חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: כל סרטי השלב הרביעי ביקום הקולנועי של מארוול

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
הצפייה ב"הנוקמים: סוף המשחק" הובילה איתה שאלה נוספת - מה הלאה? סיקור מלא של שלב 4 של מארוול מכנס קומיק-קון בו פורטו מרבית הסרטים והסדרות שיגיעו בשנים הקרובות ביקום הקומיקס הקולנועי. וגם: הברכות של ג'יימס קמרון לסרט שעבר את "אווטאר" והפך למצליח בכל הזמנים
"הנוקמים: סוף המשחק" הפך לסרט המצליח בכל הזמנים

במשך שני עשורים החזיקו שני סרטיו של הבמאי ג'יימס קמרון בתור הסרטים המצליחים ביותר בכל הזמנים. הראשון היה "טיטאניק" שהודח מכיסאו כמלך העולם ואותו שבר "אווטאר". ההרצה מחודשת של "הנוקמים: סוף המשחק" שהבטיחה מספר סצנות שלא נכנסו לעריכה הסופית וסצנה של אחרי הכתוביות בכיכובו של ספיידרמן הכניעה את כוכב פנדורה לאחר עשור שבו כיכב בראש הטבלה.

השבוע זכה פייג'י לתגובה נלהבת ממלך העולם(לשעבר) בעצמו. קמרון עצמו לא היסס להגיב לידיעה בחשבון הטוויטר שלו בעוד שהוא מתרגם משפת הנאבי את המשפט האייקוני 'I see you'. האחים רוסו(במאי הסרט) הגיבו לציוץ של קמרון בהודעה מעט מרגשת. "אתה הסיבה מדוע התאהבנו בקולנוע מלכתחילה. תודה לך על שתמיד נתת לנו השראה. אנחנו לא יכולים לחכות בשביל לראות לאן תיקח אותנו הלאה".



הארלי קווין, ריק פלאג ובניסיו דל טורו מגיעים לסרט ההמשך של "יחידת המתאבדים"

מפיקי הסרט הבא של 'יחידת המתאבדים' הגדירו את הסרט בתור "ריבוט מוחלט" אבל נראה שהבמאי-תסריטאי ג'יימס גאן לא מעוניין למחוק את כל מה שעשה דיוויד אייר בסרטו השנוי במחלוקת. מחוץ לאירועי הקומיק-קון אולפני וורנר דיווחו כי השחקנים מרגו רובי וג'ואל קינמן אישרו את השתתפותם בסרט החדש ויצטרפו לקאסט שכבר כולל את אידריס אלבה, ג'ון סינה וחברי הקאסט הישן ויולה דייוויס וג'יי קורטני.

בסך הכול אנחנו מדברים על 4 דמויות שחוזרות ליחידה מתוך ה-8 שהיו בסרט הקודם. עוד מדווחים כי השחקן בניסיו דל טורו נמצא במגעים עבור תפקיד הנבל בסרט. שמועות מציעות כי דל טורו יכנס לנעליו של ראס-אל גול, הנבל האהוב של באטמן ששוחק ע"י ליאם ניסן ב"באטמן מתחיל". הסרט החדש בסדרה צפוי לצאת לאקרנים ב-6 לאוגוסט 2021.

ההכרזות של מארוול בקומיק-קון

לאחר היעדרות ממושכת של מספר שנים, חזרו מארוול לפאנל מיוחד. את הפאנל פתח המפיק קווין פייג'י שהציג את הלו"ז החלקי של שלב 4 ביקום הקולנועי שיכלול סרטי קולנוע וגם סדרות עתירות תקציב שיושקו דרך פלטפורמת הסטרימינג "דיסני פלוס".

האלמנה השחורה (1 במאי, 2020)

רייצ'ל וייס, דיוויד הארבור, פלורנס פיו, הבמאית קייט שורטלנד והאלמנה השחורה עצמה סקרלט ג'והנסון חשפו קטעים מתוך הצילומים המתרחשים ממש בימים אלו בבודפשט בהם ניתן לצפות בנטשה רומנוף נלחמת נגד ילנה בלובה (פלורנס פיו) שאמורה לתפקד בתור אחות-סוכנת של רומנוף.

המשך הקטעים לוו בקטעי וויס אובר של האלמנה השחורה כשבסופן נראה לו הטאסקמאסטר, נבל הסרט שנחשב לאחד הרשעים המתוחכמים והחזקים ביותר עמו התמודדו הנוקמים. על פי פייג'י, 30 ימי צילום כבר מאחורי צוות ההפקה והם אמורים להמשיך את הצילומים עד סוף ספטמבר. [*]

הנצחיים (6 בנובמבר, 2020)

" 'הנצחיים' זה משהו לגמרי חדש עם דמויות חדשות לגמרי עבור ה-MCU על קבוצה של בני אלמוות שהייתה על כדור הארץ במשך 35 אלף שנים אבל עדיין לא הכרנו אותם בשום מקום", כך פתח פייג'י לפני שהזמין את הבמאית קלואי זאו ("הרוכב"). עוד על הבמה עלו אנסמבל השחקנים עם סלמה הייק שתשחק את מנהיגת הקבוצה, ריצ'רד מאדן, קומיל נאנג'יאני וגנבה את ההצגה אנג'לינה ג'ולי שתשחק לראשונה בסרט גיבורי על.

[*]

פאלקון וחייל החורף (סתיו 2020, דרך 'דיסני+')

אנתוני מאקי (פאלקון) וסבסטיאן סטן (חייל החורף ובאקי שלנו) הציגו את הסדרה בת ה-6 פרקים שתצא תחת שירותי הסטרימינג החדשים של דיסני+.. למרות שלא ידועים פרטים ספציפיים עבור עלילת הסדרה, כן עודכן ש-6 הפרקים יעקבו אחר וילסון בעודו מתמודד עם תפקידו כקפטן אמריקה החדש ועם באקי שנשאר נאמן לקפטן הישן.

לפתע על מסכי הפאנל השתלט הבארון זימו (אותו משחק דניאל ברוהל עוד מ"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים") שצילם מסר בו הוא מברך את הפאלקון על תפקידו החדש ואמר כי מקווה שיתראו עוד בקרוב מאוד. כך כנראה אושר תפקידו בתור הנבל של הסדרה. גם אושרה חזרתה של אמילי וואן-קאמפ בתור שרון קרטר. צילומי הסדרה אמורים לקרות באוקטובר הקרוב תחת הבימוי של קארי סקוגלאנד("סיפורה של שפחה").

שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות (פברואר 2021)

דסטין דניאל קרטון, שקיבל לאחרונה את הבימוי של סרט גיבורי העל האסייתי הראשון של מארוול, עלה לבמה על מנת להציג לעולם את השחקן סימו ליו שייכנס לנעליה של הדמות הראשית. שאנג צ'י הינו בנו של ברון פשע השואף לשלוט בעולם ומאמן את בנו מילדות להפוך למתנקש הטוב ביותר בעולם. הקהל צהל כאשר פייג'י אישר רשמית כי המהנדרין האמתי יופיע בסרט החדש וישוחק ע"י טוני לאונג ההונג-קונגי. אקווהפינה ('עשיר בהפתעה') תשחק את התפקיד הראשי הנשי בסרט. הסרט יגיע לאקרנים בפברואר 2021.

וונדה ויז'ן (אביב 2021, דרך דיסני+)

" הסדרה לא דומה לשום דבר שעשינו בעבר", מסביר פייג'י כשהוא מסביר על מה שלדבריו יהיה 'מגה-אירוע' שהיא הסדרה החדשה של דיסני+. עוד אנחנו לומדים כי הסדרה תמשיך אחרי מאורעות 'סוף המשחק' ותשפיע בצורה משמעותית על הסרטים הבאים ביקום הקולנועי. פייג'י סיפר כי הרבה דמויות מה-MCU יחזרו עבור הסדרה הזו והסביר כי מי שרוצה לעקוב באמת אחרי הנרטיב של היקום הקולנועי צריך לצפות בסדרה הזו.

על הבמה עלו שני שחקנים הוותיקים של מארוול- אליזבת' אולסן ופול בטאני שיגלמו את צמד האוהבים שיעמדו במרכז הסדרה החדשה. עוד תצטרף מוניקה רמבו שנראתה לראשונה בתור ילדה ב'קפטן מארוול' ותשוחק הפעם ע"י טייונה פאריס ("מד מן"). הסדרה תתחלק ל-6 פרקים שתוארו בתור "אחד הסיפורים הרחבים ביותר שיצא לנו ליצור".

לוקי (אביב 2021, דרך דיסני+)
למרות שהסרט האחרון (כרגע) בסדרת "ת'ור" וסצנת הפתיחה הנהדרת של 'הנוקמים: מלחמת האינסוף' היוו סגירה מצוינת עבור אל התככים והמזימות, לוקי של 2012 עדיין לא נמצא שם. הסדרה החדשה תעקוב אחרי לוקי מהעבר אחרי שברח עם הטסארקט ב"נוקמים: סוף המשחק".

דוקטור סטריינג' במולטיוורס של טירוף (7 במאי 2021)

"כשבאתי לדבר עם קווין על סרט המשך אמרתי לו שאני לא רוצה לעשות עוד סתם סרט המשך", מספר במאי הסרט הראשון והשני סקוט דריקסון. "אנחנו הולכים ליצור את הסרט מארוול המפחיד הראשון". אל המכשף תצטרף גם מכשפת השני(אולסן) ואירועי הסדרה "וונדה וויז'ן" ישפיעו ישירות על תפקידה בסרט הזה.

[*]

מה אם..?

'מה אם..?' תהיה סדרה מצוירת שתעקוב אחרי אפשרויות מגוונות של מה היה קורה אם דבר מסוים היה משתנה במהלך אירועי אחד מהסרטים. "אנחנו עובדים על הסרטים האלו במשך 10 שנים והיו המון אפשרויות אלטרנטיביות שרצינו לנסות", אומר פייג'י. הסדרה אמורה לעבור בין אירועי סרטי ה-MCU שהתרחשו ב-10 שנים האחרונות. קאסט עצום של שחקנים חוזר לתפקידיהם עם כריס המסוורת', סמואל ל. ג'קסון, מארק רופאלו, פול ראד, מייקל דאגלס, צ'דוויק בוזמן, מייקל ב. ג'ורדן ועוד.

[*]

הוקאיי (סתיו 2021, דרך דיסני+)

הדבר היחיד שאנו יודעים מלבד השתתפותו של ג'רמי רנר הוא שהסדרה תעקוב מקרוב אחר קלינט ברטון בתקופה שאחרי אירועי 'עידן האולטרון' שבה עזב את חברי הנוקמים והתמקד באימון ההוקאיי החדשה - קייט בישופ. הסדרה תמשיך ותעקוב גם אחר הסיבות שהובילו את הוקאיי ליצור את רונין. פייג'י הוסיף כי הסדרה גם תראה את ההוקאיי החדשה שתשתתף גם בסרטי 'הנוקמים' הבאים.

ת'ור: אהבה וברק (5 בנובמבר, 2021)

טאיקה ואיטיטי יחזור לבימוי הסרט שהפך את ת'ור מהדמות הכי פחות אהובה במחלקת הגיבורים לאחד הסרטים האהובים ביותר של מארוול. כריס המסוורת' והשיער יחזרו ביחד עם טסה תומפסון שנהפכה ב'סוף המשחק' למנהיגה החדשה של אסגארד. אך הבשורה המפתיעה ביותר בפאנל היא שהאקסית המיתולוגית של ת'ור, הלא היא ג'יין פוסטר, תהיה זו שתיקח את הפטיש ותירש את תפקידו של אל הרעם. נטלי פורטמן, שגילמה את ג'יין במשך שני סרטים לפני שהפסיקה את שיתוף הפעולה עם מארוול, הבטיחה "להתחטב היטב" עבור התפקיד החדש.

[*]

לסיום...

פייג'י הסביר בסיום כי לא מדובר על כל סרטי השלב הרביעי וכי כן הם עובדים על "הפנתר השחור 2", "שומרי הגלקסיה חלק 3" ו"קפטן מארוול 2". עוד אישר פייג'י שריבוט מוחלט ל"ארבעת המופלאים" נמצא כבר בשלבי פיתוח וסרטי 'מוטאנטים'(הלא הם האקס-מנים) גם כן יצטרפו בהמשך למארוול. "אני אשאיר אתכם רק עם דבר אחד נוסף שאני לא חושב שהיה בגדר שמועה אלא בידיעה חדשה לגמרי", אמר והציג את זוכה שני פרסי האוסקר מהרשלה עלי שישחק את דמותו של מחסל הערפדים המפורסם - בלייד.
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית כריס המסוורת'
 
חיפוש בארכיון 2011
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט