חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: "דדפול 3" נמצא בסכנה

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הקומיקס: הבמאי האגדי שהתגלה כמעריץ החדש של "הפנתר השחור", ליהוק חדש של כוכב ענק ל"ספון" והאם ראיין ריינולדס מסרב ל"דדפול 3"?
פרנסיס פורד קופולה משבח את "הפנתר השחור"

סרטו החדש של ראיין קוגלר ממש לא צריך עוד יותר מחמאות. עם ביקורות מהללות והיותו הסרט התשיעי המצליח ביותר בכל הזמנים, חלק אפילו קוראים לו אחד מסרטי הקומיקס הטובים בכל הזמנים. עם זאת, קוגלר חשף כי הוא השיג הישג החשוב לו ביותר כאשר קיבל מחמאות מהבמאי האגדי פרנסיס פורד קופולה.

קופולה, הידוע בעיקר בזכות טרילוגיית "הסנדק" הקלאסית ו"אפוקליפסה עכשיו", הוזמן להקרנה פרטית ביחד עם במאי "הפנתר השחור". קוגלר סיפר כי קופולה היה ויהיה הבמאי האהוב עליו והוא היה נרגש מאוד לקראת ההקרנה. קופולה הפתיע את הבמאי כאשר אף ביקש להריץ את הסרט לאחור ולראות סצנה משמעותית בסרט בפעם השנייה. לאחר הצפייה, קופולה נתן חיבוק גדול לקוגלר וסיפר כי התרשם מאוד מהסרט. "ניסיתי להישאר קול", אמר קוגלר. "כאילו זה לא ביג דיל וזה לא שהבמאי הכי גדול בעולם הרגע מדבר איתי על סצנות מהסרט ונזכר ברגע הזה והזה".



האם ג'יימי פוקס ילוהק לתפקיד הראשי ב"ספון"?

טוד מקפרלן, היוצר של הדמות "ספון", נבחר לכתוב ולביים את הריבוט למבוגרים בלבד לדמות בעבור אולפני "בלומהאוס". מקפרלן סיפר בתחילת השנה שהתסריט הושלם וכרגע ההפקה עובדת על הליך הליהוק. עוד מקפרלן הבטיח כי מדובר בשמות גדולים אשר מקושרים לתפקידו של אל סימונס, הלא הוא ספון. כעת נראה כי השחקן זוכה פרס האוסקר ג'יימי פוקס נמצא במגעים מתקדמים לתפקיד. אם כי ג'אנגו עדיין לא סירב או הסכים להצעה עדיין, פוקס הציע את עצמו כמועמד לפני 5 שנים והצהיר כי הוא נוהג לקרוא הרבה מאוד מעלילותיו של ספון. "ספון ומייק טייסון - אלה שני תפקידים רודף אחריהם בצורה אגרסיבית", סיפר פוקס.

אך תפקידו של פוקס ושל ספון עצמו עומד להיות קטן מאוד בסרט הזה. מקפרלן תכנן את הסרט בתור סרט אימה והשווה את תפקידו של ספון לתפקידו של הכריש ב"מלתעות". עוד סיפר מקפרלן כי ספון איננו מדבר כלל בסרט הזה וכי הסרט יתמקד בעיקר בדמותו של טוויץ', דמות מתוך הקומיקס. אם כל זה נכון, יהיה מוזר לראות שחקן מצליח כמו פוקס בתפקיד כה קטן.

לסרט כרגע אין תאריך יציאה, אך 2019 היא השנה שנראית לנכון לצאתו עם הצילומים שנקבעו באוגוסט הקרוב. הסרט הראשון בכיכובו של "ספון" יצא בשנת 1997 עם מרטין שין, ג'ון לגויזמו ומייקל ג'אי וויט בתפקיד הראשי. הסרט היה סרט הקומיקס הראשון שגיבורו היה ממוצא אפרו-אמריקאי, אך נשכח במהרה בעקבות ביקורות שליליות על האפקטים הזולים שלו והעלילה הביזארית.

[*] ראיין ריינולדס מסרב ל"דדפול 3"

לפני 3 שנים, אף אחד בהוליווד לא חשב שדמותו של דדפול תהיה רווחית. אחרי הכישלון להציג את הדמות ב"אקס מן המקור: וולברין", רבים מהמעריצים לחצו על אולפני פוקס להציג את הדמות בצורה ראויה אך פוקס לא עשו זאת. אך היה אדם אחד שעדיין האמין בדמות האנטי-גיבור החצופה, מר ראיין ריינולדס, שגם עזר במימון והפקת הסרט, סייע בכתיבת הסרט ואפילו הופיע בחינם בטריילר קצר שניסה לגרום לפוקס לתת אישור לצאת להפקה.

עכשיו, שנתיים ושלושה חודשים אחרי ש"דדפול' כבש את העולם ומספר ימים לפני יציאת הסרט השני, נראה כי השחקן מפסיק להאמין בדמות. "זו לא דמות שבנויה לסדרת סרטים", אמר השחקן. "אם מצוותים אותה ביחד עם דמויות נוספות אז זה הגיוני לחלוטין, אך אני לא רואה את דדפול עושה יותר משני סרטים".

[*]

יחד עם החדשות האלו, ריינולדס אישר את השתתפותו בסרט האנסמבל "אקס-פורס". הסרט ימשיך את מעללי "דדפול 2" ויאחד את דדפול, קייבל ועוד מספר דמויות מיקום האקס-מן ביחד לקבוצה אחת. התסריטאי והבמאי המוערך דרו גודארד ("בקתת הפחד") יוביל את הקבוצה לסרט אשר צפוי לצאת ב-2020. "אני לחלוטין פנוי לסרטים של ה'אקס-פורס' ", אומר ריינולדס. "אני בעד שהדמות הזו תמשיך הלאה אבל לא בתור סרטי סולו".

נראה כי ריינולדס בסך הכול איננו הולך אחרי מכונת הכספים של פוקס, אלא עדיין הולך אחרי הכיוון שבו הוא מאמין שצריך לקחת את הדמות. בראיון אחר, ריינולדס סיפר כי הוא עדיין מנסה ליצור סרט שיחזיר את יו ג'קמן לנעליו של וולברין ויפגיש אותו פנים מול פנים עם מר פול. "הוא עדיין חי ומרגיש טוב בטיימליין שלי. לוגאן עדיין מתרוצץ חופשי עם החזה השעיר שלו ביחד עם כמה מהטפרים החדים שלו", אמר בראיון לקידום "דדפול 2". "הוא חי ומוכן להילחם בדדפול".
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ג'יימי פוקס
 
חיפוש בארכיון 2013
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט