין שקוע כל כולו במירוץ להשגת המשרה, יוצא בבוקר וחוזר מאוחר בערב, ולכן מופתע יום אחד לגלות שאשתו קבעה תור לרופא כדי לבדוק את בנם הצעיר. כשמגיעות תוצאות הבדיקות, החיים של המשפחה משתנים. מלחמתו של דיין בהשגת המשרה הנחשקת הופכת ברגע לתמיכה בבנו ובמשפחה, כשברקע הוא מנסה להמשיך לתפקד בעבודתו. באטלר מצליח לגרום לחיבור רגשי לדמות ולהבין את הדרך והסיבות לפעולות שלה, גם אם אתה לא בהכרח מסכים איתו.



טרילוגיית "המטרה"

בטרילוגיה הזו באטלר מגלם את שומר הראש של הנשיא כסוכן בשירות החשאי- מייק בנינג, שבאופן קבוע מוצא את עצמו עומד בין הנשיא של ארה"ב ובין מוות בידי טרוריסטים. בסרט משנת 2013 , "המטרה: הבית הלבן", כוח צפון קוריאני מורד, פורץ ומשתלט על הבית הלבן לאחר שהפיל חצי מוושינגטון וכעת בנינג צריך לחלץ את הנשיא מהשובים.

בסרט משנת 2016, המטרה הייתה הפעם לונדון וכוח פקיסטני רוצח כמה ראשי מדינות בזמן כינוס בינלאומי. בנינג מצליח לברוח עם הנשיא ויחד הם נמצאים במנוסה בלתי פוסקת מהכוחות הפקיסטנים שפלשו ללונדון. באטלר כריזמטי כהרגלו ושומר על קור רוח, עם תוספת של ציניות והומור פיקנטי לאורך כל הסרט.
בסרט האחרון שיצא לא מזמן, הפעם המטרה היא בנינג עצמו לאחר שהופלל בניסיון לרצח הנשיא. הוא צריך לעצור את המזימה כשהוא שומר על פרופיל נמוך ובאותו הזמן למצוא דרך להוכיח את חפותו. כל השלושה הם סרטים מהנים ואחד הדברים הכיפיים בהם היא דמותו של בנינג, שמציגה לנו, בניגוד לכל סרט אקשן בכיכובו של דה רוק, אדם יחסית פשוט שלא עשוי שרירים, אך נחוש להגן בכל מחיר על הנשיא ונשאר נאמן לו לאורך כל הדרך. הכריזמה שלו היא מה שמחזיקה את הסרטים הללו יחד ודמותו של באטלר גורמת לנו להרגיש ביטחון ונוחות בידיה.



לשחק עם הלב

הסרט הזה הוא אמנם לא יצירת מופת, אבל ישנם רגעים לפעמים שכיף לתת למוח להפסיק לעבוד ופשוט ליהנות, ו"לשחק עם הלב" עונה על ההגדרה הזו בדיוק. כוכב ספורט לשעבר מתחיל לאמן את קבוצת הכדורגל של בנו מנישואיו הראשונים והופך להיות אהוב ליבן של "אימהות הכדורגל". סרט שמחמם את הלב והפתעה מהנה, אם אתם מוכנים להשאיר את הציניות שבכם בצד וליהנות מדרמה רומנטית קלילה וחסרת מחויבות.

ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ג'רארד באטלר
 
חיפוש בארכיון 2011
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט