חדשות קולנוע וסרטים

פרינס צ'אנינג: מהם 5 הסרטים הטובים של צ'אנינג טייטום?

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
במבט ראשון, צ'אנינג טייטום לא נראה כמו שחקן, אלא כמו דוגמן לכל דבר. גבר שרירי, חתיך, שכל בחורה מפנטזת עליו. ולא סתם – צ'אנינג עבד כחשפן בצעירותו ואף התגלה ככישרון בתחום הדוגמנות. לאחר שהתנסה בעיקר בוידאו קליפים, סרטוני פרסומות וקמפיינים לחברות גדולות, הוא נכנס לתחום המשחק.

את קריירת המשחק התחיל ב-2004 כששיחק בסדרה CSI" מיאמי", וסרטו הראשון היה "המאמן קרטר", לצידו של השחקן האגדי סמואל ל. ג'קסון. בהמשך שיחק בקומדיה "יש לה ביצים" שגרפה הצלחה רבה, ומאוחר יותר בסרט שהביא לו את הפריצה האמיתית – "סטפ אפ", בו הכיר את אשתו הנוכחית ואם בתו השחקנית והרקדנית ג'נה דוואן. לאחר מכן חזר לתחום החשפנות דרך הקולנוע כששיחק ב-"מג'יק מייק". בשנים האחרונות צ'אנינג יותר מתמקד בסרטי אקשן וקומדיות שמצליחים לא פחות, כמו "ג'יי.איי.ג'ו", "וושינגטון על הכוונת", "עלייתה של ג'ופיטר" ו-"רחוב ג'אמפ 21 ו-22". הוא לא מפורסם דווקא בזכות כישרון המשחק שלו, אלא יותר כשחקן יפה שיודע לעשות עוד הרבה דברים חוץ מלשחק, בין היתר לבחור סרטים שרובם טובים ומצליחים. זה הסוד שלו בעצם.

[*]

לכבוד צאת סרטו החדש, "מג'יק מייק 2", החלטנו לדרג את חמשת הסרטים הטובים ביותר שלו:

5. עלייתה של ג'ופיטר (2015)

סרט מדע בדיוני והרפתקאות של במאי ה"מטריקס" האחים וושובסקי, שרבים ציפו לו אך נחל כישלון בקופות ולא הצליח כמצופה. מילה קוניס מגלמת את ג'ופיטר ג'ונס, בת מהגרים רוסייה ששוהה באופן בלתי חוקי בארצות הברית, מנקה שירותים לפרנסתה וחיה עם משפחתה, עד שהיא מגלה בעצם שהיא מלכת היקום. את ג'ופיטר מנסים לתפוס חייזרים פסיכוטיים קטנים אבל לעזרתה נחלץ קיין ווייז (צ'אנינג טייטום), שהוא הכלאה גנטית בין איש וזאב, כי החייזרים פשוט יכולים לעשות דברים כאלה כנראה, ומסתבר הוא שירת בצבא של אחד מהם אבל עזב כי הוא נשך מישהו, ויש לו מגפיים מעופפים. ויש גם זוחלים מכונפים ומדי פעם, משום מה, פיל.

לסיכום – עלילה מגוחכת במיוחד שאליה נלווים שני כוכבי ענק והפקה עצומה כיאה לבמאים של המטריקס. לא ברור בדיוק מה הולך בתוך כל הבלגן, אבל מה שבטוח זה שמאז ימי המטריקס העליזים, התהילה חלפה וכך גם הרעיונות המקוריים.



4. מג'יק מייק (2012)

סרט שמביא את נקודת מבטם של החשפנים, בבימויו של סטיבן סודרברג, שנחשב לבמאי איכותי במיוחד ("טראפיק", "אושן 11") – אבל בואו נודה בזה, הסרט הזה לא נועד בדיוק לעניין אותנו במיוחד. מנסים למכור לנו עלילה, אבל זה לא ממש עובד. וכולם יודעים את זה. כל מה שרואים בסרט זה חשפנות, חשפנות ועוד קצת תחתונים ובשר של גברים צעירים.

אמנם העלילה לא עובדת – אבל מופע החשפנות בהחלט עובד, ובטח בקופות. הסרט יכל להיות משמים למדי אם לא היה את מת'יו מקונוהיי שיפריח בו קצת חיים, חוצפה והומור כמו שרק הוא יודע, וכמובן ריקודי חשפנות שיכולים לעשות את הלילה להרבה יותר חם ממה שהוא באמת, במיוחד בשביל הנשים. צ'אנינג מככב בסרט ועושה את עבודתו נאמנה כאילו לא שכח לרגע את עבודתו המקורית כחשפן.

לסיכום – הסרט עובד בשביל מה שהוא אמור לעבוד – לגרות את הצופים. אני אישית העברתי כל פעם את חלקי הדיבורים ישר לחלקים המעניינים, כי בינינו, איזה בחורה לא רוצה לראות חתיכים רוקדים בטירוף בלבוש מינימלי במיוחד?



3. סטפ אפ (2006)

אחד הסרטים המצליחים ביותר של צ'אנינג, כנראה מפני שהוא אחד העמוקים יותר, וצ'אנינג לא ידוע כשחקן עם עומק מי יודע מה. פה רואים צד קצת שונה שלו – חוץ מזה שהוא רקדן מעולה, רואים גם צד רגיש ונסתר, וכנראה שזה תרם בין היתר להצלחת הסרט. בנוסף, הכימיה הנהדרת שלו עם השחקנית הראשית, ג'נה דוואן, שלימים תהפוך לאשתו, מוסיפה לסרט. ריקודים סוחפים, עלילה לא רעה בכלל, אפילו מרגשת.

לסיכום – יותר מדי המשכים מיותרים שעושים עוול לסרט המקורי שיישאר קלאסיקה.



2. רחוב ג'אמפ 21+22 (2014)

הסרט הראשון בסדרה - "רחוב ג'אמפ 21", מבוסס על סדרת הטלוויזיה הקלאסית באותו השם, בכיכובו של ג'וני דפ האלמותי. הסרט עוקב אחרי שני שוטרים הנאלצים לחיות את התיכון מחדש כשוטרים סמויים שמנסים לעצור את הפצתו של סם מסוכן בתחומי בית הספר, ובדרך מסתבכים בלא מעט צרות.

הסרט זכה להצלחה רבה, בעיקר בזכות הכימיה של צ'אנינג טייטום וג'ונה היל. סרט ההמשך היה מוצלח כמו הראשון ואף יותר. לא ברור עדיין אם יהיה עוד המשך לסרט המצחיק הזה, אבל מה שבטוח – אף אחד לא יתנגד.



1. יש לה ביצים (2006)

אחד הסרטים הכי מצליחים של צ'אנינג הוא קומדיה מוצלחת במיוחד בה הוא מגלם את תפקיד החתיך התורן, המצליח והמצחיק בצורה לא רעה בכלל. השחקנית הראשית לצידו היא האחת והיחידה, אמנדה ביינס, וביחד הם מצליחים להפוך את הסרט לחוויה מהנה מאוד. בעיניי זה סרט מקסים, מרגש, מצחיק, הזוי, מוזר ואחת הקומדיות הטובות שנעשו בשנים האחרונות.

הסרט נעשה בהשראת סיפורו של ויליאם שייקספיר - "הלילה השנים עשר" ומספר את סיפורה של ויולה שחקנית כדורגל המשחקת יחד עם נבחרת הבנות בבית ספר. בתחילת הסרט הקבוצה נסגרת וויולה מחליטה להתחפש לאחיה ולהצטרף לקבוצת הבנים. במהלך העמדת הפנים ויולה מתאהבת בחבר לחדרה, דיוק. יתר הבנות במוסד מגלות חיבה אליה ומתאהבות בויולה המחופשת לסבסטיאן.

רעיון האישה שהופכת לגבר אף פעם לא נכשל, וכאן הוא מתעלה מעל ומעבר על כל הציפיות. גם המסר שלו מאוד חשוב – בחיים אל תוותרי על מה שאת רוצה, לא משנה מה, גם אם לקחו את זה ממך והכל נראה בלתי אפשרי. כן, אז את יכולה גם להתחפש לגבר בדרך. הכל הולך.

תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית צ'נינג טייטום
 
חיפוש בארכיון 2012
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט