חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: האם רוברט דאוני ג'וניור יעבור ל-DC?

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הקומיקס: שני קאמבקים מטורפים בדרך - ג'יי קיי סימונס והנרי קאביל חוזרים כל אחד ליקום הקולנועי שלו, הקאט החדש של זאק סניידר ל"ליגת הצדק" בסכנה, בעוד שבמאי "יחידת המתאבדים" גם רוצה קאט משלו ורוברט דאוני ג׳וניור מקבל הצעה מפתיעה לכבב בסרטים של די-סי.
הנרי קאביל חוזר - אבל לא ל"איש הפלדה 2"

"איש הפלדה" הוא אחד הסרטים האהובים ביקום של די-סי (אם כי אין לו הרבה מתחרים) והנרי קאביל הוא אחד הגיבורים הכי פחות שנואים שלהם, ולכן הרבה מעריצים כעסו מעט כשקאביל המשיך לתפקידים אחרים ונראה כי סיים את דרכו ביקום הקולנועי. אבל, דיווחים חדשים מראים כי קאביל אמנם לא ימשיך את סרטי איש הפלדה אבל כן עומד לעטות את הגלימה בסרטים נוספים. ״הגלימה עדיין בארון שלי״, מספר השחקן שזהו ללא ספק התפקיד שהעניק לו את הפריצה ההוליוודית. ״היא עדיין שלי ואני לא הולך לשבת בשקט בחושך בזמן שכל הבלגאן קורה. יש לי עוד הרבה לתת לסופרמן. עוד הרבה סיפורים, עוד שכבות אנושיות ואמיתיות שאני יכול לתת לדמות״.

לפי השמועות, התכנון של די-סי הוא לעשות משהו שמארוול עשו עם הענק - לתת לדמות הופעות משניות כשהיא תתארח בסרטי סולו אחרים אך לא תקבל סרט משלה. לא בדיוק ההחלטה הנבונה ביותר כשמדובר בדמות האייקונית ביותר שלהם, אבל טוב נו צריך לפנות מקום לדמויות "אייקוניות" יותר כמו הארלי קווין או אדם השחור. על פי הדיבור, קאביל צפוי להופיע בלפחות אחד מהפרויקטים שנמצאים בשלבי הפקה אצל די-סי. מה שאומר "באטמן", "אקוומן 2", "אדם השחור" או "שהאזאם 2".



הסניידר קאט מתייקר

עוד בנושא די-סי, התראיין בוב גרינבלאט, הבוס הגדול של "HBO max", בנוגע לעתיד הסניידר קאט (גרסת הבמאי של זאק סניידר ל"ליגת הצדק") וחשף כי התקציב המוערך להשלמת הסרט יהיה גדול בהרבה מ-30 מיליון דולר. בראיון לפודקאסט "Recode Media", סיפר גרינבלאט כי ישנה ״מחשבה מחדש״ על כל הפרויקט. ״עברו חודשים של דיבורים עם זאק והמפיקים בנוגע לאיך לעשות את זה״, סיפר המפיק. ״זה לא קל כמו למשוך את הגרסה מהארכיון. הגרסה לא קיימת, זאק צריך לבנות אותה וזה מסובך". כאשר נשאל האם התקציב המוערך עלה על 30 מיליון, הוא רק ענה: ״הלוואי שזה היה רק 30 מיליון, ואני אעצור כאן״. ג׳יי ג׳ונה ג׳יימסון חוזר ורוצה עוד מספיידרמן

ועכשיו בואו נעבור לאולפן שדווקא כן יודע כיצד לספק את מעריציו. אחת הדמויות האהובות בטרילוגיית ׳ספיידרמן׳ של סם ריימי היא ג׳יי ג׳יי ג׳יימסון, עורך העיתון המשוגע והאובססיבי ביותר כלפי ספיידי בגילומו של ג'יי קיי סימונס ("וויפלאש"). כזכור, סימונס ביצע הופעה קצרה ונהדרת בסצנת הפוסט קרדיטים ב"ספיידרמן: רחוק מהבית". מה שנחשב אז רק כאזכור נחמד ונוסטלגי לתפקיד האייקוני, מסתבר כליהוק חדש לדמות שנעדרה מזה 13 שנה מאולמות הקולנוע.

״זה נהדר לקבל את ההזדמנות״, סיפר השחקן זוכה פרס האוסקר. ״בעוד שהרבה דברים מתפתחים, זה נחמד להיות אחד הדברים שנשארים מהגרסאות הקודמות.״ אבל חשבתם שהדיל של סימונס מוגבל לסרט אחד? לא. סימונס חתם ככל הנראה על "ספיידרמן 3", אך גם על עוד מספר הופעות בתור הדמות תחת היקום הקולנועי של מארוול. האם מדובר בעוד סרטי ספיידי? או אולי בספין אופים של סוני כמו "ונום" ו"מורביוס"? אולי אפילו הופעות קמע כיפיות בסרטי מארוול אחרים?



האם לרוברט דאוני ג׳וניור הוצע סכום נכבד כדי להופיע בסרט של די-סי?

טוב נו, היינו חייבים לחזור גם לצד השני. דאוני ג׳וניור אמנם לא ישחק את טוני סטארק בזמן הקרוב אבל זה לא יעצור אותו מלהמשיך לככב בסרטי גיבורי על. על פי שמועה חזקה הרצה ברשת, לדאוני הוצע תפקיד לא ידוע בסרט חדש של די-סי. אתר "We Got This Covered", שאוהב להפיץ שמועות אם כי חלקן מתבררות כנכונות, חשף את הסכום ואת התפקיד שהוצע לדאוני. לפי האתר, די-סי הציעו לשחקן סכום דומה מאוד ל-50 מיליון שעשה על מרבית סרטי מארוול בהשתתפותו והציעו לו את התפקיד של האל ג׳ורדן, הידוע בהיותו הגרין לנטרן.

כזכור, ריאן ריינולדס היה הראשון והאחרון שנכנס לתפקיד בסרט המושמץ מ-2011 ומאז נראה כי אף אחד לא רוצה להתעסק עם הדמות הזו. אבל לפי התסריט החדש, שנמצא עדיין בפיתוח, ג׳ורדן ישחק תפקיד משני בתור המנטור המזדקן של הגרין לנטרן החדש. אם זה נשמע לכם תפקיד שדאוני יכול לגלם, זה כנראה בגלל שהוא עשה זאת כבר. קוראים לו פיטר פארקר ולהזכירכם דאוני כבר היה המנטור שלו במשך 4 סרטים שלמים. טוב נו, אם אתם לא יכולים לנצח את מארוול אז.. תעשו בדיוק כמו מארוול?

[*]
"יחידת המתאבדים" של דיוויד אייר תקבל גם גרסת במאי משלה?

הסרט המושמץ מ-2016 זכור בין היתר בזכות חלקים שלמים שנשארו בחדר העריכה. הג׳וקר של ג׳ארד לטו קיבל 10 דקות מסך והתעצבן, סקוט איסטווד נחתך בעריכה כמעט לגמרי ורתח, דיוויד אייר נאלץ לערוך מחדש את הסרט לגרסה הרבה פחות אפלה וכעס. הרבה עצבים בסרט שדווקא היה אמור להיות סרט קיץ מצחיק. אייר קיבל את ההזדמנות להחזיר חלק מהקטעים בשביל שדי-סי יוכלו למכור את גרסת הבלו ריי ואת ה'אולטימייט קאט׳ של הסרט. זה עדיין לא סיפק אף אחד, במיוחד לא את לטו שחשף כי במקור הג׳וקר קיבל מספיק סצנות עבור סרט R רייטד משלו.

בצפיית לייב של "יחידת המתאבדים" חשף הבמאי כי קיימת גרסת במאי נוספת (שלישית למקרה שספרתם) ואיתה סוף אפל יותר. ״יהיה קל להשלים אותה״, צייץ הבמאי ושתק. כנראה שזה רק עניין של זמן לפני שג׳וש וידון יבקש להראות את הגרסה שלו ל"הנוקמים 2" או שג׳וש טראנק יבקש להראות את "ארבעה מופלאים" שהוא רצה. מעניין למה ישנם סרטים שעדיין מסתפקים בגרסה אחת טובה?

תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ג'יי קיי סימונס
 
חיפוש בארכיון 2016
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט