רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: כוכבת "ברוקלין 99" בהריון והקשר המשפחתי של כוכבי "חברים"

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: סטפני ביאטריז שמגלמת את רוזה ב"ברוקלין 99" בהריון, משולש האהבה שמשגע את הוליווד בין במאי מפורסם ושתי שחקניות, מתיו פרי מודיע על ביטול אירוסיו וגם מגלה קשר משפחתי מפתיע לקורטני קוקס, קריסטן בל נפגשת עם הוריה לאחר שנת הקורונה ומיהו הבחור החדש של אלכסנדרה דדריו?
כוכבת “ברוקלין 99” בהריון

בין ההכרזה על עונה 8 ואחרונה ועלייתה של העונה ה-7 לנטפליקס, סטפני ביאטריז, שמגלמת את דמותה של השוטרת הקשוחה רוזה דיאז בקומדיה המצליחה "ברוקלין 99", הודיעה שהיא ובעלה בראד הוס מצפים לילד. השחקנית הודיעה על ההריון בסשן צילומים חמוד ביותר למגזין "פיפל": "אנחנו ממש נרגשים על הרחבת המשפחה שלנו", אמרה.

ביאטריז הוסיפה שהיא מעולם לא חשבה על נישואים או ילדים עד שפגשה את בראד. "לא חשבתי שמערכת יחסים ומחויבות זה בשבילי", אמרה השחקנית בת ה-40. "מעולם לא יכולתי לדמיין ילדים. זה לא שהייתי סגורה לרעיון זה פשוט שלא יכולתי לראות איך תינוק יתאים לאורח החיים שרציתי לבנות". הזוג התחתן בשנת 2018, שנה לאחר שהתארסו. ברוח שבוע הגאווה דיברה סטפני, ביסקסואלית מוצהרת מאז הקולג', על העובדה שהיא שמחה לגדל ילד בסביבה מקבלת. "אני מתרגשת לקחת את הילד שלנו למצעד הגאווה יום אחד, הרבה מהחברים שלי הם חלק מהקהילה ואני מתרגשת מהעובדה שאנחנו הולכים לצרף אדם נוסף לעולם וללמד אותו לקבל את כולם כפי שהם בזרועות פתוחות".

[*]

(ביאטריז מדגמנת בטן הריונית השבוע. צילום: רויטרס)

משולש אהבה: מה קורה בין טאיקה וואיטיטי, ריטה אורה וטסה תומפסון?

הבמאי והתסריטאי זוכה האוסקר טאיקה וואיטיטי ("ג'וג'ו ראביט") נצפה מכורבל כשהוא מתנשק עם בת זוגו, הזמרת ריטה אורה ומי שככל הנראה היא התוספת החדשה למערכת היחסים הפתוחה של השניים - לא אחרת מאשר השחקנית טסה תומפסון. צלם תפס את הרגעים האינטימיים ביו השלושה במרפסת בסידני ולפי דיווחים של עיתון ה"דיילי מייל", מדובר בתמונות שצולמו בביתו של הבמאי הניו-זילנדי, בבוקר שלאחר לילה לבן שכלל מסיבה מטורפת.

חלק מהתמונות מראות את ריטה אורה מנשקת את הבמאי ואילו בחלק מהן את כוכבת ת'ור, שמביים כמובן וואיטיטי. כצפוי, טוויטר התחיל להשתגע מהתמונות החדשות ולהיות מוצף בתגובות שונות של מעריצים למשולש האהבה הזה. תומפסון כרגע באוסטרליה בצילומי הסרט הבא של ת'ור "אהבה ורעם", שם תשוב לגלם את דמותה של ואלקירי. אורה נמצאת כעת בסידני לצילומי התכנית "דה וויס" שם היא משמשת כאחת השופטות. הזמרת הבריטית והבמאי המצליח החלו לצאת לפני כמה חודשים והופיעו יחד באופן רשמי כזוג בסוף אפריל, כשהגיעו צמודים להשקת מופע חשפנות של "המופע של רו פול" בבית האופרה בסידני. לוואיטיטי יש שתי בנות מגרושתו, הבמאית הניו זילנדית צ'לסי וינסטנלי. מיהו הבחור החדש והמסתורי של אלכסנדרה דדריו?

אלכסנדרה דדריו השוויצה השבוע בפני כולנו בחבר החדש שלה בתמונה שפרסמה באינסטגרם. כוכבת "משמר המפרץ" לרוב שומרת על פרטיות בכל הנוגע לחייה האישים ובייחוד לתחום הרומנטי, אך הפעם בצעד מפתיע פרסמה תמונה של נשיקה לוהטת. התמונה כמובן קיבלה מיד מיליוני לייקים אך שאלה אחת נשארה ללא מענה? מיהו הבחור.

אז הבחור בר המזל נקרא אנדרו, והוא מפיק אמריקאי מוכר שעבד על סרטים כמו "יום שישי ה-13", "צבי "הנינג'ה" ואפילו סרט האימה המצליח "מקום שקט". המפיק היה נשוי בעבר לשחקנית ג'ורדנה ברוסטר ("מהיר ועצבני"). השניים נישאו בשנת 2007 ויש להם שני ילדים משותפים, אך התגרשו בשנת 2020. דדריו מצידה, הייתה מקושרת בעבר לברנדן וואלס, ולשחק הלוהט זאק אפרון, במיוחד לאחר צילומי הסרט "משמר המפרץ" בו כיכבו יחד.

כשאמא ואבא בני דודים- כשכוכבי "חברים" גילו שהם בעצם קרובי משפחה

בעוד שהעולם השתגע מפרק האיחוד הכה מדובר של הסיטקום המצליח ביותר בכל הזמנים, תגלית חדשה של אתר "MyHeritage" חשפה שקורטני קוקס ומתיו פרי, ששיחקו זוג בסדרה, הם בכלל קרובי משפחה במציאות. הכוכבים הם בני דודים מדרגה 11, לפי מחקר גנטי שפורסם באתר. הם גילו כי פרי וקוקס חולקים קרובי משפחה משותפים בשם ויליאם אוסברן השלישי ואלן הסקל, שהיו נשואים וחיו לפני 500 שנה באנגליה.

בעוד שרבים הופתעו מהקשר הלא צפוי, חוקרים טענו שזה לא אירוע יוצא דופן. "זה לא מפתיע. זה הגיוני ביותר. כשהולכים הרבה דורות אחורה, הסיכוי שאנשים יהיו קרובי משפחה הוא גבוה יותר" הסבירו. גורמים מטעמם של השניים עדיין לא הגיבו אבל אנחנו מניחים שהנושא הצחיק גם אותם. ואם כבר מדברים על מת'יו פרי, הכוכב בן ה-51 הודיע השבוע למגזין "פיפל" כי הוא וארוסתו, מנהלת הכוכבים ההוליוודית מולי הורוביץ', ביטלו את אירוסיהם. "לפעמים דברים לא עובדים וזה אחד מהם", אמר כוכב "חברים" בהצהרה למגזין. "אני מאחל למולי את הטוב ביותר", הוסיף. השניים התארסו בנובמבר 2020 ובאותה תקופה הכריז על ארוסתו כ"דבר הטוב ביותר שקרה לו בחיים".

[*]

(קורטני קוקס. צילום: רויטרס)
חזרה למקום הטוב: קריסטן בל מתאחדת עם הוריה לאחר שנה

כוכבת "ורוניקה מארס" ו"המקום הטוב" קריסטן בל פגשה את הוריה בפעם הראשונה מזה שנה לאחר שלא ראתה אותם בעקבות מגפת הקורונה וחגגה לאביה יום הולדת! "ראיתי את הוריי בפעם הראשונה מעל לשנה," כתבה בל בפוסט עם תמונה חמודה שלה ושל הוריה - טום ולורליי בל. "זו הייתה יום ההולדת של אבי, אז לקחנו אותו לארוחת ערב. הוא אמר לי שמשום שזה יום ההולדת שלו, הוא ממש לא חייב להוריד את המסכה בשביל התמונה כמו שרציתי", צחקה בל והוסיפה: "קיבלתי את העקשנות שלי ממנו. מזל טוב אבא, אני שמחה שאתה שלי". אמה של בל, לורליי, עובדת כאחות ולאורך תקופת הקורונה התראיינה השחקנית מספר פעמים וסיפרה על הערכתה הרבה על עבודתה ועל כך שהיא רואה בה כגיבורה.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש יוני
 
חיפוש בארכיון 2021
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט