רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: האירוסים של הנסיך הארי וכוכבת "Suits"

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: בית המלוכה אישר את אירוסי הנסיך והשחקנית מייגן מרקל, ג'ניפר לורנס ודארן ארונופסקי מפרקים את החבילה, הקשר הישראלי של גווינית' פאלטרו, קווין הארט ואשתו מקבלים לעולם את ילדם המשותף הראשון, אומה תורמן משיבה להארווי ויינשטיין, כוכבת "Glee" לשעבר נעצרה בגין תקיפה והשחקן רנס הווארד הלך לעולמו
אירוסים מלכותיים - השחקנית מייגן מרקל והנסיך הארי התארסו

לאחר שבשבועות האחרונים הסתובבו שמועות רבות על האירוסים של הזוג, אתמול בית המלוכה אישר באופן את רשמי את האירוסים של הנסיך וכוכבת "Suits". החתונה תיערך באביב 2018 אך עדיין לא נמסרו פרטים מדויקים יותר. עם זאת, נחשף כי הטבעת שקיבלה מרקל עוצבה באופן אישי על ידי הנסיך ושובצו בה ABH יהלומים מהאוסף הפרטי של דיאנה.

אתמול נערך הראיון הזוגי הראשון של השניים בו סיפרו על הערב בו קיבלה את ההצעה. "זה היה עוד ערב טיפוסי בבית בשביל שנינו", אמרה. "זו הייתה הפתעה מדהימה. זה היה מתוק, טבעי ומאוד רומנטי. הוא אפילו ירד על ברך אחת." הארי הוסיף כי "היא אפילו לא נתנה לי לסיים, היא אמרה 'אני יכולה להגיד כן עכשיו?'.

בראיון סיפרה מרקל כי היא פורשת מעולם המשחק ואמרה שהיא "לא רואה את המהלך הזה כוויתור אלא כשינוי". כזכור, מרקל גילמה בשבע השנים האחרונות את דמותה של רייצ'ל זיין בדרמת המשפטים "Suits". בן זוגה בסדרה פטריק ג'יי אדאמס הגיב להודעה בציוץ הומוריסטי בטוויטר: "היא אמרה שהיא רק יוצאת לקנות חלב". לאחר מכן הוסיף "לשחק את בן הזוג של מרקל בשנים האחרונות נותן לי את הזכות להגיד את הדבר הבא: 'הוד מלכותך, אתה בר מזל ואני יודע שהחיים המשותפים שלכם יחד יהיו מלאים בשמחה וצחוק. מייגן, שמח בשבילך חברה, הרבה אהבה'".

[*]

אומה תורמן יוצאת כנגד הארווי ויינשטיין

פרשת ההטרדות המיניות בהוליווד התפוצצה בענק כאשר עשרות נשים האשימו את המפיק הארווי ויינשטיין באונס והטרדה מינית. כעת גם השחקנית אומה תורמן, שכיכבה ב-7 סרטים בהפקתו של ויינשטיין המוכרים מביניהם הם "ספרות זולה" ו"קיל ביל", הגיבה להאשמות בפוסט באינסטגרם בערב חג ההודיה וכתבה "אני אסירת תודה על היום, להיות בחיים, למען כל אלו שאני אוהבת, ולכל אלה שהיו אמיצות מספיק בשביל לעמוד למען האחרות. אמרתי שכעסתי לאחרונה ויש לי כמה סיבות. אני מרגישה שזה חשוב לקחת את הזמן, להיות הוגנים ומדויקים, אז חג הודיה שמח לכולם! (חוץ מלך הארווי, אני מקווה שזה הולך באיטיות, לא מגיע לך כדור").

ג'ניפר לורנס ודארן ארונופוסקי נפרדים אחרי יותר משנה של זוגיות

השחקנית (27) והבמאי (48) נצפו יחד לראשונה בסתיו 2016. השניים החלו לצאת לאחר שסיימו לצלם את הסרט "אמא!", אותו ביים ארנופוסקי, בכיכובה של לורנס. פער הגילאים הגדול בין השניים (21 שנים), הרים כמה גבות בזמן שהשניים יצאו. לורנס התראיינה על הזוגיות שלה עם הבמאי בגיליון חודש ספטמבר של מגזין האופנה "ווג", אבל כעת הודיעו השניים כי הם נפרדים.

[*] השחקן רנס הווארד הלך לעולמו בגיל 89

הווארד היה אביו של הבמאי והשחקן רון הווארד ("נפלאות התבונה") וסבה של השחקנית ברייס דאלאס הווארד ("העזרה"). בנו רון צייץ בטוויטר :"בורכנו בכך שהיינו ילדיו של רנס. הוא עמד על שלו ודאג למשפחתו והצליח לאזן בין שאפתנות ליושרה. תשוקתו למשחק שינתה את המסלול של ההיסטוריה המשפחתית שלנו. אנחנו אוהבים ומתגעגעים אלייך אבא".

רנס הופיע במספר סרטים, הראשון שבהם "Frontier Woman" אי שם בשנת 56' והאחרון בו הופיע "נברסקה" בשנת 2013. שישה סרטים בהם הופיע אף היו מועמדים לאוסקר בפרס הסרט הטוב ביותר וביניהם "אפולו 13", "צ'יינהטאון", "נפלאות התבונה", "נברסקה", "פרוסט\ ניקסון" ו"The Music Man".

[*]

קווין הארט ואשתו מקבלים לעולם את ילדם המשותף הראשון

השחקן והקומיקאי קווין הארט ("סוכן וחצי") קיבל לעולם את ילדו הראשון מאשתו השנייה, אניקו פאריש. כוכב הרימייק החדש לסרט "ג'ומנג'י", הודיע על לידת בנו בטוויטר: "אלוהים באמת נפלא... קנזו קאש הארט נולד ב1:45 בבוקר… הוא בריא וכבר מחייך. תודה לכולם על התפילות!!! אוהבים ומעריכים אתכם". קנזו הוא ילדו השלישי של הארט שכבר הורה לבתו בת ה12, הבן ולבנו בן ה10, הנדריקס, מנישואיו הקודמים.

גווינית' פאלטרו לוקחת "פסק זמן" משוק הרווקים

השחקנית מאורסת למפיק הטלוויזיה בראד פאלצ'וק. השניים תכננו לשמור את האירוסין בסוד כי השחקנית רוצה להודיע על כך באתר שלה, אך התוכניות נהרסו לאחר שמקור הדליף את החדשות. מאוחר יותר השבוע אכלה בראנץ' עם ארוסה והאקס המפורסם, סולן להקת קולדפליי, כריס מרטין (שקפץ לביקור בישראל בשבוע שעבר, יחד עם השחקנית דקוטה ג'ונסון). כמובן שהשחקנית דאגה לתעד את הרגע המביך הזה והעלתה תמונה לאינסטגרם עם הכיתוב "משפחה מודרנית". כפי שחדי העין מביניכם וודאי שמים לב, כריס הביא לפאלטרו מזכרת קטנה מארץ הקודש, ממרח שוקולד "פסק זמן".


כוכבת "Glee" לשעבר נעצרה בגין תקיפה

נאיה ריברה, זמרת ושחקנית, נעצרה השבוע בגין תקיפת בעלה, ריאן דורסי, בווירג'יניה המערבית. התקיפה התרחשה בביתם והמשטרה זומנה לאחר תלונה על תקיפה. דורסי טען כי ריברה "הכתה בו בראש ובפנים" והרשויות ראו "פגיעות שטחיות" מה שהוכיח את טענתו. בנוסף הראה למשטרה צילום של התקיפה. ריברה נעצרה בגין אישומים על תקיפה. היא נלקחה לבית המשפט כשהיא לבושה בטרנינג שחור וקפוצ'ון על ראשה.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש נובמבר
 
חיפוש בארכיון 2017
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט