רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

טור הרכילויות של שרון גל

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע נברר מי מיכם מוכן לשלם על מסטיק שירקה בריטני ספירס, למה ליב טיילר נורא רוצה להצטלם בעירום ומה בדיוק מעצבן את החברה של אורלנדו בלום....אהה ונביא גם תמונה של ג'סטין מתקלח לו באמצע חופשה בהאוואי. שרון גל, שתמיד מציצה לכוכבים מתחת לבגדים, מביאה לכם טור נוסף.

בריטני ירקה, אתם תשלמו

האמת היא שאני ממש לא מבינה מה שקורה היום בעולם. אבל אם אתם לא מכירים את אתר המכירות הפומביות eBay אתם לא מכירים את אחד הדברים המטורפים ביותר שיש. באתר המכירות הזה אפשר למצוא הכל, ואני מדברת על הכל, לאחרונה אפילו הציעו שם למכירה מסטיק שבריטני ספירס לעסה וירקה.

בהתחלה המודעה הנוצצת באתר יצאה בהצהרות גדולות כמו: "היי, אתם שם, המדענים שבכם, רוצים DNA של בריטני ספירס?" אולם, עד מהרה גילו מפעילי האתר כי הם עוברים על אחד החוקים היחידים שהציבו לעצמם, אי מכירת אברי אדם (ומה לעשות ה- DNA הוא חלק מגוף האדם), אז עכשיו המסטיק נקרא "חתיכה של היסטוריה מוסיקלית" (לכו תבינו).

המסטיק, עם סימני שיניים ברורים של בריטני, נאסף, בעדינות אל תוך צנצנת אטומה, לאחר שהכוכבת הצעירה ירקה אותו במלון בלונדון. ועכשיו כל מה שנותר לעשות זה לחכות ולראות בכמה יימכר המסטיק.ליב טיילר רוצה להצטלם בעירום מלא אחרי הלידה

ליב טיילר אמרה שהיא מאוד רוצה להצטלם בעירום מלא אחרי הלידה ויש לה סיבה טובה לכך. כוכבת סדרת סרטי "שר הטבעות" טוענת שאם היא תתחייב לסדרת צילומי עירום אחרי הלידה הדבר ידרבן אותה לאבד את המשקל הנוסף במהירות. מי שלא ממש מרוצה זה הבעל שלה, רויסטון לנגדון, המוסיקאי, שאמר לה שהיא לא צריכה למהר לשום מקום והוא בשמחה ייקח לה מאמן....או יותר נכון, מאמנת אישית שתעזור לה לחזור למשקלה המקורי.

קייט צורחת על אורלנדו שמסתכל על קירסטין

לא קל לאורלנדו בלום בימים אלו, הבחור החתיך הזה סובל לא מעט מחברתו הנוכחית, קייט בוסוורת', שמתגלה כטיפוס קנאי מאוד. קייט לא מרוצה מכך שאורלנדו מבלה זמן לא מועט במחיצתה של קירסטין דאנסט (ספיידרמן 2) שלא מכבר זרקה את החבר שלה, ג'ייק גילנהול.

אורלנדו וקירסטין מצטלמים בימים אלו לסרט חדש שנקרא "אליזבת'טאון", וקייט בוסוורת' חוששת שקירסטין תנסה לגנוב את הגבר שלה. "קייט אמרה לו שאם הוא לא יפסיק לראות אותה בכל רגע פנוי שיש לו זה יכול להשפיע לרעה על מערכת היחסים שלהם" אומר מקור המקורב לשחקנית. "אבל זה לא ממש הזיז לו, הוא אמר שלה שקירסטין עברה עכשיו פרדה מהחבר שלה והיא צריכה מישהו שידבר איתה ויהיה לצידה ברגעים הקשים". אורלנדו החמוד, שתמיד מנסה למצוא את עמק השווה, הציע שמעכשיו הם יעשו את הכל בשלישיות....טוב, נו....כמעט הכל.
בן אפלק הרגוע שיגע את לופז הטמפרמנטית

נכון שלדון בענייני לופז את אפלק זה כבר מה זה לא אופנתי, אבל כמו מכנסי הפעמון והחולצות הפרחוניות, מעגל האופנה והשמועות מסתובב ובסופו של דבר, עולם הרכילות יחזור לעסוק בזוג הכוכבים, כמובן כל עוד אלו יספקו לו חדשות מעניינות, כמו זו למשל, שטוענת שג'ניפר לופז לא יכלה לסבול את אפלק בגלל שהוא היה רגוע מידי ולא רצה להיכנס איתה למחלוקות וריבים.

חבר של לופז טען כי לעיתים קרובות השניים היו מתווכחים והגיעו לטונים צורמים אבל אפלק לעולם לא צרח ורב איתה ברצינות, אלא תמיד הצליח לשמור על חזות שקטה, וזו, העלתה ללופז את הסעיף...ברמות.

אפלק לא רצה לצרוח ולריב עם לופז אבל תמיד ניסה לנתח את המצב ואת ג'ניפר ולנסות להגיע לסיבה האמיתית להתפרצות שלה. "אי אפשר לעבור מערכת יחסים נורמלית בלי ריבים, זה בטבע שלנו" אומר חבר של לופז "אמא של בן היא מורה בבית ספר ואביו הוא יועץ למכורים לסמים ולכן אפלק כל הזמן ניסה לנתח את לופז וזה שיגע אותה. אגב, לא רק אותה, המשפחה של ג'ניפר נשמה לרווחה כשהחתונה לא יצאה לפועל, כולם ראו שזה יסתיים לא טוב".

המקלחת של ג'סטין

וכדי שלא תגידו שאני לא נותנת לכם לשטוף את העיניים קצת, אז הנה תמונה של ג'סטין טימברלייק שנפש לו לאחרונה בהאוואי, אחרי שקפץ למים והפגין את כישורי הגלישה שלו, הגיעה שעת המקלחת והפנטסיות שלנו. למרות שאני לא ממש אוהבת את הזקן שגידל אין כמו בחור צעיר, חטוב ומפורסם שמתקלח. לחצו על אחת התמונות בכדי לראות אותו, ואל תתבישו לסגור את דלת המשרד לכמה דקות ולהזיל עליו ריר.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית אורלנדו בלום
 
חיפוש בארכיון 2003
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט