רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - מה עומד מאחורי הפרידה של בראנג'לינה?

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע במדור חדשות הכוכבים: כל הפרטים מאחורי הגירושים של הזוג המלכותי של הוליווד, מל גיבסון וחברתו מצפים לילד, ליה סיידו עם בטן חדשה ואוליביה וויילד אוטוטו יולדת על אפם וחמתם של נוסעי הרכבת. יש גם את אמנדה סייפריד שמתארסת, אלכסיס ארקט שהלכה לעולמה ושיילין וודלי שממליצה על חינוך מיני לנוער
הארמגדון כנראה לפנינו, הזוג המלכותי של עולם הקולנוע הודיע אמש (שלישי) כי הוא מפרק את החבילה. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, שהתאהבו בצילומי הסרט "מר וגברת סמית" ב-2005 (ושברו לג'ניפר אניסטון את הלב, עד אז אשתו של בראד), נמצאים לקראת גירושים. האתר TMZ מוסר שג'ולי הספיקה להגיש את מסמכי הגירושים לבית המשפט ואחרי שנים של שמועות הפעם זה הדבר האמיתי.

מה גרם לה לעשות צעד שכזה? הסיבה הרשמית היא אי הסכמה על צורת גידול ילדיהם וכי ג'ולי חוששת שבראד מסכן אותם באורח חייו הלא אחראי. אנג'לינה דורשת חזקה מלאה על הילדים ורק אפשרות ביקורים לבראד.

לשני המגה סטארים שישה ילדים ביניהם שלושה מאומצים. השניים לא מיהרו להתמסד והתחתנו רק ב-2014. ככל שהשעות נוקפות צצות להן תיאוריות רבות בנוגע למניע שהוביל לפרידה, אתר הרכילות Page Six משוכנע שצלע שלישית הייתה מעורבת בסיפור וקוראים לה מריון קוטיאר, השחקנית צרפתייה זוכת האוסקר על "החיים בוורוד" (ונשואה פלוס ילד) שמשחקת עם בראד בסרט שמזכיר מאוד את הסרט שבו הכיר את אנג'לינה ובגד איתה בג'ניפר אניסטון.

[*]

השמחים לאיד קוראים לזה קארמה שלילית. ואם לא די בכך האתר מתעקש שג'ולי שכרה חוקר פרטי שיעקוב אחר בראד בזמן הצילומים בלונדון והממצאים העלו לילות פרועים של בראד עם נערות ליווי רוסיות וסמים קשים. מקור פנימי לאתר מוסר שאנג'לינה מרגישה שבראד נמצא בעיצומו של משבר אמצע החיים ואין לה סבלנות לזה, ככל שהיא מתבגרת היא נהיית רצינית יותר. הוא מעוניין להמשיך לשחק ולה נמאס מהוליווד.

בינתיים אביה של ג'ולי השחקן ג'ון ווייט, איתו היא מסוכסכת שנים, הגיב לחדשות בדאגה, "אני לא יודע הרבה אבל זה בטח משהו רציני. רק עכשיו נודע לי ואני מודאג. העדיפות הראשונה היא תמיד הילדים. אני יודע שהיא תמיד דואגת לילדים". בראד שחרר תגובה למגזין People בה הוא נשמע מופתע, "אני עצוב מכל זה אבל מה שהכי חשוב כרגע זה רווחתם של ילדינו. אני מבקש מהתקשורת לתת להם את המרחב שהם זקוקים לו בתקופה מאתגרת זו". המדור יוצא מגדרו שכן זו הפעם השנייה ברציפות שמל גיבסון בא להתארח אצלו, ומה הפעם? גיבסון בן ה-60 הולך להיות אבא בפעם התשיעית (!). השחקן יחבוק תוספת חדשה למשפחתו עם חברתו בשנתיים האחרונות רוזלינד רוס בת ה-26. "מל אוהב להיות אבא והוא ורוז לא יכולים לחכות להיות הורים ביחד. השנתיים האלו היו מהשנים הטובות בחייו", סיפר מקורב לזוג. בתו הצעירה ביותר לוסיה נולדה ב-2009 לו ולאקסית אוקסנה גריגורייבה.

ליה סיידו ("ספקטר"), 31, גם מטפחת בטן עגלגלה אותה הציגה לראווה בפסטיבל טורונטו, זהו ההיריון הראשון לשחקנית הצרפתייה ולבן זוגה אנדרה מייר.

לא לשכוח לפנות מקום לאוליביה וויילד ("האוס") במידה ואתם רואים אותה ברכבת התחתית של ניו יורק. הכוכבת מאוד לא מרוצה מהחינוך הקלוקל של ציבור הנוסעים שלא נותן לה לשבת בעודה נושאת תינוק ברחמה. וויילד העלתה לטוויטר פוסט רגזני במיוחד, "נוסעים המסוגלים לשבת ונותנים לאישה בהריון מתקדם לעמוד, אני הולכת לעמוד ממש מול הראש שלכם ולהתפלל שצירי הלידה יתחילו". אוליביה נמצאת בחודשי היריון אחרונים וזה יהיה ילדה השני עם השחקן ג'ייסון סודייקיס.

[*]

אמנדה סייפריד ("מאמא מיה", "ילדות רעות"), 30, מאורסת לשחקן תומס סדוסק ( 40). השניים הכירו לראשונה בהצגה בה שיחקו. בתחילת השנה הקשר ביניהם נהיה רציני על סט הסרט "The Last Word". השמועות בדבר האירוסין אוששו סופית כשסייפריד צולמה בניו יורק מוציאה את כלבה כשעל אצבעה טבעת. סדוסקי נפרד מאשתו מזה שמונה שנים בקיץ 2015, מה שהצית שמועות שההיכרות שלו עם אמנדה הייתה למעשה רומן שגרם לנישואיו להסתיים. בני זוג קודמים של השחקנית הבלונדינית היו השחקנים ג'סטין לונג ודומיניק קופר.
בגיל 47 נפטרה השחקנית הטרנסג'נדרית אלכסיס ארקט ("זמר החתונות", "ספרות זולה") מסיבוכים של מחלת האיידס. אלכסיס הייתה אחות לרוזנה, דיויד, ריצ'מונד ופטרישיה ארקט, אחת ממשפחות השחקנים הידועות בהוליווד. המשפחה שהתה במחיצת אחותם סמוך למיטתה עד שליבה נדם. האח ריצ'מונד סיפר ששירו של דיוויד בואי Starman נוגן ברקע כמחווה לאלכסיס. בנוסף דיוויד ארקט שיתף בטוויטר מילות תודה על האהבה והחום שקיבלה המשפחה ברגעיה הקשים, בנוסף קרא לאחותו "הגיבורה שלי לנצח נצחים". השנה אלכסיס עלתה לכותרות בעיקר כשהאשימה את וויל סמית' ואשתו שהם צבועים השומרים את נטיותיהם המיניות בארון.

[*]

השחקנית הצעירה שיילין וודלי ("מורדים") דורשת ללמד את רזי האוננות בבתי הספר, במיוחד לבנות, וכך לטענתה יש סיכוי שאחוזי ההריונות ומחלות מין בקרב בני הנוער יצנחו. וודלי בת ה-26 שוחחה עם מגזין Net-a-Porter על חשיבות החינוך המיני, "כאישה צעירה את לא לומדת איך לענג את עצמך, את לא לומדת איך אורגזמה צריכה להיות, את לא לומדת שעליך להרגיש תחושת סיפוק. תמיד חלמתי לכתוב ספר שיקרא 'אין דרך נכונה לאונן'. אם היו מלמדים אוננות אני תוהה כמה פחות בני נוער היו נדבקים בהרפס בגיל 16 או נכנסים להריון בגיל 14".
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש ספטמבר
 
חיפוש בארכיון 2016
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט