רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: החתונה הסודית של בניפר והסרט הראשון של שמלא

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: בסתר ובאינטימיות - בן אפלק וג'ניפר לופז התחתנו, יובל שמלא בצעדים ראשונים בעולם הקולנוע, לאחר היעדרות של 3 שנים מהרשתות, קונסטנס וו משתפת: "ניסיתי להתאבד", המעשה המתחשב של כריס המסוורת' לנטלי פורטמן והאמת מאחורי ה"קריירה החדשה" של ארמי האמר
בסתר ובאינטימיות: בן אפלק וג'ניפר לופז נשואים!

בן אפלק וג'ניפר לופז התחתנו בלאס וגאס ביום שבת לפי הדיווח של אתר TMZ והצליחו לעשות את זה מבלי שאף אחד יידע, כנראה שהם למדו משהו מהפעם הקודמ למי מכם ששכח את ההיסטוריה הזוגית של שני הכוכבים - בשנת 2002 (בדיוק לפני עשרים שנה) הם הודיעו על אירוסיהם, אך לאחר שנתיים נפרדו ללא חתונה. לאחר הפרידה לופז נישאה למארק אנתוני והייתה נשואה לזמר במשך עשור. לשניים נולדו שני ילדים.

אפלק במקביל, התחתן עם ג'ניפר גארנר והביא לעולם שלושה ילדים, אבל הנישואים לא צלחו והם התגרשו לפני שלוש שנים. בשנים האחרונות יצאה הזמרת עם שחקן הבייסבול אלכס רודריגז והשניים אף התארסו ואילו אפלק בילה את זמנו עם השחקנית אנה דה ארמס, אך שני הקשרים הסתיימו בפרידה ולפני כמה חודשים הפתיע הזוג את העולם בקאמבק. האירוסים קרו לפני מספר חודשים בלבד כשהאישור הרשמי הגיע מצדה של לופז לאחר שאישרה למעריציה שהטבעת שנצפתה עונדת בתמונות הפפראצי היא אכן טבעת אירוסים. הצמד הוציא ביום שבת רישיון נישואים רשמי ואפילו ערך טקס רשמי קטן.

[*]

(אפלק ולופז ביום חתונתם. צילום: הניוזלטר של ג'ניפר לופז)

יובל שמלא בצעדים ראשונים בעולם הקולנוע

בשבוע שעבר התקיימה פרמיירה לסרט האנימציה החדשה "ארנגול ושודדי האוצר האבוד" במתחם סינמה סיטי גלילות. להקרנת הבכורה הגיע יובל שמלא, שעושה את הצעדים הראשונים שלו בעולם הקולנוע עם תפקיד דיבוב ראשון - ארנגול, הדמות הראשית. לצד ההורים והילדים הנרגשים הגיעו לפרגן גם חברו הטוב של הנינג'ה, אלכס חזנוב, ליאור כלפון, קובי מאור, קובי שמעוני - סאבלימינל, אורלי וילנאי עם הבן ומיה צפיר.

[*]

(יובל שמלא בבכורת "ארנגול ושודדי האוצר האבוד. קרדיט צילום: רפי דלויה)

לאחר היעדרות של 3 שנים מהרשתות, קונסטנס וו משתפת: "ניסיתי להתאבד"

השחקנית קונסטנס וו ("חמוץ מתוק", "עשיר בהפתעה") חזרה לרשתות החברתיות ביום חמישי האחרון על מנת לשתף הצהרה והסברים אודות היעלמותה בשנים האחרונות. בהצהרה היא חשפה ניסיון התאבדות שנגרם בעקבות סדרת תגובות פוגעניות שהתקבלו על ציוצים משנת 2019. השחקנית שתפרסם את הספר שלה בסתיו הקרוב, כתבה שהיא חששה לחזור לרשתות בגלל "שהיא כמעט איבדה את חייה בגללם", אמרה ופתחה בכך שיח רחב יותר בקרב הקהילה האסייאתית-אמריקאית על בריאות הנפש.

אחרי שהסיטקום שלה "חמוץ מתוק" ברשת ABC חודש לעונה שישית בחודש מאי של 2019, וו שלא התלהבה מהחדשות, צייצה: "כל כך מבואסת שאני פשוט בוכה, אוף" כתבה בצירוף שרשור של ציוצי פריקת כעס על החדשות. כמה ימים לאחר מכן התנצלה ואמרה שהציוצים נשלחו "ברגע של כעס לאחר יום עמוס והיו בטיימינג לא נכון יחד עם החדשות על חידוש התכנית". אבל הרבה מהמעריצים והגולשים לא הסכימו לקבל את ההתנצלות. וו סיפרה בהצהרה החדשה שלה בטוויטר שאינספור גולשים, כולל שחקנים, ביקרו אותה על כך שהיא כפוית טובה בכל הנוגע להצלחת הסדרה. שחקנית אסיאתית נוספת אף שלחה לה הודעה וכתבה לה שהיא הפכה למעין 'כתם' בקהילה האסיאתית-אמריקאית. כוכבת "נוכלות בלי חשבון" אמרה שהיא הרגישה כאילו "לא הגיע לה לחיות יותר". היא ניסתה להתאבד אך שרדה את ניסיון ההתאבדות ועצרה את קריירת המשחק שלה על מנת להתמקד בבריאות שלה.

כעת היא חוזרת לרשתות כדי לספר את הסיפור שלה ולעזור לאחרים שחווים את אותו הדבר. "אם אנחנו רוצים להיראות, באמת להיראות, אנחנו צריכים לאפשרות לעצמנו להיראות גם בחלקים שאנחנו מפחדים או מתביישים בהם - חלק מזה, גם כשזה לא מושלם, דורש טיפול ותשומת לב", כתבה. וו ממשיכה בקריירת המשחק שלה ואף הופיעה לאחרונה בסדרה של אמזון פריים לצד כריס פראט ותככב בסרט ילדים עתידי לצד חוויאר בארדם.



המעשה המתחשב של כוכב ת'ור

נטלי פורטמן חשפה השבוע בראיון על המקרה בו גילתה כמה כריס המסוורת' ששיחקה לצדו ב"תור:אהבה ורעם" הוא בחור אדיב. "הוא ממש נחמד, הוא בחור טוב," אמרה פורטמן בראיון חדש עם השחקנית טסה ת'ומפסון. השחקנית סיפרה שהמסוורת', היה כל כך מתחשב ולאור העובדה שהיא טבעונית הוא נמנע מאכילת בשר לפני צילום סצנת הנשיקה של השניים.

"ביום שצילמנו את הסצנה שאנחנו מתנשקים הוא לא אכל בשר באותו הבוקר בגלל שאני טבעונית והוא אוכל בדרך כלל בשר אחת לחצי שעה, זה היה כל כך מתחשב. זה לא משהו שהייתי כועסת עליו או שהיה משנה לי, אבל זה פשוט הראה כמה הוא מקסים ומתחשב." חברתה תומפסון אף הוסיפה "לא ידעתי שהוא יכול לא לאכול בשר בכלל, הוא, כאילו, אוכל ביזון לארוחת בוקר" צחקה.

האמת מאחורי ה"קריירה החדשה" של ארמי האמר

בשבוע שעבר התפרסמו תמונות של השחקן ארמי האמר במה שנראה כמו הקריירה החדשה שלו באיי קיימן - סוכן מכירות. בתמונה נראה כי האמר מקבל תדרוך מהבוס שלו, תמונות שפורסמו בחשבון הטוויטר של נערה שסיפרה כי הוא סיפק שירות להוריה של חברים. "ההורים של חברים שלי היו בחופשה באיי קיימן וארמי האמר היה הקונסיירז' שלהם. עדיין לא התגברתי על כך", נכתב בציוץ שמאז נמחק.

הרשת מיהרה להגיב על התמונות שפורסמו בסמוך לפרסומים על כך שהמשפחה של השחקן נישלה אותו מכל הירושה ומכל מה שקשור לעסק המשפחתי. כפי שנראה בתמונות היה נדמה כי הוא מוכן לפתוח פרק חדש בחייו לאחר תקרית הקניבליזם (בה שלח הודעות מאיימות לנשים בהן איים לאכול אותן) ולשים את קריירת המשחק מאחוריו. אבל לאחר כמה ימים טען מנהל בית המלון כי הוא למעשה אינו חלק מצוות אתר הנופש. לדבריו, האמר משחק גולף עם צוות המלון ואף נוהג לבלות ולשוחח עמם לאחר מכן. הוא אף הוסיף כי לא ייתכן שהשחקן לבש את מדי עובדי המלון כיוון ואין קוד לבוש לעובדים.

התמונות מגיעות קצת יותר משנה לאחר שמספר נשים האשימו אותו באלימות מינית, פגיעה וקניבליזם. מספר חודשים לאחר מכן הודיעה אליזבת' צ'יימברס אשתו על גירושים. השחקן פוטר מכלל ההפקות בהן לקח חלק ומספר סצנות שלו בסרט החדש של קנת' בראנה - "מוות על הנילוס" נערכו ונחתכו. בנוסף נחשף על ידי מגזי "ואניטי פייר" כי השחקן קיבל תמיכה נפשית וכלכלית מכוכב "איירון מן", רוברט דאוני ג'וניור. הכוכב מימן את שהותו של שחקן "קרא לי בשמך" במרכז השיקום בפלורידה לאחר חשיפת האירועים ומסייע לו גם היום כשהוא נותן לו לגור בבית בבעלותו.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש יולי
 
חיפוש בארכיון 2022
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט