חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: בן אפלק חוזר לנעלי באטמן בשני סרטים חדשים

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
שחקן אקוומן ג'ייסון מומואה מאשר את חזרתו הלא צפויה של בן אפלק לתפקיד באטמן ביקום הקולנועי של DC, בזמן שהוחלט על הפסקת הפרויקט של הסרט באטגירל שהיה אמור לצאת בסוף השנה ולעסוק בשותפתו המפורסמת של איש העטלף מהקומיקס. "הפלאש" מחודשת לעונה תשיעית ואחרונה בערוץ CW
הוא חוזר: בן אפלק שב לגלם את באטמן בסרט ההמשך ל"אקוומן"

בפוסט שהעלה ג'ייסון מומואה, כוכב "אקוומן: הממלכה האבודה", לחשבון האינסטגרם שלו, אושר באופן רשמי כי בן אפלק ישוב לגלם את דמותו של באטמן. גרסתו של אפלק לגיבור העל הופיעה לראשונה בסרט "באטמן נגד סופרמן" שיצא בשנת 2016 לצידם של האנרי קאביל כסופרמן וגל גדות שלנו כוונדר וומן. את דמויות אלו הם שבו לגלם גם שנה לאחר מכן בסרט "ליגת הצדק".

בנוסף הופיע אפלק בסצנה קצרה בסרט הכושל "יחידת המתאבדים" ואף שהסרטים לא הצליחו כפי שרצו האולפנים, הופעתו של הבאטמן ביקום הקולנועי של די.סי צברה אהדה (לצד ביקורות) בשל הדמיון הרב של אפלק לדמותו של וויין בקומיקס. לכן, לא מפתיע שאולפני האחים וורנר בחרו שלהמשיך ללהק את אפלק כוויין, לאחר שכבר הודיע בעבר שלא יחזור לגלם את הדמות. בתמונה ובסרטון שהועלו לאינסטגרם של מומואה נראה כוכב "אקוומן", כשהוא מחובק עם אפלק על סט הצילומים של אולפני האחים וורנר ובין היתר מתלוצץ עם מעריצים ובכך מאשר את חזרתו של אפלק לתפקיד: "אוהב אותך והתגעגעתי אליך בן". כתב והוסיף "ארתור וברוס מתאחדים. הרבה דברים גדולים מגיעים עם אקוומן 2".

בנוסף להשתתפותו באקוומן, כשגודל המעורבות שלו בפרויקט עוד לא ידוע, אפלק ישחק את באטמן גם בסרט הסולו "הפלאש" לצידו של עזרא מילר איתו שיחק ב'ליגת הצדק' ועם מייקל קיטון, ששב לגלם גם הוא את הגרסה המפורסמת שלו לבאטמן, שהופיעה לאחרונה לפני 30 שנה ב"באטמן חוזר". במקביל לדמות הבאטמן של בן אפלק הקיימת ביקום של די.סי, גם רוברט פטינסון צפוי לשוב לתפקיד לאחר שכבר הופיע בסרט "הבאטמן" מוקדם יותר השנה וקיבל ביקורות משבחות מהמבקרים והמעריצים.

הסרט "אקוומן: הממלכה האבודה", בבימויו של ג'יימס וואן יצא לאקרנים ב-17 במרץ 2023 ויככבו בו שחקני הסרט הקודם ג'ייסון מומואה, ניקול קידמן, פטריק ווילסון, ואמבר הארד שהשתתפותה בסרט ככל הנראה תצומצם מאוד לאחר ההפסד במשפט עם בעלה לשעבר ג'וני דפ והשנאה שהיא צברה במהלך תקופה זו.

[*]

נגנז הסרט המתוכנן של "באטגירל" בכיכובה של לזלי גרייס

הסרט "באטגירל", שהיה מתכונן לצאת מאוחר יותר השנה ולעקוב אחרי סיפורה של הגרסה הנשית לבאטמן, ברברה גורדון - בתו של ג'יימס גורדון מפקד המשטרה של העיר גות'האם ועמיתו של ברוס ווין, לא יסיים את הפקתו ולא ישוחרר לצפייה באף פלטפורמה. חברת האחים וורנר הודיעה אמש על הפסקת ההפקה של הפרויקט, שהתעכב מאוד בגלל משבר הקורונה וצילומים מחדש, ובגלל הוצאות גבוהות משציפו האולפנים. ככל הנראה לא יזכו לראות המעריצים את התוצר הסופי בשירות הסטרימינג של HBO וגם לא בבתי הקולנוע.הסרט הגיע לשלבי הפקה אחרונים ומתקדמים מאוד, אך נראה ש-DC לא היו מרוצים מהתמונה הכוללת. "באטגירל" במקור יועד לצאת בשירותי הסטרימינג לצפייה בטלוויזיה, ולאחר מכן הוחלט להפיץ את הסרט על המסכים הגדולים. לבסוף האחים וורנר הגיעו למסקנה שהם מעוניינים כעת להתמקד רק בפרויקטים גדולים שיוצרים חוויה קולנועית ותואמים אותה, ולטענתם של האולפנים "לסרט תסריט והפקה שלא ראויים להקרנה בבתי קולנוע". ייתכן ולזלי גרייס כן תזכה לעטות בעתיד שוב את הגלימה של העטלף, שכן לטענת האולפן היא עשתה עבודה טובה בגילום הדמות של ברברה.

[*]

הסדרה "הפלאש" מגיעה לסיומה בעונה 9

אחת התכניות האחרונות והמצליחות ביותר של DC וערוץ THE CW ביקום של החץ, סופר- גירל ואגדות המחר מגיעה לסיומה. ביום רביעי האחרון הוכרז שהסדרה "הפלאש" תחזור לעונה תשיעית ואחרונה בהחלט, תכיל 13 פרקים ותסיים את סיפורו של בארי אלן כפלאש, אותו ישחק מי ששיחק אותו ב-8 השנים האחרונות, גרנט אוסטין, וזאת לאחר שנאמר שהעונה השמינית היא שתחתום את הסדרה.

בארי אלן הופיע לראשונה בעונתה השנייה של הסדרה "החץ הירוק", וזכה לסדרת סולו משלו ולאירועי קרוס-אובר עם אוליבר קווין בעצמו ושלל דמויות אחרות כמו סופרגירל, אטום, קילר פרוסט ועוד. הסדרה חוותה עליות ומורדות, הן במקוריות ועניין הפרקים והן באיכות האפקטים שבעונות האחרונות זכו ללעג רב ברשתות החברתיות. סוף הסדרה של הפלאש יסמן את בואו של תום תקופת היקום של דיסי ב-CW, ויאפשר לה להתמקד יותר ביקום הקולנועי ובסדרות המצוירות שלה. כעת אפשר רק לקוות שאירועי המולטיוורס הצפויים בסרט הקרוב של הפלאש יכילו גם את הגרסה הזו של הדמות.

דניאל לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית מייקל קיטון
 
חיפוש בארכיון 2015
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט