רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: גל גדות נבחרה לאחת הנשים המשפיעות בעולם

מדור חיים ב Seret
מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
וונדר וומן שלנו נבחרה לאחת מ-25 הנשים המשפיעות בעולם, אדי רדמיין הופך לאב בפעם השנייה, הבמאי ברט ראטנר מואשם בהטרדה של 6 נשים, כוכב "ורוניקה מארס" התאבד בגיל 34, ג'וליה רוברטס מראה שלא מתעסקים איתה וואן דאם הולך מכות עם לוחם MMA
גל גדות נבחרה לאחת מ-25 הנשים המשפיעות בעולם

2017 היא השנה של וונדר וומן. הכוכבת הישראלית ממשיכה לכבוש עוד פסגות ברחבי העולם והפעם נבחרה לאחת מ-25 הנשים המשפיעות של מגזין "People", שהוקדש השבוע לנשים שמשנות את העולם. אל גדות הצטרפו ברשימה גם השחקניות ג'סיקה צ'סטיין ואמריקה פררה.

לרשימה נכנסו גם ה"וונדר-וומניות" האמיתיות- האחות, קלי לינץ', טייסת, הכבאית לובי ג'אנג, רופאת הילדים ליזה קירל ומפקדת בחיל האוויר האמריקאי. "הן כולן גיבורות אמיתיות", אמרה גדות, ששירתה בצבא הישראלי. "יש משהו מאוד מיוחד בעובדה שאתה עוצר את חייך ונותן בחזרה למדינתך, יש דבר יפה בחוסר האנוכיות". בנוסף, כחלק ממסע קידום הסרט החדש שלה "ליגת הצדק", נפגשה גדות עם כוכבת נוספת, אמיליה קלארק, אותה אתם בוודאי מכירים בתור חאליסי מ"משחקי הכס". השתיים נפגשו לאחר שג'ייסון מומואה ("אקווה מן") הכיר ביניהן.

אדי רדמיין הופך לאב בפעם השנייה

"אדי והאנה שמחים להודיע כי הם מצפים לילדם השני" סיפר מקורב לזוג, זאת לאחר שבתם הבכורה איריס מארי נולדה ביוני 2016. רדמיין ("התיאוריה של הכל"), הודיע על האירוסים ב-2014 והזוג נישא שנתיים לאחר מכן.

עוד זוג לוהט שמצפה לילד נוסף הוא אלק והילארי בולדווין, שמצפים לילדם הרביעי. הילארי, מדריכת יוגה בת ה-33, הודיעה על ההיריון ביום שישי האחרון באינסטגרם כשפרסמה תמונה עם הכיתוב "הבולדווינים מצפים לחבר הצוות החדש". בנוסף פרסמה תמונה בה הם מגלים כי הילד הרביעי הוא בן.

ברט ראטנר מואשם בהטרדה של 6 נשים

הוליווד פתחה לא מזמן את תיבת פנדורה בכל הנוגע להטרדות המיניות ובשבועות האחרונים אנו שומעים יותר ויותר על אנשי תעשייה שונים שמואשמים בהטרדת שחקניות. ל"רשימה השחורה" מצטרף כעת הבמאי והמפיק ברט ראטנר, שהואשם בהטרדה על ידי 6 נשים, כולל השחקניות נטשה הנסטרידג' ואוליביה מאן. לפי דיווח ל"לוס אנג'לס טיימס", במאי הסרטים "שעת שיא" ו"אקס מן" הואשם בהתנהגות לא ראויה, פיזית ומילולית, שהתרחשה בבתים פרטיים, סטים של סרטים ואירועים של התעשייה.

[*]

לא מתעסקים עם ג'וליה רוברטס

הכוכבת התראיינה השבוע ל"EW" וסיפרה על הזמן בו מצאה את עצמה באמצע קרב מתיחות בין בראד פיט וג'ורג' קלוני, בזמן צילומי הסרט "אושן 12", בזמן שהייתה בהריון. הכוכבת סיפרה כי הצוות התייחס אליה כאל "בובת חרסינה שבירה". בגלל שהייתה בהריון." לא יכולתי לעלות במדרגות של המטוס, הצוות הלך להביא לי כל מה שהייתי צריכה, בכל רגע נתון."

הדברים התחילו להשתבש כשהם נחתו ברומא וקרב המתיחות של בראד וג'ורג' עלה ברמה. "כשהגעתי למלון ברומא, פתחתי את המזוודה וגיליתי שם פסל ברונזה ענקי וכבד. כמעט פרצתי בבכי, 'איך הם יכלו לעשות לי את זה?' חשבתי, 'בגלל שזו מתיחה אני מבינה', היא המשיכה, 'אבל לי? אני בהריון! אני שבירה! איך?'

כוכבת "אישה יפה" פעלה מיד והשיגה את המזוודה שלה בחזרה. בדרך היא גילתה שבגלל שבראד סחב את המזוודה שלה והעלה אותה למכונית, קלוני חשב שזו המזוודה של בראד ולכן שם בתוכה פסל כבד. זוהי טעות תמימה כמובן, אבל בשלב הזה כבר היה מאוחר מדי. כשרוברטס רוצה נקמה היא משיגה נקמה. היא לא פירטה יותר מדי על הנקמה האכזרית, אבל התייחסה לכך שהיא כללה אבקה מגרדת ומשחה אנטיביוטית. אנחנו מקווים שהבחורים למדו את הלקח שלהם - לא מתעסקים עם ג'וליה רוברטס.
כוכב "ורוניקה מארס" התאבד בגיל 34

בראד בופנדה, כוכב סדרת הנעורים הבלשית המצליחה, התאבד בגיל 34. משטרת לוס אנג'לס סיפרה כי הוא קפץ מבניין לפני שנמצא על ידי עוברי אורח. מקורב למשפחה אישר את הידיעה ואמר כי המשפחה מבקשת פרטיות. "אנחנו לגמרי הרוסים. הוא היה שחקן צעיר ומוכשר. אדם נהדר ותומך. הוא החל להחיות את קריירת הסרטים שלו כשסיים לצלם שני סרטים לא מזמן. אנחנו המומים ועצובים ממותו".

[*]

ואן דאם הולך מכות עם לוחם MMA

בסצנה שנראית לקוחה יותר מסרט אקשן מאשר במציאות ,ז'אן קלוד ואן דאם והפאוור ריינג'ר הירוק ולוחם ה-MMA ג'ייסון דייויד פרנק נקלעו להתנגשות לוהטת בארוע של "קומיק קון" בשבת. בין השניים יש עוינות ממושכת מאז נפגשו והחליפו ביניהם עלבונות ב-1995 בפרמיירה של הסרט "פאוור ריינג'רס".

פרנק ניסה לסגור את העניין ביניהם כשאתגר את ואן דאם לקרב ב-2010 אבל שום דבר לא קרה, לפחות עד השבוע. פרנק התבקש לחלוק את הגרין-רום שלו עם ואן דאם ועוד 20 איש מפמלייתו בעיר לה מול במקסיקו סיטי. למרות העבר הלא מלבב בין השניים הוא הסכים, אך החשדות שלו התגברו כשהעוזר של ואן דאם פנה אליו וביקש ממנו להצטלם עם השרירן הבלגי.

כשהגיע פרנק למפגש ואן דאם ניגש אליו בצעקות עם מצלמות ודרש ממנו להתנצל על זה שאיתגר אותו לקרב ב-2010 ואמר לו 'אם אתה רוצה קרב, בוא נעשה את זה עכשיו בחוץ'. השניים הסכימו על קרב בסגנו ן MMAואז פרנק תפס את כוכב הפעולה ונעל אותו מול הקיר. זה נגמר עוד לפני שזה התחיל. פרנק אומר שוואן דאם קפא במקום והופתע מכך שהוא באמת התכוון להילחם בו, עדים במקום טענו שהשניים המשיכו להתווכח ולהטיח עלבונות אחד בשני עד שהגיעה אבטחה שהפרידה בין הניצים.

יותר מאוחר חתם פרנק את התקרית בהצהרה בפייסבוק שלו: "אנשים אמרו לי שלעולם לא כדאי לכם לפגוש את הגיבורים שלכם כי הם תמיד יאכזבו אתכם. אני חושב שעדיף להיות מקצוען ולהציע קרב בתוך כלוב ולא באירוע מעריצי קומיקס, אם אתם מעריצים של ואן דאם ,תישארו כאלה, אל תתנו לתקרית הזאת לשנות את דעתכם. דרך אגב 'ספורט הדמים' עדיין סרט קלאסי והכי אהוב עליי".

[*]
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2017
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט