רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: כוכבת "שקרניות קטנות" וכוכב "Suits" מחכים לילד

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים חוזר לאחר פגרת קיץ קצרה: טרויאן בליסאריו ופטריק ג'יי אדאמס מצפים לילדם הראשון, הקריירה של רוברט רדפורד קרובה לסיומה, האם ביל קונולי הוכנע על ידי מחלת הפרקינסון?, כוכב "נווה עצלנות", סטפן קארל, הלך לעולמו בגיל 43 והאיחוד של כוכבי "בחזרה לעתיד"
רוברט רדפורד הודיע: "סרטי הבא יהיה הסוף שלי מבחינת משחק"

הכוכב הוותיק רוברט רדפורד סיפר בראיון כי סרטו החדש "הזקן והאקדח" יהיה ככל הנראה תפקיד המשחק האחרון שלו. "לעולם אל תגיד לעולם לא, אבל אני די בטוח שזה יהיה הסוף בשבילי מבחינת משחק ואתחיל להתקדם לכיוון פרישה אחרי זה. אני עושה את זה מאז שהייתי בן 21", אמר רדפורד.

כוכב "העוקץ" שחגג לפני מספר ימים 82 הוסיף: "חשבתי לעצמי, טוב זה מספיק. ולמה לא לעזוב עם משהו טוב וחיובי?". ב"הזקן והאקדח" יגלם רדפורד את פורסט טאקר, אדם שמחויב ברמה הגבוהה ביותר לקריירה שלו והתפאר שהוא טוב יותר בבריחה מהארי הודיני. יחד איתו ישחקו אליזבת מוס ("סיפורה של שפחה") זוכה האוסקר קייסי אפלק ודני גלובר.

[*]

האם ביל קונולי הוכנע על ידי מחלת הפרקינסון?

"המוח המופלא" של סר בילי קונולי, כבר "עמום" על ידי מחלת פרקינסון, אמר מארח הטלוויזיה וחברו של הקומיקאי, סר מייקל פרקינסון. לדבריו מצבו של בילי החמיר עד כדי כך שקונולי לא זיהה אותו לאחרונה בארוחת ערב. "הכרתי את בילי לאורך הרבה שנים ואהבתי אותו מאוד. להכיל דבר כזה זה מאוד לא פשוט", הוסיף חברו. הקומיקאי בן ה -75 אובחן עם מחלת הפרקינסון ב -2013, באותו שבוע שבו גילה שהוא סובל מסרטן הערמונית. לשחקן קריירה מוצלחת עם שורת סרטים שוברי קופות כמו "ההוביט" של פיטר ג'קסון ו"הסמוראי האחרון".

כוכב "נווה עצלנות", סטפן קארל, הלך לעולמו בגיל 43

השחקן האיסלנדי סטפן קארל, שידוע בעיקר בזכות תפקידו בתור הנבל בסדרת הילדים "נווה עצלנות", הלך לעולמו בגיל 43 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. "הוא נלחם ארוכות בקרב אגרסיבי במשך שנתיים", כתבה אשתו בפייסבוק. לפי רצונו של סטפן לא תהיה לוויה. אפרו יפוזר באופן חשאי באוקיינוס. סטפן הותיר מאחוריו שלוש בנות וילד.

קארל, ששיחק את דמותו של רובי רקב משנת 2004 עד 2014 בסדרת הילדים המצליחה, אובחן לראשונה בשנת 2016. זמן קצר לאחר מכן חבריו לסדרה החלו בגיוס המונים כדי לממן את הטיפול שלו. לאורך השנים הוא שיתף את ההתקדמות שלו עם מעריציו במדיה החברתית ואף חשף כי לזמן קצר הצליח להיפטר מהמחלה. דובר מטעם הסדרה אמר: "אנחנו מצטערים וכואבים לשמוע על לכתו של סטפן קארל. הוא היה אמן מקורי ומוכשר שהיה אהוב על ידי רבים והביא אושר לחיי אנשים רבים. מחשבותינו עם המשפחה בזמנים הקשים הללו". כוכב "Suits" וכוכבת "שקרניות קטנות" בהריון ראשון!

אמרו מזל טוב לטרויאן בליסאריו ופטריק ג'יי אדאמס שמצפים לילדם הראשון יחד. כוכבת "שקרניות קטנות" וכוכב "Suits" לשעבר עדיין לא אישרו באופן רשמי את החדשות על התינוק. השניים שמרו על פרופיל נמוך במדיה החברתית בזמן האחרון. עם זאת שמועות על ההריון החלו בחודש מאי האחרון, כאשר המעריצים שמו לב שהכוכבת מסתירה את הבטן כשהשניים בילו יחד בחופשה במיקונוס.

אדאמס אמר בראיון בחודש שעבר שהוא ובליסאריו מתכננים להביא ילדים. "אנחנו מדברים על זה כל הזמן, וכאשר יגיע הזמן הנכון, יהיה בסדר", אמר. "אנחנו לא הולכים לשום מקום, מאוהבים ונרגשים מאוד לכל מה שיבוא". מאז נצפתה בליסאריו עם הבטן ההריונית כשיצאה לטייל עם הכלב ובכך למעשה אישרה את השמועות.

[*]

האיחוד של כוכבי "בחזרה לעתיד"

כוכבי "בחזרה לעתיד", מייקל ג'יי. פוקס, כריסטופר לויד, ליאה תומפסון ותומאס וילסון, התאחדו בשבוע שעבר, כ-33 שנים לאחר יציאת הסרט הקלאסי משנות ה-80. הרביעייה הופיעה יחד בבוסטון, שם דיברו על אפשרות לסרט רביעי בפרנצ'ייז המצליח. "בעיקרון, אני חושב שאמריקה אומרת, 'הם הרסו כל פרנצ'ייז אחר עם סרטי המשך גרועים, אז למה לא את זה?'" אמר וילסון, שגילם את דמותו של ביף טאנן. חברי הקאסט שיתפו את התמונה מהאיחוד ברחבי המדיה החברתית וזה נראה כאילו הם עדיין לא מאמינים שהם יחד לאחר כל השנים האלה.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית רוברט רדפורד
השחקן/נית אינו מופיע בידיעות נוספות, נא בצעו חיפוש ב בארכיון לפי שם.
 
חיפוש בארכיון 2018
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט