רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: למה קייסי אפלק לא יגיש פרס באוסקר?

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: אפלק פורש מהגשת פרס השחקנית הטובה ביותר בטקס, גל גדות מגיבה לאי כניסת "וונדר וומן" לרשימת המועמדים לאוסקר, טעות הפוטושופ המביכה של "ואניטי פייר", מנדי מור מודה כי הייתה מאוהבת בגיבור "סיפור אהבה בלתי נשכח" וכוכבת בוורלי הילס מספרת כי עברה הפלה שביעית
גל גדות מגיבה לאי כניסת "וונדר וומן" לרשימת המועמדים לאוסקר

השבוע הוכרזו המועמדים לטקס האוסקר ה-90 שיתרחש ב-4 במרץ. דמות אחת בולטת לא זכתה למועמדות- גל גדות. מלבד גל, גם בקטגוריות חשובות כמו הסרט הטוב ביותר ופרס הבמאי הטוב ביותר, לא זכה "וונדר וומן" למועמדות. המעריצים הזועמים הציפו את הרשתות החברתיות בציוצים שמוחים על כך שהסרט לא זכה לכבוד שהגיע לו, לאחר הגל שעורר והחשיבות הגדולה שהייתה לו בייחוד בתקופה הזו.

כעת, וונדר וומן עצמה הגיבה בנושא. באחד הראיונות, נשאלה גדות מה דעתה לגבי הנושא והדרך בה ענתה, הוכיחה שוב שהיא השחקנית עם הכי הרבה 'קלאס' בהוליווד. "מאוד התרגשתי מהפידבק של כל האנשים שהתאכזבו ש'וונדר וומן' לא זכה למועמדות," אמרה גל. "אבל בהחלט זו לא הייתה המטרה בעשיית הסרט. אני חושבת שאתה לא יכול לקבל הכל," הסבירה. "עשינו את הסרט הזה והוא התקבל בצורה כל כך מדהימה, אנחנו רוצים להישאר מוקירי תודה וצנועים", הוסיפה, "ואנחנו עומדים לעשות עוד סרט, אז מי יודע? אולי הסרט הבא!".

קייסי אפלק שובר את המסורת

בטקס האוסקר ישנה מסורת בה בכל שנה הזוכה בפרס השחקן הטוב ביותר מעניק את פרס השחקנית הטובה ביותר, ולהפך. כזכור, בשנה שעברה זכה קייסי אפלק, על תפקידו בסרט "מנצ'סטר ליד הים" ואילו ברי לארסון, הזוכה של שנה קודם לכן, סירבה למחוא לו כפיים כאות מחאה על כך שהואשם על ידי מספר נשים בהטרדה.

בפעם הראשונה מאז שהתקיים הטקס, לראשונה המסורת עומדת להישבר על ידי אפלק, שהודיע כי הוא לא עומד להגיע בעקבות ההתפתחויות בפרשה שלו ורוח המאבק שסוחפת את הוליווד בסערה. השחקן אמר כי הוא מרגיש שזה יהיה לא הולם להגיע. נציג מטעמו אמר כי הוא הרגיש שהפוקוס של הערב צריך להתמקד בשחקניות המדהימות ובהופעות שלהן ולא בו. האקדמיה אישרה שהוא הודיע על אי הגעה והגיבה: "אנחנו מעריכים את ההחלטה לשמור את הפוקוס על המופע והעבודה המצוינת של השנה".

[*]

טעות הפוטושופ המביכה של "ואניטי פייר"

עונת הפרסים בפתח ואיתה בא הגיליון השנתי של "ואניטי פייר" שמוקדש כולו לשחקנים שכיכבו השנה. בזמן שרוב האנשים נדהמו משורת הכוכבים שבתמונה שכללה את ניקול קידמן, טום הנקס, ג'סיקה צ'סטיין ואפילו זנדאיה, היו כאלה ששמו לב לטעות רצינית בעריכת התמונה.

בתמונה, שצולמה על ידי הצלמת הנודעת אנני לייבוביץ', ריס ווית'רספון יושבת לצידה של אופרה ווינפרי. חדי העין שביניכם ליד השלישית של ווינפרי. ריס ואופרה שתיהן התייחסו לטעות המשעשעת בטוויטר וצייצו:



מנדי מור מודה : "הייתי מאוהבת בשיין ווסט בזמן צילומי "סיפור אהבה בלתי נשכח'"

אם גם לכן היה קראש על שיין ווסט לאחר שצפיתן בסרט "סיפור אהבה בלתי נשכח", דעו שאתן לא לבד. לכבוד חגיגות 16 שנים ליציאת הסרט, חשפה מנדי מור, כוכבת הסרט, כי בזמן הצילומים היא הייתה מאוהבת בשיין ווסט "בטירוף". הסרט היה התפקיד הגדול הראשון של כוכבת "החיים עצמם" על מסכי הקולנוע. הרומן סחף מיליוני צופים וכנראה שגם הכוכבים לא שכחו מהסרט ומדברים עליו עד היום.

מנדי משחקת את ג'יימי, נערה לא פופולרית, בזמן שלנדון (ווסט) הוא המרכז החברתי של התיכון והעיירה הקטנה. כמובן שבסופו של דבר הם מתאהבים וקשה להיות חסין לקסם של ווסט בשנות ה-2000. "שיין היה כל כך מגניב. הכל לגביו - הדרך בה הוא התלבש, הסיגריות הקטנות שהוא עישן, המוזיקה שהוא האזין לה. הוא היה דמות בשבילי וכמובן שחלק ממני התאהב בו לחלוטין. אני לא יודעת אם יכולתי להבדיל בין הדמות לשחקן באותו הזמן כי זו הייתה החוויה הראשונה שלי במשהו כזה ובסופו של דבר הייתי ילדה בת 16 שקל מאוד להרשים", הודתה מור.



ונסה מרסיל חושפת :"עברתי את ההפלה השביעית שלי"

השחקנית בת ה-49, הודיעה באמצע חודש נובמבר ברשתות החברתיות כי היא בהריון עם ילדה השני והראשון מארוסה. כוכבת "בוורלי הילס 90210" כתבה "זה זמן לתינוק. אחרי 6 הפלות אנחנו מתפללים" ולפני כשבועיים חשפה כי היא מצפה לבת. כעת הצוות של השחקנית סיפר כי מרסיל עברה את ההפלה השביעית שלה וכתב "תודה לכם על כיבוד הפרטיות בזמן שהם עוברים את הזמן הקשה. תודה לכם שאתם משתפים את הסיפור האישי שלכם, אתם לא לבד".
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש ינואר
 
חיפוש בארכיון 2018
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט