רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: קייטי הולמס וג'יימי פוקס נפרדים לאחר 6 שנים

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים בסימן חדשות זוגיות במיוחד עם שלל זוגות חדשים, פרידות והריון אחד: דניאלה פיק בהריון מקוונטין טרנטינו, סם קלפלין ואשתו נפרדים אחרי 6 שנות נישואים, לילי קולינס חושפת זוגיות חדשה, ג'יימי פוקס וקייטי הולמס נפרדים והאם נרקם קשר רומנטי בין כוכבי הארי פוטר?
ג'יימי פוקס וקייטי הולמס נפרדו אחרי 6 שנים

אחד הזוגות הפרטיים ביותר של הוליווד נפרד אחרי 6 שנים יחד. ב"פייג' סיקס", דווח ביום שלישי כי קייטי הולמס וג'יימי פוקס החליטו להיפרד לאחר 6 שנים של זוגיות. החדשות צצו לאחר שפוקס, בן ה-51, נראה עם זמרת צעירה ביום שישי בערב. הולמס שמעה על הבילוי של השניים וכשנשאלה לגביו הגיבה: "מה שג'יימי עושה זה העניין הפרטי שלו - אנחנו לא יחד כבר כמה חודשים". חבריה הקרובים של הולמס אישרו גם הם את הידיעה וחשפו כי השניים נפרדו זמן קצר לאחר הופעתם המשותפת במט גאלה בחודש מאי האחרון. פוקס מצדו מיהר להגיב לגבי הזוגיות עם הזמרת הצעירה וטען כי היא רק זמרת שהוא עוזר לה.

[*]

דניאלה וקוונטין טרנטינו בהריון ראשון!

האייקון הקולנועי בן ה-56 קוונטין טרנטינו ואשתו דניאלה פיק הודיעו שהשניים מצפים לילדם הראשון יחד. סוכנות אלינור שחר, שמייצגת את פיק, אישרה את החדשות המשמחות. השניים הופיעו על שטיחים אדומים ברחבי העולם בחודשים האחרונים כחלק מסיבוב הקידום של סרטו החדש של טרנטינו "היו זמנים בהוליווד". הם הכירו לראשונה בשנת 2009, כשהבמאי היה בארץ לקידום סרטו "ממזרים חסרי כבוד" וחזרו לקשר מספר שנים לאחר מכן בעת ביקור הבמאי בפסטיבל ירושלים. השניים התארסו ביולי 2017 והפכו את הקשר לרשמי בחודש נובמבר השנה בטקס פרטי בביתם בבוורלי הילס.

[*]

סם קלפלין ואשתו נפרדים אחרי 6 שנות נישואים

סם קלפלין ואשתו לורה האדוק פרודים כעת באופן רשמי. כוכב "משחקי הרעב" בן ה-33 הודיע על הפרידה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו ביום שני האחרון, ושיתף הצהרה משותפת של השניים, שהבטיחה שהם ממשיכים הלאה עם "Nothing but love". "לורה ואני החלטנו להיפרד באופן רשמי," נאמר בהצהרה. "נמשיך הלאה עם אהבה הדדית, חברות וכבוד עמוק אחד כלפי השני, בזמן שנמשיך לגדל את משפחתנו יחד. לא נגיב עוד בנושא. תודה מראש על תמיכה והכבוד לפרטיות שלנו בזמן הזה". האדוק פרסמה את אותה ההצהרה בחשבון שלה. קלפלין והאדוק שהתחתנו בשנת 2013, חולקים הורות משותפת לשני ילדים - בתם מרגו בת השנה וחצי ובנם פיפי בן 3 וחצי חודשים.

[*]

לילי קולינס חושפת זוגיות חדשה

אתם יודעים מה אומרים - אם אתם יחד ולא העליתם תמונה רשמית, האם אתם באמת יחד? אז כנראה שלילי קולינס מסכימה עם החוק הזה ולכן העלתה תמונה שמאשרת את הזוגיות שלה עם צ'ארלי מקדוול. "תמיד מאחורייך", כתבה הכוכבת יחד עם תמונה של השניים מחובקים על אופנוע בפריז. בנוסף כוכבת "עיר של עצמות" בת ה-30 שיתפה מספר תמונות חמודות של השניים בסטורי שלה ביום שלישי האחרון. השניים הציתו שמועות על זוגיות לראשונה ביולי האחרון כשנצפו יחד בלוס אנג'לס. הבמאי יצא בעבר עם כוכבות כמו אמיליה קלארק ורוני מארה. קולינס נמצאת כעת בפריז לרגל צילומי סדרת הטלוויזיה "אמילי בפריז". נראה שכוכבת "מראה מראה", נהנית מהעבודה על הפרויקט הזה ואף שיתפה סרטון בסטורי עם הנוף הפריזאי וכתבה "איך העבודה הזו?". הסדרה החדשה היא דרמה מיוצרי "סקס והעיר הגדולה", שעוסקת באישה אמריקאית שמועסקת בחברת פרסום צרפתית.

האם נרקם קשר רומנטי בין כוכבי הארי פוטר?

אל תגלו לדמבלדור, אבל לאחר שהשניים מבלים הרבה לאחרונה וכמובן דואגים לתעד את אותם הרגעים בחשבון האינסטגרם, המעריצים משוכנעים שטום פלטון (שגילם את דמותו של דראקו מאלפוי) ואמה ווטסון (הרמיוני) יוצאים בסתר. השחקן והמוזיקאי העלה תמונה מתוקה לחשבון האינסטגרם שלו יחד עם ווטסון בדרום אפריקה, מה שגרם למעריצים להיות בטוחים שהשניים יוצאים. השניים מצולמים בפיג'מות על הספה כשטום מלמד את אמה כמה אקורדים על הגיטרה שלו. "לומדת מהר", כתב פלטון. השמועות על הזוגיות גרמו למעריצים רבים להיות מפולגים כי הוא מבית סלית'רין והיא מגריפינדור ובעולם הדמיוני זה לא יכול לקרות.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש אוגוסט
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט