חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: "הנוקמים" שובר שיאי הכנסות כל הזמנים

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הקומיקס: "מלחמת האינסוף" עוקף את "מלחמת הכוכבים" בסוף השבוע הראשון באקרנים הטוב בכל הזמנים עם 250 מיליון דולר בארה"ב ו-630 מיליון דולר בעולם, טריילר חדש ל"ונום" וטיזר ל"אקווהמן" ללא אישור הבמאי והאם יצאו סרטים ל"מון נייט" ו"האיטרנלס"?
"הנוקמים: מלחמת האינסוף" שובר שיאי הכנסות

אם בטעות לא הייתם עדים למסע התקשורתי העצום של חברת מארוול, "הנוקמים: מלחמת האינסוף" יצא השבוע. האתר "Boxoffice mojo" דיווח שבוע שעבר כי התחזיות עבור סוף השבוע הראשון עומדות על 225 מיליון דולר, אך בסופו של יום "הנוקמים" הפתיעו את העולם כאשר הכניסו 250 מיליון דולר בארה"ב בלבד ו-630 מיליון דולר ברחבי העולם. נראה כי העולם עדיין מגלה חיבה לטוני, קאפ וחבריהם.

לצורך ההשוואה, בשנת 2012 "הנוקמים" הפתיעו את כולם כאשר הכניסו 208 מיליון דולר בפתיחה הגדולה ביותר של כל הזמנים. השיא הזה נשבר בשנת 2015 ע"י "עולם היורה" אך השיא העדכני נשבר שוב ב-2015 ע"י "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", שהרוויח בכבוד את ה-248 מיליון דולר והפך. כעת "הנוקמים" שברו את השיא לסופ"ש פתיחה בארה"ב ובעולם פעם נוספת.

גם מבחינה ביקורתית הסרט זוכה להצלחה עם דירוג של 87% ביקורות חיוביות באתר "Rotten Tomatoes" ודירוג של 9.1 של גולשי אתר IMDb. הביקורות, נכון לעכשיו, מספרות כי מדובר בסרט הטוב ביותר של היקום הקולנועי והשאלה כעת היא האם ישבור את השיא של "אווטאר" ויהפוך לסרט הרווחי בכל הזמנים.

[*]

מארוול שוקלים להוציא סרטים אודות "מון נייט" ו"האיטרנלס"

"הנוקמים: מלחמת האינסוף" כבר כאן ואמור לחתום את המתכונת הנוכחית של היקום הקולנועי של מארוול ביחד עם "הנוקמים 4", אבל כשיש לך מפיק כל כך עסוק כמו קווין פייג'י, הזיכיון המפלצתי עדיין לא מראה שום סימני האצה. המפיק סיפר כי מחשבותיו בעיקר נושאות מבט אל "ספיידרמן 2" ו"הפנתר השחור 2", שסרטיהם הקודמים היו מההצלחות הגדולות של היקום הקולנועי. עם זאת הוא לא היסס לעדכן את הקהל בנוגע לתכניות שמתגלגלות בראשו בשני ראיונות שונים.

התכנית ליצירת סרט המתמקד ב"מון נייט" עודכנה עוד בינואר כאשר התסריטאי\במאי המוערך ג'יימס גאן (סרטי "שומרי הגלקסיה") סיפר כי הוא הציע למארוול סרט המתמקד בגיבור העל היהודי. למרות שהפרויקט נמצא בשלבי פיתוח בלבד, זה מה שהיה לקווין פייג' לומר: "זה אומר 5 שנים מעכשיו, 10 שנים מעכשיו, 15 שנים מעכשיו? יש לנו ערימות של קלפי דמויות שיש לנו בפיתוח במשרדים שלנו. מה שנמשוך זה מה שנדבר עליו".

עוד עדכן פייג'י את אתר The Wrap"" כי סרט אודות קבוצת העל "האיטרנלס" הוא משהו שנמצא בחשיבה לעתיד. "'האיטרנלס' הוא אחד מתוך הרבה דברים שאנחנו מתחילים באופן אקטיבי לעשות עליו דיונים אמנותיים כדי לראות אם אנחנו מאמינים בהם מספיק", אומר פייג'י. "התחלנו לעבוד על הסרטים שאחרי השלב השלישי", מוסיף פייג'י בעודו מתייחס לסיום השלב השלישי של סרטי היקום הקולנועי שהחלו עם "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" ויסתיימו עם "הנוקמים 4". לאחר מכן הוסיף: "קודם כל אנחנו מחויבים לשלושת הסרטים הבאים שלנו. אל תצפו לשום עדכון מיוחד עד אז".

[*] "ונום" כובש את הסינמה-קון

זה לא סוד שסרטם החדש של חברת סוני בשיתוף מארוול מהווה דאגה עבור הקהל. קהל מעריצי ספיידרמן דואגים כי ונום לא ישתלב היטב ביקום ללא ספיידרמן וקהל מעריצי מארוול מודאגים שמא יהיה סרט קומיקס שאיננו מהיקום הקולנועי של מארוול. עוד דברים שלא עזרו הינם הטריילר הראשון של "ונום" והשמועה כי ונום עצמו מקבל זמן מסך כולל של 12 דקות.

ובכן, רוב הדאגות הופרכו אחרי שרובן פישר עלה על בימת הסינמה-קון בלאס וגאס והציג בפני הקהל את הטריילר החדש לסרט. קו העלילה המוצג בטריילר עוקב אחרי הכתב אדי ברוק (טום הארדי), אשר עוקב אחרי ארגון מסתורי. הוא מגלה את הדבר עליו הארגון עובד - הסימביוט, נוזל חייזרי המסוגל להתאחד עם בן אדם. הסימביוט מתאחד עם ברוק וכך הוא נהפך לאנטי גיבור הידוע - ונום.

הסרט צפוי לצאת ב-4 לאוקטובר. עוד בסרט משחקים מישל וויליאמס ("כל הכסף בעולם"), ג'ני סלייט ("מלך הפולקה"), ריז אחמד ("סיפור מלחמת הכוכבים: רוג אחת") ווודי הרלסון שנעדר משני הטריילרים ומשחק דמות ששמה איננו ידוע (האם יכול להיות שישחק את קריינג'?). עדיין אין סימן לטום הולנד ולא ידוע אם איש העכביש יופיע בסרט.



ל"אקווהמן" יצא טיזר ללא אישור הבמאי

בנוסף להופעתו של "ונום", סינמה-קון גם קיבל ביקור משליטה העתידי של אטלנטיס. טיזר ראשוני מאוד הוקרן עבור הקהל והתקבל באופן מפתיע באהבה גדולה. אם כי פרטי הטיזר נשמרו בסודיות רבה, מספר מעריצים העלו לחשבון הטוויטר שלהם את סיקור הסרטון.

"בדיוק ראיתי את הטיזר ל'אקווהמן', עדיין לא ממש ראיתי את העלילה אבל האפקטים נראים מטורפים!", כותב מעריץ אחד. "קרבות של כרישים, בלאק מנטה ואטלנטיס אחת מדהימה, אקווה-מן נראה כמו סרט גיבורי-על מיוחד", כותב מעריץ אחר. עוד התרוצצו שמועות על הופעתו הקצרה והמפתיעה בטריילר של בלאק מנטה, אחד מנבלי העל המפורסמים של אקווה-מן, שאותו מגלם השחקן יאיא עבדול-מאטין.

למרות שהכנס אירח את ג'ייסון מומואה ואמבר הרד, אדם אחד שסירב להגיע הינו הבמאי ג'יימס וואן. אושיית סרטי האימה סיפר באמצע חודש מרץ כי הוא הסיבה שהטיזר לא יצא והוא איננו מעוניין להוציא תוצאה שאיננה שלמה. וואן עוד סיפר שהוא עדיין עובד ללא הפסקה על הסרט ומקווה להוציא טיזר במהירות האפשרית. נראה כי המעריצים והתקשורת עשו את שלהם ועל כן היה צורך בטיזר. עוד "עזר" הכישלון של 'ליגת הצדק' בפן הביקורתי והכספי. אלא אם וואן לא ישחק לפי החוקים, "אקווהמן" יראה אור ב-21 לדצמבר הקרוב. בתור הבמאי של "המסור" נראה כי וואן יודע מה קורה אם לא משחקים לפי החוקים.
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית טום הארדי
 
חיפוש בארכיון 2011
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט