רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: עדויות חדשות על רשלנות בפרשת הירי של אלק בולדווין

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: עדויות חדשות חושפות התנהלות רשלנית בפרשת הירי של אלק בולדווין על סט סרטו החדש, שון פן ואשתו מתגרשים, דארן כריס ואשתו מצפים לילד ראשון, בגיל 88 השחקן מייקל קיין מכריז על פרישה, ראיין ריינולדס מודיע שהוא לוקח הפסקה קצרה ממשחק, אנג'לינה ג'ולי ומשפחה כובשים את השטיח האדום בפרמיירת "נצחיים" ומגי אזרזר וקותי סבג מצפים לתאומים
עדויות חדשות חושפות התנהלות רשלנית בפרשת הירי של אלק בולדווין

התאונה מזעזעת שהתרחשה על הסט של סרטו החדש בכיכובו של אלק בולדווין "Rust" בניו מקסיקו בו הוא ירה בשוגג למוות בצלמת הסרט, הלינה האצ'ינס ופצע את הבמאי ג'ואל סוזה, על ידי אקדח שהיה אביזר מהסרט ואמור היה להיות עם כדורי סרק, ממשיכה להסעיר את הוליווד. עדויות חדשות של שלושה עובדים על הסט שנחשפו ב"ניו יורק טיימס" חושפות כי קדמו לירי שני מקרים קודמים של ירי חי וכי העובדים התלוננו על תנאי הבטיחות ואף עזבו במחאה את הצילומים, אך לא חלו כל ריענון או שיפור של הוראות הבטיחות.

מפרטים חדשים שעולים בחקירה, נראה כי במהלך חזרה במקום שנראה כמו כנסייה מעץ באזור נטוש ליד סנטה פה, עוזר הבמאי דייב הולס הביא את האקדח וכשחזר לסט הביא אותו לכוכב הסרט אלק בולדווין והבטיח לו שזה בטיחותי ולא מדובר בתחמושת חמה. "אקדח קר" צעק לפי העדויות בכל הסט שהתברר בסוף כנשק שגרם למותה של הצלמת.

"אין מילים לתאר את השוק והעצב שלי בנוגע לטרגדיה שלקחה את חייה של הלינה האצ'ינס, אישה, אם, וקולגה מוערכת שלנו. אני לחלוטין משתף פעולה עם חקירת המשטרה", צייץ בולדווין בטוויטר והוסיף: "הלב שלי שבור ויוצא לבעלה, בנה ולכל אלה שהכירו ואהבו אותה". לאחר מכן אמר השחקן כי הוא בקשר שוטף עם משפחתה. לפי השריף המחוזי עדיין לא הוגשו כתבי אישום בנושא.

[*]

(אלק בולדווין בשנת 2019 בבית משפט. צילום: רויטרס)

שון פן ואשתו מתגרשים

השחקנית האמריקאית-אוסטרלית ליילה ג'ורג', אשתו של השחקן שון פן בשנה האחרונה, הגישה בתחילת השבוע בקשה רשמית לגירושים, כך מדווח אתר TMZ. השניים הכירו והתאהבו כשהקליטו את גרסת האודיו-בוק לספר "בוב האני: שפשוט עושה דברים". באוגוסט 2020, לאחר שהשמועות התרוצצו במשך שבועות, פן אישר שהשניים נשואים ודאג להשוויץ בטבעות. "הייתה לנו חתונת קורונה", אמר אז וסיפר שהאירוע כלל את המשפחה המצומצמת בלבד. למרות שדרכו של זוכה האוסקר היא להישאר לרוב מתחת לרדאר (למי שלא זוכר ההיסטוריה הרומנטית שלו כללה את כוכבת "בית הקלפים", רובין רייט והזמרת מדונה) הקשר של השניים היה שונה והם מעולם לא הסתתרו. רוב הפעמים שנצפו יחד היו על שטיחים אדומים באירועי צדקה אבל למרות שהכל היה נראה מושלם, מקורבים לשניים סיפרו שהם עברו מספר משברים בחמש השנים האחרונות שגרמו לקרע, כשהאחרון בהם היה קצת לפני החתונה. "שון הבין שהוא עשה טעות והרגיש שהוא עשוי לאבד אותה. הוא עבד קשה מאוד כדי להחזיר את הקשר", הם סיפרו בעבר. דארן כריס ואשתו מצפים לילד ראשון

כוכב הסדרה "גלי" בן ה-34 דארן כריס ואשתו מיה הודיעו על החדשות המרגשות בטוויטר ביום שישי האחרון עם סרטון של שניהם מאזינים לדופק של העובר. "שנינו יוצרים מוזיקה במשך שנים. אבל הפעם יצרנו דופק (או באנגלית Beat), השת"פ האולטימטיבי שיצא אליכם באביב 2022". שחקן "סיפור אימה אמריקאי" שיתף על החדשות המשמחות גם באינסטגרם, כי אם אתם בהריון ולא פרסמתם באינסטגרם האם אתם באמת בהריון?

חבריו השחקנים מיהרו כמובן לברך. השחקנית אוון רייצ'ל ווד ("ווסטוורלד") כתבה "לא נכון" עם אימוג'י שבוכה מאושר. גם רייצ'ל זגלר הגיבה "ברכות! או מיי גאד". כריס ומיה בת ה-35 נישאו בפברואר לפני כשנתיים בניו אורלינס בפני משפחתם וחבריהם שכללו גם את כוכבי "גלי" ליאה מישל, קורד אוברסטריט ועוד. הזוג נמצא במערכת יחסים בשמונה השנים האחרונות.

בגיל 88 השחקן מייקל קיין מכריז: "סיימתי עם סרטים"

בגיל 88, כשהוא לדבריו כבר אינו מסוגל ללכת ללא מקל, החליט השחקן המפורסם מייקל קיין לפרוש באופן רשמי ממשחק. מה שגרם לו להגיע להחלטה הזו היה תסריט שנשלח אליו לפני מספר שבועות בו נדרש לברוח ממספר פושעים. "זה גרם לי לצחוק" מספר קיין, "אני לא יכול ללכת, בטח שלא לרוץ. אני חושב שסיימתי עם סרטים", אמר והוסיף כי הפעם היחידה שהוא יוצא מהבית היא כשאשתו לוקחת אותו לסיבוב ברכב. כוכב "הג'וב האיטלקי" לא צילם סרט מעל לשנה, אבל הספיק לצלם את "Best Sellers" קצת לפני תחילת המגיפה. השחקן אמר כי הוא לגמרי שלם עם ההחלטה, אחרי הכל הוא בעל תואר אבירות, פרסי אוסקר ותהילה בעולם הקולנוע שתיזכר לנצח, "צילמתי מעל ל-150 סרטים. אני חושב שעשיתי מספיק", הצהיר.

[*]

(מייקל קיין. צילום: רויטרס)

ראיין ריינולדס מודיע שהוא לוקח הפסקה קצרה ממשחק

כולם כבר מזמן יודעים שהזוג הכי טוב בהוליווד הם בלייק לייבלי וראיין ריינולדס, בעיקר לאור המתיחות והירידות הבלתי פוסקות של השניים אחד על השני והפעם במוקד- ראיין מחליט לקחת הפסקה ממשחק. לפני מספר ימים הודיע השחקן בפוסט באינסטגרם כי הוא מתכנן לקחת הפסקה קלה, מעין "שבתון" ממשחק. הוא שיתף את החדשות בזמן שחגג את יום הצילומים האחרון של סרט המיוזיקל לחג המולד שלו "ספיריטד" לצידם של ויל פארל ואוקטביה ספנסר.

"סיימתי את ספיריטד. לא בטוח שהייתי מסוגל להגיד כן לסרט כזה מאתגר לפני שלוש שנים", כתב השחקן וצירף אלבום תמונות מאחורי הקלעים. "לשיר, לרקוד ולשחק בארגז חול עם ויל הפכו את החוויה הזו לחלום שמתגשם. הזמן המושלם לקחת שבתון קל מסרטים. אני אתגעגע לכל רגע בעבודה עם קבוצה של אמנים ויוצרים מוכשרים".
בעוד שאנחנו בטוחים שלייבלי תשמח מהעובדה שבעלה לוקח קצת הפסקה, היא לא יכלה לפספס את ההזדמנות לנצל את ההודעה לבדיחה על חשבון בעלה והגיבה: "מייקל קיין עשה את זה קודם" בהתייחסות לחדשות על פרישתו של הכוכב הבריטי. לאחר מכן פרסם תמונה בסטורי בה סיפר על כך שהסיבה להפסקה מלבד הרצון לנוח, היא בעיקר הורות. לריינולדס ולייבלי שלושה ילדים - אינז, ג'יימס ובטי.

אנג'לינה ג'ולי ומשפחה כובשים את השטיח האדום

אנג'לינה ג'ולי וחמישה מילדיה דפקו הופעה כשהגיעו לבילוי משפחתי שווה במיוחד בתחילת השבוע - הפרמיירה של הסרט החדש בכיכובה, "נצחיים" של אולפני מארוול. מאדוקס (20), זהרה, (16) שילו (15) והתאומים, ויויאן ונוקס (13), התלבשו כיאה לרמה המשפחתית בלוקים קלאסיים או כפי שהגדירה ג'ולי: "הילדים שלי כולם ערבבו קצת וינטג' ואת שמלת האוסקר הישנה שלי, שדרגנו קצת בגדים מהמלתחה שלי", הסבירה הכוכבת על הלוק של בתה זהרה, שלבשה את השמלה הכסופה של אמה מטקס האוסקר ב-2014.

מי שעוד משכה את עיני המצלמות הייתה בתם המשותפת של בראנג'לינה- שילו; שלבשה שמלה בצבע בז' והתאימה ללוק של השחקנית. ג'ולי, בחרה לענוד תכשיט ייחודי, מעין אזיק לשפה ולסנטר, שתרמו ללוק האלוהי שלה על השטיח. "אני לא מאמינה!!!" כתבה המעצבת באינסטגרם שלה. "זכיתי לעצב תכשיט לאנג'לינה ג'ולי לפרמיירה ואני מאבדת את זה כשאני רואה את הלוק הסופי הערב!! היא נראית מדהים!!".

[*]

(אנג'לינה ג'ולי בפרמיירת "נצחיים". צילום: 2021 GETTY IMAGES)

מגי וקותי מצפים לתאומים

בשנת 2011 ביונסה חשפה בסוף ההופעה שלה בטקס פרסי ה-VMA כי היא בהריון כשליטפה את הבטן והמסר כבר היה ברור. אז אמנם לנו אין את ביונסה, אבל יש לנו את מגי אזרזר שחשפה השבוע שהיא בהריון עם סרטון שמהווה הומאז' לרגע האייקוני של קווין בי. זהו ההריון הראשון של השחקנית והזמרת בת ה-35 ויוצא האח הגדול קותי סבג בן ה-39, שנישאו לפני קצת יותר משנתיים. על הפוסט כמובן מיהרו להגיב בהתרגשות החברים הקרובים. משי קליינשטין ("תמונת הנצחון") שמשחקת לצידה בהצגה "אפס ביחסי אנוש", הגיבה "אחותי איזו התרגשות!! מזל טוב אהבה", גם אגם רודברג כתבה: "תודה לאל אהובתי, בשעה טובה יפה שלי".
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש אוקטובר
 
חיפוש בארכיון 2021
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט