רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: הקאמבק של לינדזי לוהן וג'יימס בונד נדחה

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של אביב עגיב: בן אפלק מתחרט על הגירושים מג'ניפר גארנר, הבת הסוררת והמסתבכת של סטיבן שפילברג בתקרית נוספת, לינדזי לוהן מתכננת קאמבק לאחר שנים קשות, ג'יימס בונד נדחה בגלל הקורונה וגם טום קרוז בבידוד בגלל הנגיף
בן אפלק מתחרט על הגירושים מג'ניפר גארנר

בן אפלק וג'ניפר גארנר היו מהזוגות היציבים ביותר בהוליווד עד לפני כמה שנים. מאז זרם הרבה אלכוהול ודם רע בין השניים, ואפלק במידה מסוימת הפך לנס מהלך. למרות המבוכות שסיפק בעבר, הקריירה המקצועית שלו הצליחה להישמר בצורה לא רעה בכלל, ובשנים האחרונות הוא מספק תוצרי קולנוע מוערכים בחלקם ואף זכה באוסקר על סרטו "ארגו", בו כיכב ושימש כבמאי. בראיון חדש שסיפק לרגל סרטו החדש "הדרך חזרה", הוא פותח את הלב ומסביר כי הדבר שהוא הכי מתחרט עליו הוא ללא ספק הגירושים שלו מגארנר.

הוא תולה את הנסיבות שהובילו לכך בבליינות המוגזמת שלו לצד השימוש באלכוהול, וכמובן בבגידה המפורסמת עם האומנת שלהם. אפלק טוען כי מאז עבר תהליך פסיכולוגי ארוך עם עצמו והוא מאמין שכל אדם אחראי למעשיו ושכל אדם יכול תמיד לעשות חישוב מסלול מחדש. לא ברור אם זו מקריות אך גם סרטו החדש מתאר מאמן כדורסל בתיכון העומד בפני קשיים ומאבקים המזכירים את שלו.

[*]

הבת הסוררת והמסתבכת של סטיבן שפילברג

שמו של הבמאי עתור הפרסים סטיבן שפילברג מוזכר לרוב בהקשרים חיוביים הנוגעים לעשייתו החשובה והאיכותית שעיצבה והגדירה את עולם הקולנוע במתכונתו הנוכחית. אולם, כידוע, משפחה לרוב לא בוחרים או שאולי צריך להגיד במקרה הספציפי של ספילברג - לפעמים כן. בתו המאומצת של ספילברג - מיקאלה ספילברג (24), עלתה בשבועות האחרונים פעמיים לכותרות בנסיבות שרחוקות שנות אור מהתדמית היוקרתית של אביה. זמן קצר לאחר שסיפרה לתקשורת ולעוקביה כי בכוונתה לפתח קריירה של שחקנית פורנו, השבוע היא נעצרה ע"י משטרת טנסי בחשד לתקיפה ואלימות חמורה שפרטיה לא ידועים.

מי שנחלץ לעזרתה של ספילברג הוא ארוסה בן ה-47 שהודיע לקונית לתקשורת כי מדובר באי הבנה שיצאה משליטה. מיקאלה אומצה ע"י הבמאי בשנת 96' ובהוליווד כבר סימנו אותה ככבשה השחורה של המשפחה. כמו שכרגע המצב נראה, אנו ללא ספק צפויים לקבל ממנה עוד מנות רבות של שערוריות מביכות שיככבו במדורי הרכילות ויגרמו לאביה לתפוס את הראש במבוכה. אנחנו לפחות קצת יותר אופטימיים, וצופים לה עתיד מזהיר של כוכבת טראש בהתהוות. האם בקרוב נקבל ריאליטי משפחתי סטייל קרדשיאן? ימים יגידו. לינדזי לוהן מתכננת קאמבק

רק בשבוע שעבר כתבנו על האירוסים של אמנדה ביינס, כוכבת הנוער המבטיחה שירדה מהפסים. והנה, עוד לא יבש הדיו וכבר מגיעים איתותים ראשונים מכיוונה של לינדזי לוהן, אחת מכוכבות הנער הגדולות של המילניום הנוכחי שכגודל ההבטחה שלהן – כך גודל ההתרסקות המקצועית והאישית. קצרה היריעה מלפרט את כל השערוריות שדבקו בלינדזי ב-13 השנים האחרונות, ולא בכדי: הבחורה נכנסה ויצאה ממכוני גמילה כאילו מדובר היה בחנות בגדים במחירי חיסול. נתפסה גונבת תכשיטים ומתרכזת בעיקר בליצור לעצמה שם בעייתי בתעשייה, עד שעם הזמן כבר הפכה לדמות שאף אחד לא מעוניין לעבוד איתה.

ההופעה הקולנועית האחרונה שלה הייתה בעיבוד הכושל לסרט "ליז ודיק", המגולל את קורותיה של אליזבת טיילור. הסרט, נכתש ונקטל באופן אכזרי עוד לפני שהופץ, מה שכנראה הבהיל כהוגן את לוהן שמאז לא כיכבה באף סרט נוסף. בשנים האחרונות היא בעיקר עובדת בעיריית החוף שלה בקפריסין ובמקביל מככבת בסדרת הטראש "מועדון החוף של לינדזי לוהן" ברשת MTV. שום פרויקט גדול אחר לא שויך אליה בשנים האחרונות. כעת נראה שהרעב למסך הגדול עשה את שלו, ו'בהוליווד ריפורטר' מדווחים כי לוהן נמצאת במגעים אחרונים לקראת ליהוקה לסרט אימה חדש בשם "הקללה". על פי הדיווחים, לוהן צפויה לגלם חוקרת משטרה שנמצאת במצוד אחר חולה שברח מבית חולים פסיכיאטרי לאחר שלקח חמישה בני ערובה אותם הוא מאיים להרוג. לנו לפחות זה נשמע כמו עוד סרט אימה סוג ד', והאמת? אנחנו כבר ממש לא יכולים לחכות שייצא.

[*]

ג'יימס בונד נדחה בגלל הקורונה וטום קרוז פוגש את הנגיף

מגפת הקורונה ממשיכה לפגוע בתעשיית הקולנוע העולמית. קצת אחרי שנודע כי הפרמיירה של סרטו החדש של ג'יימס בונד בשנגחאי נדחתה, החליטו המפיצים לדחות את צאת הסרט מחודש אפריל בשבעה חודשים עד לתאריך 12 בנובמבר בתקווה שעד אז הפאניקה סביב הנגיף תיבלם. כמוהו כנראה יידחה גם הסרט "מולאן" שעדיין לא ברור אם הפצתו שמתוכננת לחודש הקרוב תצא כפי שנקבע.

כעת מצטרף לשניים הללו סרט נוסף ומוכר לא פחות - "משימה בלתי אפשרית 7" שמצולם באיטליה. צילומי הסרט החלו לפני כ-3 שבועות, ולאור התפשטות הנגיף במדינה, הצילומים הופסקו וקרוז ושאר אנשי הצוות, תקועים בהסגר במלון הפאר הידוע ארמון גריטי שבוונציה. חברי הצוות הבריטי ישובו בימים הקרובים לבריטניה, שם יעברו בדיקות שיקבעו האם נדבקו בנגיף. הסרט השביעי בסדרת הסרטים המצליחה צפוי לצאת לאקרנים בקיץ הקרוב, אולם לאור ההתפתחויות, עדיין לא ברור האם הצילומים יסתיימו בזמן.
אביב עגיב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2011
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.7ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט