חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: "הפנתר השחור 2" מתקרב

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הקומיקס: סרט חדש של "וונדר וומן" והפעם עם המטוס הבלתי נראה ואויבת חדשה, סרט המשך ל'הפנתר השחור" שנהנה מהכנסות עצומות בימים אלו, מי באמת ביים את הסרט "השופט דראד" מ-2012 והאם קארל אורבן יחליף את בן אפלק בתפקיד באטמן?
הצ'יטה של "וונדר וומן"

הבמאית פטי ג'נקינס עדכנה כי התסריט לסרטה הבא של גל גדות הושלם ונכנס כרגע לשלבי הפקה כאשר תאריך היציאה המתוכנן הוא 2019. גדות תשוב לנעליה של דיאנה פרינס\וונדר-וומן וגם כריס פיין ישוב לתפקידו כסטיב טרבר. הסרט צפוי להתרחש בשנות ה-80, זמן המלחמה הקרה.

מול גל תתמודד אחת מהיריבות הוותיקות והגדולות ביותר בקומיקס, הצ'יטה. בחירתה הראשונה של ג'נקינס עבור תפקיד זה הייתה השחקנית זוכת פרס האוסקר אמה סטון, אולם מסתבר שתפקיד זה לא עניין אותה כמו שאר הפרויקטים אשר אליהן התחייבה השחקנית. השנייה שהתפקיד עבר אליה הינו במפתיע הקומיקאית קריסטין וויג. וויג כרגע נמצאת בדיבורים בנוגע לתפקיד, אולם בניגוד לסטון היא עדיין לא אמרה את המילה לא. נראה כי השחקנית כן מתעניינת בתפקיד, אבל מאוד רוצה לשמוע את מלוא הסכום שיש לחברת "וורנר ברוס" להציע עבורו.

"וונדר וומן 2" יחל את צילומיו בקיץ הזה וייצא לאקרנים ב-1 לנובמבר 2019. ג'נקינס סיפרה כי לא מדובר בסרט המשך כמיטב המסורת ולמרות שיהיו אלמנטים מהסרט הראשון שישובו לשני, מדובר בהרפתקה חדשה לגמרי. מה שכן, הבמאית הבטיחה כי המטוס הבלתי נראה המפורסם יראה אור סוף סוף על המסך הגדול. לינדה קרטר סיפרה כי היא גם פנויה לתפקיד אורח. תקלטו את הרמז, "וורנר ברוס".

[*]

קארל אורבן יחליף את בן אפלק כבאטמן?

סרטים של "וורנר ברוס" שצלחו הרבה פחות, הם סרטים בהם משתתף באטמן בכיכובו של בן אפלק. שמועות על פיטורים או עזיבה של השחקן את התפקיד התרוצצו בהוליווד מאז ההודעה כי מאט ריבס יביים את סרט הסולו של באטמן במקום אפלק. ריבס עצמו סיפר כי היה מאוד שמח לעבוד עם ג'ייק ג'ילנהול בתפקיד הראשי. אולם שמועה רצה בארה"ב בימים אלו כי קארל אורבן קיבל הצעה להופיע בסרט. תירגעו, השמועות היו ללא בסיס.

"באמת? וואו לא ידעתי מזה", צחק אורבן בראיון לאתר ""Movieweb. "בדרך כלל הדרך שהתהליך הזה עובד עבורי הוא שאני מקבל פרויקט, שולחים לי תסריט ואני קורא אותו, נפגש עם היוצרים ואז אני בוחר אם להיות מעורב". בהמשך הראיון סיפר השחקן כי יש לו חיבה רבה לדמות ובמיוחד ל'האביר האפל' בו שיחק כריסטיאן בייל שהיה לדעת אורבן "באטמן פנטסטי". "אז אני לא יודע", אמר אורבן, "אבל אני בהחלט פתוח לכל הזדמנות".

[*] מי הבמאי האמיתי של הסרט "השופט דראד"?

בשנת 2012 זכה העולם למספר סרטי קומיקס מרהיבים כשבראשם נמצאים "הנוקמים" ו"עלייתו של האביר האפל". באותה שנה שוחרר תסריטו הראשון של אלכס גרלנד, התסריטאי שבהמשך יביים את הסרט "אקס-מכינה" ואת "העולם שאחרי: הכחדה" עם נטלי פורטמן שיצא בימים אלו בנטפליקס. התסריט נהפך לעיבוד מחודש לסרט הקאלט "השופט דראד" בבימויו של פיט טרוויס, אשר מבוסס על הקומיקס המפורסם.

הסרט היווה כישלון קופתי שבקושי צלח בהחזרת השקעתו, אך זכה לקהל מעריצים עצום וביקורות שהיללו את הסגנון הריאליסטי והשונה שהציג. טרוויס קיבל את מלוא הקרדיט על מלאכת הבימוי של הפרויקט עד היום. בראיון עם קארל אורבן, השחקן חשף גם מספר פרטים על הסרט בכיכובו מ-2012 כאשר נשאל אודות סרט המשך. "חלק גדול מההצלחה של הסרט הזה הוא בזכות אלכס גרלנד ובניגוד למה שהרבה אנשים לא ידעו, גרלנד הוא זה שבאמת ביים את הסרט הזה".

היה ידוע לנו כי טרוויס ננעל מחוץ לחדר העריכה בעקבות ויכוחים יצירתיים בלתי פוסקים עם הפקת הסרט, אך לא היה ידוע לנו כי טרוויס גם לא לקח חלק בעוד דברים הקשורים להפקת הסרט. אז עד כמה גרלנד היה מעורב? למה בכלל טרוויס קיבל קרדיט בימוי על מעט מאוד עבודה שהוא עשה? זה כנראה כבר משהו שנכון לעכשיו לא נדע.

"אני רק מקווה שכשאנשים יחשבו על הפילמוגרפיה של אלכס גרלנד, הם יחשיבו את 'דראד' לפני 'אקס-מכינה'", אמר אורבן. בכל הנוגע להמשך ל"דראד,, סיפר אורבן כי חברת ההפקה שאוחזת בזכויות לדמות כרגע מפתחת סדרה שנקראת "מגה סיטי-וואן". התסריטאי, ועכשיו גם במאי, של הסרט כנראה כבר לא ישוב לסיבוב נוסף, אך אורבן סיפר כי ישנם דיבורים איתו אודות הופעת אורח בסדרה.



נשיא מארוול על סרט המשך ל"הפנתר השחור": "נעשה את זה בקרוב"

"הפנתר השחור" נרשם ללא ספק בתור אחת ההצלחות הגדולות של מארוול עם יותר ממיליארד דולר הכנסות והפיכתו לאחד משוברי הקופות הגדולים ביותר בכל הזמנים. כמו כל סרט קומיקס מצליח, או יותר נכון כמו כל סרט קומיקס שהזכויות שלו שייכות למארוול. השאלה של האם ייצא סרט המשך נהפכה לשאלת מתי ואיך ייצא הסרט. נשיא מארוול קווין פייג'י נשאל זאת.

"אין ממש מה לחשוף מלבד שאנחנו לחלוטין נעשה את זה בקרוב", אמר למגזין Entertainment Weekly"". "אחד השלבים האהובים עליי במארוול הוא לשבת על הפרק הראשון ולדבר ולחלום על מה שנעשה בחלק השני. יש לנו רעיונות ויש כיוון שאיתו אנחנו נמשיך לחלק השני".

פייג'י ידוע בהיותו אחד המפיקים הטובים בהוליווד כיום, לא רק בזכות היותו מפיק שמביט קדימה. הוא אף סיפר פעם שיש לחברה רעיונות המגיעות עד ל-2032. הסרט הבא של החברה, "הנוקמים: מלחמת האינסוף" ייצא ב-1 למאי של השנה ויהווה חגיגה שלמה של דמויות שנאספו ב-10 השנים האחרונות.

[*]
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית גל גדות
 
חיפוש בארכיון 2014
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט