רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - קרב מהלומות בין כוכבות העבר

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע בעיר המלאכים: ברנדה וולש מתמודדת עם סרטן, מילה קוניס מגלה על ההיכרות עם אשטון קוצ'ר, טארה ריד וג'ני מקארתי בקרב, שני זוגות חדשים וזוג אחד ותיק שמסיים את הקשר
הקשר בוורלי הילס והעולם מתפללים להחלמה מהירה של השחקנית שאנון דוהרטי שלקתה בסרטן. דוהרטי בת ה-45 אולצה להכריז על מצבה הרפואי אחרי שב-2014 התקשורת חשפה תביעה שהגישה נגד מנהלה לשעבר על שלא שילם על הביטוח הרפואי שמגיע לה, מה שהוביל לדחיית הבדיקות התקופתיות שהייתה צריכה לבצע. משקיבלה חזרה את הביטוח הרפואי דוהרטי הלכה לרופא לבדיקה שהובילה לגילוי סרטן השד. הרופא המליץ על כריתה כפולה וטיפולי כימותרפיה. הטיפולים אמורים להתחיל בקרוב ושאנון החליטה להקדים את המאוחר וגילחה את שיערות ראשה. להנצחת המאורע העלתה תמונות לאינסטגרם כשאיתה אימה וחברה.

[*]

מילה קוניס התפנתה לענות לשאלות בראיון עם שדרן הרדיו הפרובוקטיבי האוורד סטרן וזיווג כזה של שני יהודים קשקשנים הוביל לכמה פליטות פה שגרמו למאזינים להסמיק. קוניס דיברה קצת על תחילת הקשר עם בעלה אשטון קוצ'ר, ונידבה פרטים עסיסיים. קוצ'ר הזמין אותה למסיבה שלו ותכנן לשדך אותה לחבר. כשנפגשו במסיבה הם הבינו שהם מאוד נמשכים אחד לשני והתחילו להתמזמז, מילה לדבריה הפרה חוק שגזרה על עצמה שלא להישאר לישון בביתו של בחור אחרי לילה חד פעמי ונשארה לישון עם קוצ'ר למרות הכל. הם כיוונו לקשר שמבוסס רק על יחסי מין אבל הדברים נהיו רציניים. לפעמים מפורסמים הם בדיוק כמונו.

ג'ושוע ג'קסון ודיאן קרוגר הסוף. אחד מהזוגות היותר יציבים בהוליווד הודיע על פרידה אחרי עשור של ביחד. למגזין "פיפל" דובריהם מסרו: "דיאן וג'וש החליטו להיפרד ולהישאר חברים". מקורי. בשנה האחרונה ליוו את השניים שמועות על בעיות במערכת היחסים ובעיקר רומן מצידה של קרוגר עם כוכב "המתים המהלכים" נורמן רידוס, כשדווח על נשיקה לוהטת איתו בדצמבר. הזוג הכחיש שהם בדרך לפרידה, עם זאת הם נצפו פחות ופחות ביחד. ג'ושוע צולם יותר מבלה עם אימו ובחדר כושר מאשר עם דיאן מה שהעלה שאלות. קרוגר בילתה החודש שוב עם רידוס כשהגיעה איתו למסיבת יומולדת בטוסקנה. פייסי המסכן. קרב כוכבות עבר לוהט התרחש השבוע בתכנית הרדיו של שפנפנת הפלייבוי בדימוס ג'ני מקארתי עם טארה ריד. ריד, שזכתה לתהילת עולם בסרט הקאלט "אמריקן פאי", הגיעה לתכניתה של מקארתי על מנת לקדם את סרטה החדש "שארקנדו 4", שהוא המשכון לסדרת סרטי אימה דלי תקציב. משם הלך הרוח עבר במהרה למצב מלחמתי. מקארתי התעקשה לשוחח על תכנית ריאליטי שטרה מופיעה בה בימים אלו וטרה העדיפה לדבר על "שארקנדו". אז מקארתי שאלה את ריד אם היה צורך באימונים מסוימים להילחם בכרישים, מה שהכעיס יותר את ריד כי אלה היו כרישים מזויפים והיא הרגישה שהבדיחה על חשבונה. ג'ני הבינה שהיא עולה לטארה על העצבים אז כנראה בשביל הרייטינג שינתה לנושא מכעיס אחר, הניתוחים הפלסטיים הלא מוצלחים של ריד, ומפה כבר לא הייתה דרך חזרה. אחרי כמה חילופי מילים זה נגמר ב"אני מקווה שתישארי נשואה ושהשדיים המנותחים שלך יישארו יפים" מצדה של טארה ומכיוון ג'ני, "אני מקווה שהברכיים שלך יראו מקומטות יותר ובהצלחה עם 'שארקנדו 18'".

[*]

דיווח זוגות חדשים: קייט הדסון ("כמעט מפורסמים") והמפיק המוזיקלי דיפלו הם אייטם, דיפלו יצא בעבר עם קייטי פרי ו-MIA, האדסון סיימה מערכת יחסים ארוכה עם סולן להקת מיוז מאט בלאמי. הם הכירו באירוע האופנה מאט גאלה לפני כחודשיים.

[*]

שנה אחרי שנפרד מרובין רייט השחקן בן פוסטר ("השורד האחרון") מקושר לשחקנית לורה פרפון ("כתום זה השחור החדש"). עדי ראייה מספרים שבתחילת החודש נראה הזוג בבר בניו ג'רזי כשפרפון מרוחה על פוסטר והם קרובים ומצחקקים מתמיד. אחר כך ראו אותם במסעדה בניו יורק מתנשקים. לא ידוע עדיין איך הכירו, אחת ההערכות היא שיש להם חבר משותף - דני מסטרסון ("מופע שנות ה70") - שעם אחיו יצאה פרפון משך 7 שנים ושהוא חבר טוב של פוסטר.
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש יולי
 
חיפוש בארכיון 2016
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט