רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

טור הרכילות של שרון גל

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
לוח השנה של פמלה אנדרסון

אוי פמי פמי, מה יהיה הסוף איתך, אני חייבת לציין שזה ממש מעצבן שהבחורה הבלונדה עם החזה ענק נראית אותו דבר כבר 20 שנה. עכשיו, פמלה אנדרסון, שלמרות שהוציאה את השתלים מהחזה, מוכיחה שהיא עדיין אחת הנשים הכי סקסיות שיש בעולם. ואיזו הוכחה טובה יותר יש אם לא לוח שנה חדש שהכוכבנית, שהפכה לא מכבר לסופרת, הוציאה לאחרונה למכירה. פמי לא התרחקה מהמקורות והשתמשה בשירותיו של סטיב ויידה, אחד הצלמים הנודעים שעובד עם המגאזין "פלייבוי". כל התמונות בלוח השנה צולמו בחופי הים שבמליבו וסנטה ברברה ( קליפורניה) ואם תרצו לראות את תמונת השער, לחצו על התמונה הקטנה).

מועדון לילה על שם פאריס הילטון

סדרת טלוויזיה כבר יש לה, למשפחתה יש את רשת בתי המלון היוקרתיים בעולם וכעת נפתח בלאס ווגאס מועדון לילה על שמה של פאריס הילטון, "מועדון פאריס", ייפתח באירוע חגיגי ונוצץ בערב סילבסטר השנה, פאריס ושאר סלבריטאים יהיו שם. ואם זה לא מספיק, אחד מבתי המלון בווגאס, "אלאדין", ביקש מהכוכבנית הבלונדינית שתעצב לו סוויטה, רק כדי שאפשר יהיה לקחת מהאורחים עוד 500 דולרים ללילה (מחיר לא רשמי). הסוויטה תהיה הסוויטה האישית של פאריס כשהיא תבוא לבקר בוגאס, וכשהיא לא תהיה, תושכר הסוויטה, במחירים מופרזים, לאלו שירצו לומר "ישנתי בחדר של פאריס הילטון".קירסטין לבד, גילנהול לידה

שמישהו ידבר עם אנשי יחסי הציבור של קירסטין דאנסט וג'ייק (מאמי לאכול אותו) גילנהול. בעוד אלו טוענים כי השניים לא ביחד, העובדות בשטח מצביעות על מציאות שונה לחלוטין. הם פשוט כל הזמן מסתובבים ביחד, מחזיקים ידיים ונראים מאושרים מעל הראש. קירסטין בת ה- 22 וגילנהול בן ה- 23 אפילו הלכו ביחד למועדון לילה שם נראו מתנשקים. הם נראו מסתובבים ואוכלים לא מעט ארוחות ביחד ואחד המלצרים ששרת אותם אמר שקירסטין אפילו הודתה שהיא מרגישה בודדה בלעדיו. מה גילנהול חושב, לא ממש ברור.

עקרות הבית הנואשות עוברות לפלייבוי

אחת הסדרות המדוברות ביותר בארצות הברית בימים אלו היא Desperate Housewives שבתרגום חופשי ייקרא בעברית "עקרות בית משועממות" (למרות שעל פי תוכן הסדרה צריכים לקרוא לה "עקרות בית מחורמנות"). מה הסיפור? בגדול, נשים מבוגרות שנהנות לבשל, לכבס ולהיכנס למיטה עם בחורים צעירים ושריריים (תמיד אמרתי שסיפור חיי יכול לשמש בסיס לסדרת טלוויזיה). מי שראה כי טוב, הוא המגאזין "פלייבוי" שהחליט לקחת את הרעיון של הסדרה וליישם אותו. לאחרונה פורסמה מודעה שקוראת לעקרות בית משועממות לבוא למשרדי פלייבוי ואלו מהן שתהיינה מוכנות להשיל את בגדיהן, וגם נראות טוב, יככבו מעל דפי המגאזין.
הגבר החדש של שרון סטון

אני קוראת מייד לכל צלמי הפפראצ'י, עורכי טורי הרכילויות וסתם אנשים רגילים שנוהגים להסתובב ברחובות הוליווד. שרון סטון, בת 40 פלוס, נראתה לא מכבר מסתובבת עם בחור צעיר (עשרים פלוס על פי המקורות), חתיך ושרמנטי. אף אחד לא ממש יודע מי הוא הבחור הצעיר אבל השניים נראו מאוד מאוהבים, הלכו ביחד יד ביד לאורך הרחוב, עצרו במסעדה, אכלו, שתו, האכילו אחד את השני ונהנו מכל שנייה.

קיאנו מעשן ובהחלט לוקח לריאות

נכון שהטור שלי היה היום על טהרת הנשים, אבל אני חייבת לספר לכם מה קרה מאחורי הקלעים של טקס חלקות "פרסי הוליווד". הטקס, שנערך בבברלי הילס, איכלס כמה וכמה שחקנים מוכרים ואהובים וביניהם קיאנו ריבס (שאצלי בקטלוג הוא מוגדר כמוכר ואהוב). קיאנו יצא לרגע מהאולם כדי לעשן סיגריה, הוא הלך אל מאחורי הקלעים, הדליק את הסיגריה ונהנה ממנה...בערך חמש שניות עד שהגיע למקום השומר, הראה לו את השלט הגדול, שהיה ממש לידו, "אסור לעשן" וביקש ממנו לכבות את הסיגריה. קיאנו לא התבלבל ואמר לו: "תירגע בן אדם, זה מריחואנה".
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש נובמבר
 
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט