חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: הקאט הסופי של "ליגת הצדק" מתקרב

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הקומיקס של מתן יניב: הסניידר קאט של זאק סניידר ל"ליגת הצדק" יגיע סוף סוף לפלטפורמת HBO Max בגרסה מוארכת בת כ-4 שעות. בנוסף, מארק רופאלו חושף כיצד דאוני ג'וניור שכנע אותו לקחת את תפקיד הענק מחדש וגם סרט גיבורי על חדש מאת במאי "משהו עוקב אחריי" מבטיח טייק חדש על הז׳אנר
סניידר קאט – הקאט הסופי של במאי "ליגת" הצדק" יגיע ל-HBO Max

מעריצי זאק סניידר עברו הרבה. אינסוף עצומות, פוסטים זועמים באינטרנט ושמועות שהופצו באתר We Got This Covered, אבל בשנת 2021 הקאט הסופי המיוחל של הבמאי ל"ליגת הצדק" יגיע סוף סוף לפלטפורמת HBO Max. ״זה דבר חדש לגמרי״, סיפר הבמאי בהתרגשות למגזין "הוליווד רפורטר". ״חוויה אחרת לגמרי במיוחד עבור מי שכבר ראה את הסרט. ראיתם אולי רבע ממה שאני עשיתי״.

לפי הראיון, סניידר יקבל גישה מלאה לחומרי גלם שכבר צולמו, פלוס 20-30 מיליון דולר לבזבוזים נוספים על אפקטים מיוחדים, צילומים נוספים ואולי גם פסקול נורמלי(הנס זימר יחזור?). עקב הכמות המטורפת של הצילומים, כרגע בוורנר קיימת התלבטות האם לשחרר את הסניידר קאט בתור סרט אחד באורך 4 שעות או בתור מיני סדרה בעלת 4 פרקים.

כזכור, בעת צילומי הסרט המקורי, הבמאי נאלץ לסגת בשל התאבדותה של בתו והשאיר את כס הבימוי למפיקים עצמם (יש שטוענים כי זה היה ג׳וש וידון). המפיקים מחקו כמעט לחלוטין את החזון האפל והקודר של סניידר, עשו ׳דליט׳ לכל "באטמן נגד סופרמן" והחליפו אותו במה שהרגיש כמו פרק קרוס-אובר ארוך ביקום הטלוויזיוני של ׳החץ׳ ו-׳אגדות המחר׳.

[*]

לפי הבמאי, בגרסה החדשה נזכה לראות שינויים משמעותיים כגון: בכורה קולנועית לדמותו האייקונית דארקסייד, שובו של סופרמן בשחור (כפי שהיה בקומיקס המוערך 'אינג׳סטיס'), הופעה ראשונה לצייד ממאדים, סצנות מפחידות ועוד. ״יצא לי לדבר עם זאק״, סיפר איש הפלדה בעצמו הנרי קאוויל. ״אני יודע שעברו שנים מאז, אבל זה עדיין מרגש שאנחנו הולכים לקבל עוד מ׳ליגת הצדק׳! כל הכבוד לזאק סניידר!״.

״אנחנו רוצים את זה וזה סוף סוף קורה״, מספר מלך אטלנטיס ג׳ייסון מומואה. ״אלוהה לכולם, כל המעריצים שעזרו לזה לקרות. אוהבים אתכם!״. אפילו בן אפלק, שכבר מזמן תלה את חליפת העטלף, הגיב בהתרגשות. ״אני שמח שנזכה סוף סוף לראות את החזון של זאק״, אמר. "זה דבר נפלא ואני רוצה להודות לכל המעריצים שבזכות ההתלהבות שלהם הדבר הזה עומד לקרות". למרות שאנחנו במרחק של כמעט שנה מהסניידר קאט, זה לא עוצר מהבמאי לשחרר טריילר הרבה לפני זמן. לפי הבמאי, אנחנו אמורים לקבל הצצה ראשונית לסרט כבר בזמן הקרוב.

מארק רופאלו פחד לשחק את האלק, עד שדאוני הגיע

עובדה נחמדה - הידעתם שעד 2012 כל מי ששיחק את ברוס באנר התקבל בבוז אצל המעריצים? אפילו שחקני ענק כמו אריק באנה ואדוארד נורטון. העובדה הזו הפחידה לחלוטין את השחקן מארק רופאלו כאשר הוא קיבל את ההזדמנות לשחק את הדמות בלהיט ׳הנוקמים׳. ״לא ידעתי מה עוד אני יכול להוסיף לדמות ולמה שנעשה היטב הרבה לפניי״, נזכר השחקן בראיון לג׳ימי פאלון. ״עד לאותה נקודה, בעיקר עשיתי סרטי אינדי אז לא ידעתי האם אני באמת הבן אדם למשימה. אבל ג׳וש (וידון, במאי הסרט) היה כזה ׳כן, אתה כן׳. אבל מי ששכנע אותו בקלות היה שותפו לסרט טוני סטארק בעצמו. ״קיבלתי שיחה מדאוני שהוא אמר ׳מארק, קדימה, זה קטן עלינו׳ ברוח איירון מן אמתית״. הענק של רופאלו נחשב ע״י רבים לדמות שגנבה את ההצגה בסרט ובקלות הוא נהפך לשחקן האהוב והמזוהה ביותר עם האיש הירוק. רופאלו המשיך לשחק את הדמות בעוד 3 סרטי הנוקמים, ת׳ור אחד וגם בהופעת קמע קלילה בסוף "איירון מן 3". הוא אמור לחזור לגלם את באנר כשחקן אורח בסדרה "הענקית הירוקה".

[*]

במאי "משהו עוקב אחריי" עובד על סרט גיבורי על חדש

אם "ספליט" ו"ברייטברן" לא הספיקו לכם מהשילוב המוזר הזה שנקרא סרטי אימה-גיבורי על, אז "המוטאנטים החדשים" שנדחה שוב ושוב כנראה יספק את הציפיות המוזרות שלכם מסרטים מסוג זה. זה לא הספיק לכם? אוקי, לפחות דיוויד רוברט מיטשל חשף כי הפרויקט הבא שלו ייקרא "גיבורים ונבלים" והוא ישלב בין ז׳אנר גיבורי העל למשהו חדש.

״משהו מכופף ז׳אנרים״, אומר הבמאי שלאו דווקא מציין את המילים ׳מסתורין׳ או ׳אימה׳. הסרט ׳משהו עוקב אחריי׳ נחשב ע״י רבים, כולל קוונטין טרנטינו שבדרך כלל צודק, כאחד מסרטי האימה המקוריים והחדשניים ביותר שנוצר במילניום הנוכחי. מעניין כיצד מיטשל יביא את הזווית המקורית שלו לז׳אנר שכבר קיבל מאות זוויות שונות. נכון לעכשיו, מיטשל סיים את כתיבת התסריט לסרט ומכר את ההפקה לסטודיו הגדול היחיד בהוליווד ללא פרנצ׳ייז או אפילו זכויות לדמות משנה של מארוול - MGM.
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית הנרי קאביל
 
חיפוש בארכיון 2011
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט