רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: שרה ג'סיקה פרקר מתוודה כי הוטרדה מינית ע"י שחקן

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: כוכבת "סקס והעיר הגדולה" מתוודה כי כוכב גדול הטריד אותה מינית בעבר, טרנטינו אומר כי ייתכן וסרטו החדש יהיה גם האחרון, השחקן והרקדן קמרון בויס הלך לעולמו בגיל 20 וג'ו ג'ונאס וסופי טרנר שיתפו תמונה ראשונה מהחתונה שלהם
שרה ג'סיקה פרקר טוענת שהוטרדה על ידי כוכב גדול

כוכבת "סקס והעיר הגדולה" שרה ג'סיקה פרקר אמרה כי אפילו העובדה שהפכה לכוכבת, לא הפכה אותה לחסינה בפני הטרדות, כשחשפה אתמול (שלישי) כי כוכב שאת שמו לא ציינה "התנהג בצורה לא רק לא מכבדת, אלא גם אחת שלא עומדת בתנאי החוזה בכלל." לא ברור אם ההטרדה התרחשה על סט הסדרה או אחד מהסרטים בכיכובה.

הכוכבת לא פירטה על התנהגות הכוכב באופן מפורש, אך אמרה שזה היה גרוע עד כדי כך שדיברה על זה עם הסוכן שלה ודיווחה על כך. פרקר אף הודתה שלמרות מעמדה, נאבקה עם ההחלטה לדבר על כך. "אני חושבת שלא משנה כמה מפותחת או מודרנית חשבתי שהייתי, לא הרגשתי לגמרי בשליטה - לא משנה מה התפקיד שלי היה על הסט, לא הרגשתי מספיק חזקה כמו האדם שהתנהג כלפיי בצורה הזו," היא אמרה והוסיפה שהרעיון "מזעזע אותה ועדיין מוזר לה להגיד את זה בקול רם".

"הייתה לי הזכות להגיד 'זה לא הולם'. יכולתי להרגיש בטוחה מספיק כדי ללכת לגורם עליון, ולמעשה, גם הלכתי בעבר, כאשר קרה לי דבר דומה הלכתי לסוכן שלי, כי הרגשתי שאני כבר לא מסוגלת להסביר כמה זה לא נוח לי, כמה שזה לא הולם", היא הסבירה. "בתוך שעות הכל השתנה, הוא אמר להם, 'אם זה יימשך, שלחתי לה כרטיס בכיוון אחד מחוץ לעיר והיא לא תחזור ". לאחר מכן סיפרה כי המצב על הסט השתנה, אך לא לחלוטין. גברים המשיכו להעיר לה על הגוף שלה או על דמותה, אך היא הבינה כי היא לא חייבת להקשיב להם וזה מה שעשה מבחינתה את ההבדל.

[*]

השחקן והרקדן קמרון בויס הלך לעולמו בגיל 20

הכוכב היהודי-אמריקאי קמרון בויס, שחגג רק לפני חודש את יום הולדתו ה-20, הלך לעולמו לאחר שחווה התקף לב בזמן שישן, אחרי היסטוריה של בעיות לב. משפחתו פרסמה הצהרה לציבור: "בצער רב אנחנו מאשרים כי בננו מת. קמרון היה כוכב בוהק ומאיר בעולם שלנו וכעת הוא כבה. אנו שבורים מאוד ומבקשים מהציבור לשמור על פרטיותנו בתקופה קשה זו".

בויס התפרסם בשנת 2010 כששיחק לצד אדם סנדלר בסרט "מגודלים", ובשנה שאחרי, החל לככב בסדרת הטלוויזיה "ג'סי" מבית דיסני. הוא גילם את דמותו של לוק רוס במשך ארבע עונות עד לסיום הסדרה ב-2015. באותה שנה, שיחק בסרט "היורשים", גם הוא של דיסני, בתפקיד קרלוס, בנה של קרואלה דה ויל, ובעקבותיו דיבב את אותה הדמות בסדרת האנימציה באותו שם. כוכבי דיסני רבים, ביניהם חבריו לסדרה "ג'סי", פרסמו תמונות וסרטונים לזכרו של חברם.

[*] קוונטין טרנטינו אומר כי סרטו החדש עשוי להיות גם האחרון

באוגוסט הקרוב עתיד לצאת סרטו המצופה של קוונטין טרנטינו "היו זמנים בהוליווד", בכיכובם של בראד פיט, ליאונרדו דיקפריו ומרגו רובי. כעת אומר הבמאי כי למרות הצהרתו לפני מספר שנים על כך שיפסיק בסרטו העשירי, הוא עשוי לעצור כבר אחרי הסרט הנוכחי. "אני חושב שכשזה מגיע לסרטים תיאטרליים, הגעתי לסוף הדרך.", אמר זוכה האוסקר. "אם 'היו זמנים' יתקבל בברכה, אולי לא אעשה עשירי", הוסיף. "אולי אני אעצור עכשיו בזמן שאני בשיא. נראה".

טרנטינו בילה את 6 השנים האחרונות בכתיבת התסריט: סיפור אהבה לזמנים בהוליווד שבהם הקולנוע היה כר לחלומות ושאיפות של קולנוען צעיר. "כל החיים שלי חקרתי את זה, "אמר בראיון. "כל חיי חוויתי את העולם הזה. אז עכשיו אני יכול סוף סוף לעשות משהו עם כל מה שמילא את המוח שלי במשך 56 השנים האחרונות". ומה לגבי תכניות לעתיד? אז אל דאגה, הגאון לא יעלם מחיינו לחלוטין, הבמאי הוסיף: "אני רואה את עצמי כותב ספרי קולנוע ומתחיל לכתוב תיאטרון, אני עדיין יצירתי. אני רק חושב שנתתי את כל מה שאני צריך לתת לסרטים".



ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר שיתפו תמונה ראשונה מהחתונה שלהם

לאחר שארגנו חתונת בזק בווגאס לפני כמה חודשים, מיד אחרי שג'ו ג'ונאס הופיע בטקס פרסים בעיר, הגיע הזמן לטקס הגדול והמפואר. בני הזוג ג'ונאס וסופי טרנר (סאנסה מ"משחקי הכס") שהתארסו לאחר פחות משנה, התחתנו השבוע בארמון מפואר בצרפת. בין האורחים המפורסמים היה הקאסט של "משחקי הכס", וחברים של הזמר. למרות שלא פורסמו תמונות מהחתונה שנשמרה בחשאיות רבה, השניים פרסמו תמונה אחת שלהם בחשבון האינסטגרם.

[*]
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש יולי
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט