חדשות קולנוע וסרטים

נא להכיר - ה"דייט דוקטור"

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
ביום חמישי תעלה ברחבי הארץ הקומדיה הרומנטית "היצ'" בכיכובו של ויל סמית. הקומדיה כבר זוכה להצלחה עצומה בארצות הברית ובסוף השבוע הראשון להקרנתה הכניסה כ- 43 מיליון דולרים והפכה לקומדיה הרומנטית הריווחית של כל הזמנים (לפחות על פי נתוני סוף השבוע הראשון). ויל סמית הוא אחד הכוכבים היחידים שמצליח להניב להיט היסטרי אחר להיט היסטרי. בשנה שעברה ראינו אותו באקשן המדע בדיוני "אני, רובוט" ובהמשך השנה בלהיט האנימציה "תפוס ת'כריש" כעת עובר סמית, בהצלחה, לזאנר הקומדיה הרומנטית.

ב"היצ'" מגלם סמית את אלכס "היצ'" היצינס, ה'דייט דוקטור' הנודע (והאנונימי) ביותר בניו יורק, שעזר לעשרות גברים, שאיבדו קצת את הדרך ואת הביטחון העצמי, לזכות באהובת ליבם. בזמן שהוא מנסה לעזור ללקוח האחרון שלו, אלברט, רואה חשבון חנון לזכות בלב אהובתו, אלגרה קול, אשת חברה וידוענית, הוא פוגש סוף סוף את האישה שתגרום לליבו להחסיר פעימה, הרכלנית שרה מלאס.

להוציא סמית, צוות השחקנים הכריזמטי כולל את קווין ג'יימס (מהסדרה "מלך השכונה") כאלברט, אמבר וואלטה ("המהפך של הלן") כאלגרה קול ואווה מנדס ("מהיר ועצבני 2") כרכילאית שרה מלאס."זה סרט מאוד מאוד מצחיק" אומר סמית בראיון שנתן לאחרונה, "הוא סקסי, רומנטי חכם. זה סרט שהקלישאה הבאה ממש מתאימה לו 'בכיתי, צחקתי, זה היה נהדר', אני חושב שהייתי מגדיר את הסרט הזה ככמעט מושלם".

"תראו, הרומן בין אלברט השמנמן והלא ממש יפה לאלגרה החטובה העשירה והידוענית הוא אולי הפנטסיה האולטימטיבית של גברים שלא נראים כמו דוגמני צמרת. זו הפנטסיה המושלמת לגבי מהות האהבה, מה שהאהבה יכולה להיות להיות ואפילו צריכה להיות. בסופו של דבר הסרט עוסק בכוחה של האהבה".

"מערכת היחסים של היצ' עם שרה מלאס מייצגת דווקא את הצד היותר מציאותי, זה שרוב האנשים מתנסים בו, הצד של חוסר הביטחון, של הפגיעות והמטען שאנשים מביאים איתם מיחסים קודמים" ממשיך סמית להסביר כשהוא ממש נכנס לדמותו של ה"דייט דוקטור". "תראי, ב- 90 אחוז מהזמן אנחנו לא מצליחים לפתח מערכות יחסים חדשות לא בגלל שהאדם שמולנו הוא לא בסדר, אלא בגלל שאנחנו לא הצלחנו עדיין להתמודד עם כשלונות העבר".
"הסרט עוסק במערכות יחסים" ממשיכה אווה מנדס את סמית. "אנחנו יכולים להזדהות עם זה כי לכולם יש מערכות יחסים, אם זה לחמש דקות, ללילה אחד או לכל החיים. הסרט גם עוסק בהתבגרות, התבגרות נפשית של הדמויות שמבינות שלהיפגע זה חלק מהחיים. במהלך הסרט הדמות שלי, שהיא מאוד סגורה, נותנת לעצמה להיפתח עם הסיכון שהיא עלולה להיפגע. אני חושבת שהמהות של הצלחה במערכת יחסים היא היכולת שלנו להיכשל אבל בסופו של דבר למצוא את האהבה האמיתית".

"ניסינו לעשות את הסרט כמה שיותר ריאליסטי" אומר סמית "כל העובדות, כל הניסיונות וכל הדברים שהצגנו היו כתוצאה של התייעצות ארוכה עם מומחים". ואכן, מתברר כי מפיקי הסרט דיברו עם לא מעט רווקים ורווקות, אנשים שהיו להם הרבה ניסיונות כושלים עד שמצאו את האהבה הגדולה ואפילו עם "יועצי דייטים" מקצועיים (כן, יש דבר כזה). "תראה, זה ממש אמיתי, 8 מכל 10 נשים מאמינות שהנשיקה הראשונה תגיד להם כל מה שצריך לדעת על מערכת היחסים, האם היא תצליח או נידונה לכישלון".

סמית', שנשוי באושר לשחקנית ג'אדה פינקט (מטריקס רילודד) אומר שאצלהם העניין עבד אחרת לחלוטין. "אצלנו זה בכלל לא היה סביב הנשיקה הראשונה. ההתחלה שלנו הייתה שונה. היא נמשכה לאמת שבי. תקשיבו, אני לא משחק משחקים או עושה מניפולציות, אני אמיתי ואם למישהו יש בעיה עם זה זו בעיה שלו. אני חושב שדווקא לזה נמשכה ג'אדה".

כאמור, "היצ'" יעלה בבתי הקולנוע ברחבי הארץ ביום חמישי.

לחצו על התמונה של סמית כדי לראותו יחד עם אווה מנדס בסצינה מהסרט.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ויל סמית'
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט