רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: לואי דרייפוס חושפת - אובחנתי כחולה בסרטן השד

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: כוכבת "Veep" חשפה בטוויטר את דבר מחלתה, "וונדר וומן" לשעבר יוצאת כנגד ההשמצות של הבמאי ג'יימס קמרון, הלן מירן וג'יין פונדה כובשות את מסלולי האופנה, ג'ים קארי מסתבך בסכסוך המשפטי עם האקסית המנוחה ועוד חדשות
ג'וליה לואי דרייפוס חושפת: אובחנתי כחולה בסרטן השד

מלכת הזכיות בפרס האמי לשחקנית הקומית הטובה ביותר על הסדרה "Veep" חשפה כי היא חולה בסרטן השד. בהודעה הרשמית שפירסמה הכוכבת בטוויטר כתבה: "1 מתוך 8 נשים חולה בסרטן השד. היום אני האחת. החדשות הטובות הן שיש סביבי את החבורה התומכת ביותר של חברים ומשפחה וגם ביטוח רפואי פנטסטי. החדשות הרעות הן שלא כל הנשים בנות מזל כמוני, אז בואו נילחם בכל סוגי הסרטן ונהפוך את ביטוח הבריאות למציאות".

עדיין לא ידועה חומרת מחלתה של כוכבת סיינפלד לשעבר, אך רשת HBO כבר מסרה בתגובה: "אנחנו שולחים את אהבתנו ותמיכתנו לג'וליה ולמשפחתה. אנחנו משוכנעים שבעזרת העיקשות והרוח שלה, היא תתגבר על זה. אנו מחכים להבראתה המהירה ולחזרתה ל-HBO לקראת העונה האחרונה של "Veep".

[*]

"וונדר וומן" לשעבר יוצאת כנגד ההשמצות של הבמאי ג'יימס קמרון

השחקנית לינדה קרטר, שכיכבה כבעבר כ"אמזונה הלוחמת" בסדרת הטלוויזיה משנות ה-70, השתמשה במדיה החברתית כדי להגיב להשמצות חוזרת ונשנות של קמרון על "וונדר וומן" בחודשים האחרונים. "תפסיק להשמיץ את וונדר וומן", כתבה קרטר בפוסט בפייסבוק ואמרה לקמרון על שלא הבין את הדמות. "הסרט היה מצוין," המשיכה קרטר. "גל גדות הייתה נהדרת".

בחודש אוגוסט טען במאי "אווטאר" כי הסרט החדש של "וונדר וומן" הוא "צעד אחורה עבור נשים בשל היותה סמל יופי מוחפץ". במאית "וונדר וומן", פאטי ג'נקינס, לא נשארה חייבת ואמרה כי "אין סוג של אשה חזקה ולא נכונה".

יש רופא על הסיפון? - כוכבי "האנטומיה של גריי" מבלים בשיט

ג'סטין צ'מברס, ג'סי וויליאמס וכוכבים נוספים בילו יום כיף יחד על יאכטה במרינה דל ריי, קליפורניה. קווין מק'קיד, ג'ייסון ג'ורג' וג'אקומו ג'יאנוטי הצטרפו אליהם לאחר הצהריים המרגיע. הבחורים נראו נהנים מארוחה של בירה וסלמון שהכינו על הסיפון. ג'ייסון שיתף באינסטגרם סרטון שלו ושל ג'סטין על הסירה שבו הוא אומר: "לפעמים זה לא מבאס להיות חלק מהתכנית הזו". בחבורת הרופאים החתיכים תוכלו לצפות בעונה החדשה של "האנטומיה" שמשודרת ביס. הלן מירן וג'יין פונדה כובשות את מסלולי האופנה

מירן בת ה -82 ופונדה בת ה -79 גנבו את ההופעה על מסלול הדוגמות של "לוריאל פריס" כחלק משבוע האופנה בבירה הצרפתית והוכיחו לכולם שגיל זה רק מספר. מירן התהלכה במעיל ומכנסי צ'רלי צ'פלין, יחד עם המקל שהוסיף אפקט לכל השואו. פונדה לעומת זאת פסעה לאורך המסלול בשמלת בלמיין מרהיבה בהדפס מנומר. אין ספק שהן הראו לכולם איך עושים את זה בסטייל!

[*]

"שקרן שקרן" - ג'ים קארי מסתבך בסכסוך המשפטי עם האקסית המנוחה

שנתיים חלפו מאז מותה של קתריונה וויט, חברתו לשעבר של השחקן ג'ים קארי שנמצא בעיצומם של המאבקים המשפטים מול משפחתה. קתריונה, שהתאבדה ימים ספורים לאחר סיומה של מערכת היחסים בין השניים, בשנת 2013, טוענת במכתב שנחשף כי קארי הדביק אותה במחלות מין.

לפי טענות המשפחה, אף על פי שהשתתף בהלווייתה ועזר לשאת את הארון, הכוכב הבטיח לשלם עבוד סידורי ההלוויה אך מעולם לא עשה זאת. כמו כן הואשם קארי על שדרדר את מצבה הפיזי והרגשי. במכתב, שהתגלה לאחרונה באייפד של וויט, כתבה המנוחה: "הדבקת אותי בהרפס ובפפילומה. אני רוצה שתתנצל על זה כי אכפת לך. לא חשבת על הסטיגמה שאחיה איתה בשארית חיי, לא התנצלת בפני אפילו פעם אחת ולא שאלת אם תוכל לעשות משהו כדי לעזור לי". "לפני שהכרתי אותך", כתבה וויט, "לא היה לי הרבה, אבל היה לי כבוד... הכרתי אותך – הצגת בפניי קוקאין, זנות, אלימות רגשית ומחלות".

לקארי, לעומת זאת, יש גרסה אחרת לסיפור. בשבוע שעבר הוא הגיש לבית המשפט את תגובתו לתביעה, שם טען כי וויט הייתה נשאית הרפס עוד לפני שהכירה אותו והוסיף כי היא ניסתה לסחוט ממנו מיליוני דולרים.
השבוע הגרוע של שרה ג'סיקה פרקר

כוחות היקום לא מתנהגים יפה אל מעריציה של שרה ג'סיקה פרקר השבוע. אפשר אפילו לומר שהם מנסים לרמוז לנו להיפרד מכל תקווה שהכוכבת תחזור לנעלי אחד מתפקידיה הקודמים. זו הייתה פרקר עצמה שמסרה את החדשות הרעות, כשנשאלה על ידי כתב, בזמן שצעדה על השטיח האדום של חגיגת הבלט של ניו יורק, על גורלו של הסרט השלישי בסדרת "סקס והעיר הגדולה". פרקר השיבה: "זה נגמר, אנחנו לא עושים את זה". השמועות אומרות שביטולו של הסרט הוא בעקבות דרישות רבות מדי מצד הכוכבות הראשיות.

כמובן, שנים רבות לפני שפרקר וחברותיה נפגשו סביב אוסף של "קוסמופוליטנים" כדי לדון כיצד אנשי מנהטן מוצצים את נשמתם, היא היתה חלק מקבוצת נשים אחרת שנפגשה סביב קלחת כדי לדון איך למצוץ את הנשמות מתוך כל ילדי סלאם: האחיות סנדרסון מ"הוקוס פוקוס".

בטח, אף אחד לא בדיוק ציפה שפרקר, בט מידלר, וקתי נאג'ימי יתאחדו מחדש עבור סרט ההמשך. כמובן שאף אחד גם לא היה בהכרח מתנגד אם זה היה קורה אי פעם, אבל כנראה שנכון לעכשיו אף אחד לא רוצה להרוס את המוניטין של הסרט הקודם, בעוד סרט מאולץ. עם זאת, ערוץ דיסני הודיע השבוע כי הוא מחדש את הסרט כסרט טלוויזיה ללא התערבות של איש מהצוות של הסרט המקורי.

[*]

במהירות הבזק - ג'וליה סטיילס התחתנה !

תגידו מזל טוב לכוכבת "10 דברים שאני שונאת אצלך!". השחקנית ג'וליה סטיילס התחתנה מוקדם יותר החודש עם בן זוגה פטרסון קוק בשנתיים האחרונות. הזוג הידק את הקשר בחתונת בזק חשאית והודיעו על כך לציבור כשפרסמו תמונה באינסטגרם של ג'וליה. השניים היו מאורסים מאז ינואר האחרון והודיעו על הריונם בחודש יוני.

כוכבת "שקרניות קטנות" מספרת על עליית המשקל הקיצונית בעקבות מחלה

במהלך השנתיים האחרונות, כוכבת "שקרניות קטנות" סשה פיטרס התמודדה מול כמות מטורפת של הערות פוגעניות באינטרנט על המשקל שלה. הכוכבת צברה משקל רב לקראת סיומה של התכנית. פיטרס, שהייתה תמיד גלויה במאבקה עם דימוי גוף, הודיעה באינסטגרם כי בריאותה תחת שליטה ודיברה על המחלה בפומבי הפעם הראשונה, ב"רוקדים עם כוכבים" התכנית בה היא מתחרה כרגע.

"התגובה של האנשים הייתה מכאיבה, זה היה אחד הדברים הקשים ביותר שאי פעם עברתי" אמרה. היא הסבירה כי לאחרונה היא אובחנה בתסמונת שחלות פוליציסטיות, הפרעה הורמונלית המשויכת לעלייה במשקל, וקושי לרדת במשקל. עכשיו, היא רוצה להעלות את המודעות להפרעה זו.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט