חדשות קולנוע וסרטים

את זה עוד לא ראינו: 4 סרטי מולטיוורס שנרצה לראות ביקום של מארוול

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מי יהיה האורח הבא במולטיוורס? האם דדפול יזכה לאכול צ'ימיצ'נגה מיקום אחר? המולטיוורס הגיע סופית ל'מארוול' עם סרטו החדש של דוקטור סטריינג' ואחרי שקווין פייג'י הוכיח את עצמו כאחד שנוטה לקחת סיכונים, הנה מספר פרויקטים שאנחנו היינו רוצים לראות ביקום הקולנועי
דדפול 3

במאי: דיוויד ליץ'

שחקנים: ראיין ריינולדס (כמובן), זאזי ביטס (דומינו), סטפן קפיצ'יק (קולוסוס), בריידי נון (קיד-פול, מ"ילדים טובים") וגם ג'וש ברולין (קייבל) ואוון ווילסון (מוביוס מ"לוקי").

מארוול כבר הודיעו על פיתוח פרויקט שלישי ל"דדפול", אך הפעם ביקום הקולנועי שלהם ועם תקציב גדול יותר ביחס לסרטיהם של פוקס. עלילה שהייתי שמח לראות בסרט החדש היא כזו בה דדפול מנסה לעזור לקייבל לחזור הביתה (לאחר שנתקע בהווה) וליקום בו משפחתו עדיין בחיים. כמובן, דבר זה מוביל את חובב הצ'ימיצ'נגות להיתקל ב-TVA (המחלקה אשר שומרת על המולטיוורס אותה פגשנו בסדרה "לוקי") שאנשיה עוצרים את קייבל ורודפים אחרי הבחור באדום עד שהוא מוצא את עצמו תקוע ב'טיים ליין המקודש'- היקום שאנחנו מכירים.

אבל ה-TVA זה לא האתגר היחידי שהבחור הרע באדום ייאלץ להתמודד איתו. דדפול מגלה שווייד ווילסון שנמצא בטיים-ליין המקודש איננו אהוד במיוחד ע"י רשויות החוק או גיבורי-העל. זה מוביל את דדפול למפגש אלים עם קפטן אמריקה החדש, חייל החורף ואפילו- דרדוויל. האנטי-גיבור ינסה להיעזר בגרסאות אחרות של חבריו כמו פיטר ניקולייביץ' או קולוסוס מחוסר הכוחות, נינה תורמן או דומינו, דופינדר שהינו נסיך הודי ביקום זה וגם בווייד ווילסון שהינו ילד יתום. בעוד שדדפול עדיין רוצה לחזור ולעזור לקייבל, הוא מתחיל לחבב את היקום החדש ואת משפחתו החדשה. האם הוא ירצה להישאר?

[*]

ונום פוגש את ספיידרמן

במאי: אנדי סרקיס

שחקנים: טום הארדי (אדי ברוק\ונום), אנדרו גארפילד (ספיידרמן), מישל ויליאמס (אן ויינג).

דמיינו תרחיש בו ספיידרמן הוא הנבל והגיבור הוא אחד הנבלים הגדולים ביותר של הדמות - ונום. לאחר אירועי "אין דרך הביתה" פיטר תקוע ביקום של ונום עם דבר מלבד לחליפת איש העכביש. אדי ברוק מזהה את החליפה ומציע לספיידרמן לחזור לביתו בנחמדות או בכוח, אם כי אין לספיידי ממש איך לחזור והוא פחות או יותר כמו פליט מן המניין.

ונום משכנע את אדי לעזור לאיש העכביש וזה מגייס את אן ויינג (מישל ויליאמס) לניסיון, על אף שאיננו סומך עליה. העניינים מסתבכים כאשר פיטר מגלה שהוא נמצא ביקום בו פיטר פארקר מת במקום הדוד בן וספיידרמן מעולם לא נוצר. העניינים מסתבכים עוד יותר כאשר ונום עצמו מתפתה להשתלט על כוחו של איש העכביש ולנטוש את חברו הוותיק.

[*]

אקס-מן נגד הנוקמים

במאי: מת'יו ווהן

שחקנים: בנדיקט קמברבאץ', אנתוני מאקי, מארק רופאלו, ג'יימס מקבוי, ניקולס הולט, אלכסנדרה שיפ, אוון פיטרס. המיזוג בין פוקס לדיסני מקנה למארוול את ההזדמנות החד-פעמית להציג מחדש את האקס-מן, אבל למה להסתפק במשהו חדש כשאפשר לשלב גם משהו קלאסי? בסרט זה, אירועי "דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף" (אל דאגה, לא מכיל ספוילר) מובילים לפלישה של יקום נוסף- יקום המוטנטים. הדמויות שנאבקות ב"מלחמה" נמצאות כל אחת בתקופה אבודה.

המוטנטים הופכים לאויבי המדינה בעקבות מאורעות הסרט "הפיניקס האפלה". צ'ארלס אקסייבייר האבל מסתגר בביתו ומודיע סופית על סגירת בית הספר. תלמידי האקס-מן האבודים מנצלים את השהות במקום החדש על מנת לברוח מהיקום הישן. הנוקמים עצמם עדיין מפורקים אחרי אירועי "סוף המשחק" ונאלצים להתאחד תחת קריאתו של דוקטור סטריינג' ודמות נוספת אותה הכרתם בסרטו האחרון.

המוטנטים, שתמיד נראו כאלגוריה לנוער עוין ולפעמים אף כפליטים לא חוקיים, מאמצים את התפקיד הנ"ל לחלוטין כאשר הם נמצאים במקום שבו אין להם לאן ללכת ובנוסף הם מסכנים את עצם קיומו של היקום בו הם שוהים. כמו כן, סרט זה מכין אותנו לסרט מולטיוורס נוסף שיסגור את הרשימה הזו וגם את סאגת המולטיוורס.

[*]

מלחמות שקטות (מכיל ספוילרים ל"דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף" וגם ל"לוקי")

במאי: מת'יו ווהן

שחקנים: בנדיקט קמברבאץ', אנתוני מאקי, פול ראד, נטלי פורטמן, ברי לארסון, מארק רופאלו, היילי סטיינפלד, פלורנס פיו, ג'יימס מקאבוי, מייקל פסבנדר, ג'ון קרסינסקי וג'ונתן מג'ורס בתור קאנג. בהופעות אורח מפתיעות: פטריק סטיוארט, אריק באנה, היילי אטוול, טובי מגוויר, וילם דפו ג'סיקה אלבה וכריס אוונס בתור הלפיד האנושי.

כולנו ידענו שסאגת המולטיוורס תגיע ל"מלחמות שקטות" בסופו של דבר. אירוע הקומיקס המפורסם בו גיבורים ונבלים מיקומים מקבילים נאלצו לשתף פעולה על מנת לשרוד את המלחמה בין היקומים. בגרסה זו, ששונה מעט מהקומיקס. הvariants של קאנג הכובש עושים בדיוק את מה שהובטח בפרק סיום העונה הראשונה של "לוקי" - מנסים לפלוש ליקומים מקבילים ויוצרים מלחמה בה כל המולטיוורס בסכנת התנגשות. כאשר קאנג משחק בכל הדמויות אשר נמצאות בסכנה, נשאלת השאלה האם יצליחו הנוקמים לבטוח ביקומים מקבילים ולאחד אותם כנגד האויב המשותף?
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית טום הולנד
 
חיפוש בארכיון 2017
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט