חדשות קולנוע וסרטים

חורף חם בקולנוע - חלק שלישי ואחרון

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אוקטובר, נובמבר, דצמבר הם החודשים החמים ביותר בחורף. בפברואר 2005 יתקיים טקס פרסי האוסקר והאולפנים הגדולים משחררים בשלושת החודשים הנ"ל את הסרטים האיכותיים או מה שהם חושבים שהוא איכותי ומספיק טוב כדי להיות מועמד לפרס האוסקר. אנו מביאים את החלק השלישי בסקירת הסרטים הבולטים שנראה על מסכי הקולנוע בחודשים הקרובים.

Aviator The
סרטו החדש של מרטין סקורסזה מעורר עניין רב גם בגלל שהבמאי הנודע לא זכה אף פעם באוסקר וגם בזכות רשימה של כוכבי קולנוע כגון: ליאונרדו די קפריו, קייט בלאנשט, קיית בקינסייל, גוון סטפני, ואיך לא ג'וד לאו. הסרט עוקב אחרי חייו של המיליונר האקצנטרי הווארד יוז והרומנים השונים שניהל עם כוכבות קולנוע רבות בהוליווד הקלאסית.

Being Julia
בפסטיבל טורונטו כולם דברו על כך שלשחקנית האיכותית אנט בנינג מגיע כבר זמן רב לקבל איזה פסלון מוזהב, השאלה אם זה הולך להיות הסרט הזה. הסרט מצייר תמונה צבעונית של שחקנית תיאטרון מזדקנת הבוגדת בבעלה עם בחור צעיר. לסרט יש מספר מרכיבים בהחלט מעוררי עניין אחד מהם הוא הבמאי אישטוון סאבו הותיק והשני הוא השחקן זוכה פרס האוסקר ג'רמי איירונס החוזר לאור הזרקורים אחרי תקופה ארוכה שלא שמענו ממנו. אגב, מי שלא יכול לחכות הסרט מוקרן במסגרת פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה שנערך בימים אלו.Spanglish
מתוך ארבעה סרטים שהבמאי ג'יימס ל. ברוקס ביים, שלושה היו מועמדים לאוסקר :"הכי טוב שיש", "משדרים חדשות" ו"תנאים של חיבה". עכשיו מגיע הסרט החדש והפתעה - בתפקיד הראשי אדם סנדלר. מהגרת מכסיקנית (פז וגה מ"סקס ולוסייה") ובתה מחפשות את האושר בארה"ב ומתיידדות עם טבח מוזר ואשתו הלחוצה. יש סיכויים טובים מאד שגם הסרט הזה יכבוש את הקהל ויהיה מועמד לאוסקר.

Meet the Fockers
בהחלט לא סרט אוסקר, בהחלט שובר קופות. סרט המשך ללהיט "פגוש את ההורים". בסרט הזה בן סטילר מפגיש את הוריו המוזרים עם הוריה השמרנים של ארוסתו. בן סטילר, רוברט דה נירו, בליית דאנר וטרי פולו חוזרים לתפקידים שלהם מהסרט הראשון ומצרפים את ברברה סטרייסנד שמאז 96 לא השתתפה בשום סרט ודסטין הופמן בסרט שלישי לעונה הזו.

Unfinished Life
הבמאי של "תקנות בית השיכר" ו"שוקולד" מפגיש את כוכבי הקולנוע ג'ניפר לופז, מורגן פרימן ורוברט רדפורד בדרמה מרגשת. סיפורה של אשה צעירה שנאלצת לעבור ולהתגורר אצל אבי בעלה שהתנכר לה ולנכדתו במשך תקופה ארוכה. ביחד הם צריכים ללמוד להכיר אחד בשני ולרפא מספר פצעים ישנים. נשמע מתכון בטוח לממחטות ואולי לאוסקרים.
הוכחה
ראיתי את ההצגה בברודווי ואהבתי אותה מאד, מסקרן מאד האם הבמאי של "שקספיר מאוהב" עשה אדפטציה מוצלחת. בתו הצעירה של מתמטיקאי גאון שנפטר אחרי שאיבד את שפיות דעתו. עכשיו כולם חוששים שבתו הולכת בדרכו שלו ולא מאמינים ביכולתה כמתמטיקאית. ג'ווינת פלטרו בסרט שני לעונה אחרי "סקיי קפטן", אנטוני הופקינס בסרט שני אחרי "אלכסנדר", הופ דיוויס וג'ייק ג'ילנהל הנהדרים גם משתתפים.

The Life Aquatic with Steve Zissou
הבמאי המוזר ווס הנדרסון שהפגיש אותנו עם "משפחת טננבאום" עומד להפגיש אותנו עם המיליונר חובב ההרפתקאות, סטיב זיסו והאנשים סביבו שהם טיפוסים מוזרים לא פחות. מדובר בשיתוף פעולה שלישי של ביל מאריי עם הבמאי. אולי הפעם הוא יזכה באוסקר. עוד משתתפים, אוון ווילסון, קייט בלאנשט (סרט שני לעונה), אנג'ליקה יוסטון, וויליאם דפו, ג'ף גולדבלום ומייקל גמבון.

The Woodsman
סרט עצמאי שעורר רעש רב בפסטיבלי קולנוע בתקופה האחרונה וקטף מספר פרסים. הנושא שערורייתי, ומעניין יהיה לראות האם האקדמיה תתייחס להופעה של כוכב הסרט. הסרט עוקב אחרי פדופיל המשתחרר מבית הכלא ומנסה לשקם את חייו. קווין בייקון בתפקיד הראשי ולצדו אשתו קיירה סדג'וויק, בנג'מין בראט והזמרת איב.

The Phantom of the Opera
אחרי ההצלחה של "שיקגו" מגיע עיבוד קולנועי לעוד מחזמר נודע, אולי המחזמר הכי ותיק כרגע על בימות ברודווי. מדובר ב"פאנטום האופרה" וביים את הסרט ג'ואל שומאכר שביים מותחנים כגון: "הלקוח", "עת להרוג", "תא טלפון" ו"בדרך למטה". מעניין איך הוא עומד להסתדר עם שירה וריקוד כי נכון שהסיפור קצת מפחיד אבל עדיין מדובר במחזמר.

Synergy
פול וויז מנסה להוכיח לכולם שהוא במאי רציני ובוגר, די קשה לעשות את זה כשברזומה שלך שוכב "אמריקאן פאי", אבל הוא הצליח להיות קצת יותר רציני ב"רווק פלוס ילד". עכשיו הוא מנסה ללכת עד הסוף בדרמה על גבר באמצע החיים המתמודד עם הבוס החדש שלו הצעיר ממנו בשנים רבות ובאותו הזמן גם שוכב עם הבת שלו. דניס קוויד, טופר גרייס, מארג' אלגנברג וסקרלט ג'והנסון מככבים.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית בן סטילר
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט