רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: סטאלון וסטיבן סיגל מואשמים בהטרדות מיניות

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים השבועי והפעם: החשיפות נגד כוכבים הוליוודיים בשל הטרדות מיניות נמשכות, החבר החדש של אמה סטון נחשף, ויל סמית' מבקר בישראל ורוז ביירן מביאה את ילדה השני לעולם
סטאלון וסטיבן סיגל מואשמים בהטרדות מיניות בהוליווד

לצערי הרב זה כבר הפך להיות חלק קבוע במדור הרכילות השבועי. מאז שנפתחה תיבת פנדורה, נשים שונות אזרו אומץ והחלו להתוודות על מקרים שחוו ואנחנו שומעים על יותר ויותר אנשי תעשייה שניצלו את כוחם לרעה.

הסיפור הגדול של השבוע נוגע לכוכב האקשן סילבסטר סטאלון - בתחילת השבוע נחשף בדו"ח משטרה מ-1986 כי קטינה בת 16 האשימה את השחקן ואת מאבטחו בכפיית מין בשלישיה בחדר מלון בווגאס בזמן צילומי סרט. לפי הדוח, סטאלון אמר לנערה כי אסור לה לספר מה קרה משום ששני הגברים נשואים ואם תספר הם יכו אותה. המשטרה ציינה במסמך כי הקטינה לא הייתה מעוניינת להמשיך עם התלונה להגשת כתב אישום, משום שהיא הייתה מפוחדת ומושפלת. מישל בגה, דוברת מטעמו של סטאלון הגיבה ומסרה כי "זה סיפור מגוחך ושגוי מהיסוד. אף אחד מעולם לא היה מודע לסיפור הזה עד שהוא פורסם היום, כולל מר סטאלון. בשום שלב לא נוצר קשר עם מר סטאלון מצד הרשויות או מצד כל גורם אחר בנוגע לעניין הזה".

השחקנית ג'ני מקארת'י האשימה השבוע את השחקן ואמן הלחימה סטיבן סיגל בהטרדה. היא סיפרה כי כשהייתה עוד שחקנית מתחיל הגיעה לאודישן בפניו. "שמתי לב שלא היה אף אחד אחר בחדר", אמרה אבל ציינה כי שכנעה את עצמה שזו לא בעיה כי "הוא מפורסם". "עמדתי מולו ואז הוא זינק לספה שליד האח", היא המשיכה. " הוא הצביע על הספה ואמר לי, 'בואי שבי, תירגעי' . סיגל עדיין לא הגיב להאשמות אך מקארת'י קראה לנשים נוספות לבוא ולהתוודות.

[*]

יוצר נוסף ששמו עלה לאחרונה בפרשה הוא התסריטאי והבמאי מארק שואן ("מגרש ביתי", "The Royals"). שואן הואשם בהטרדה על ידי לא פחות מ-18 נשים בצוות של הסדרה "מגרש ביתי", כמו כן גם 25 מתלוננות מצוות הסדרה "The Royals". אחת המתלוננות, השחקנית הילארי ברטון (שכזכור התלוננה ויצאה כנגד השחקן בן אפלק לאחר שהטריד אותה וסיפר בדיחה פוגענית) סיפרה: "הבנתי שהשתמשו בי כפיתיון מיני", והוסיפה שנאבקה ברצון של שואן במהלך העונות הראשונות להפוך את דמותה למינית. אך אחרי שתי העונות הראשונות המצב החמיר. ברטון טענה שהיא קיבלה מספר שיחות טלפון בשעות הלילה בהן שואן מתוודה שהוא מאוהב ואף ניהל יחסים אינטימיים עם אחת השחקניות. ביום שלמחרת אחת השיחות היא קיבלה זר פרחים עם פתק בו כתוב "תודה על היותך אשת הסוד שלי".

טענות נוספות עלו מצידה של ברטון על כך שבזמן שהיו בהופעה, החליק את ידו לכיסה. כמו כן סיפרה כי באחת הפעמים שנסעו יחד בלימוזינה הוא ניסה לכפות את עצמו עליה. "דחפתי אותו הצידה אבל לא יכולתי לומר דבר כי הוא בדיוק נלחם בטלפון על המשך שידור התכנית שלנו. פשוט חשבתי לעצמי 'הכל בשליטה שלך, פשוט תעבירי את זה בצחוק'. אחת התסריטאיות סיפרה כי היוצר נהג לגעת בנשים ללא רשותן, דיבר באופן מיני ובוטה ונהג להראות תמונות עירום של חברתו דאז לכל מי שנתקל בו. על ההצהרה הפומבית שפורסמה חתמו גם סופיה בוש ובת'אני ג'ואי לנז שהיו מהראשונות להגיב. בטוויטר נשמעו קולות של שחקניות נוספות כמו טורי דה ויטו ("שקרניות קטנות") שצייצה: "חשבתי שהיום הזה לעולם לא יגיע. אני עומדת עם כולכן. תוסיפו את שמי לרשימה. הגיע הזמן שנשים לזה סוף!".

מי הבחור החדש והמסתורי של אמה סטון?

כוכבת "לה לה לנד" נצפתה כשהיא מסתובבת עם בחור חדש בניו יורק. לאחר כמה בירורים, גילינו כי הבחור הוא לא אחר מאשר דייב מקארי (32), במאי וכותב סדרת המערכונים האמריקאית – "SNL".

ככל הנראה הזוג חגג את יום הולדתה ה-29 של זוכת האוסקר במסעדה בניו יורק. זוהי הפעם הראשונה שהשניים נראו בציבור מאז חודש יוני, אז הגיעו לפרמיירה של סרטו של חבר ילדות של מקארי. מקורב לזוג אמר כי "הוא זיווג טוב בשביל אמה לדייב יש לב טוב, הוא גבוה וחזק, בטוח בעצמו ומצחיק. הוא לא מישהו שמחפש את אור הזרקורים."

[*]

ויל סמית' מבקר בישראל

בזמן שישנתם הגיע לביקור סודי בארץ כוכב "גברים בשחור", ויל סמית'. השחקן הגיע יחד עם הצוות של סרטו החדש - "אלאדין", גרסת לייב-אקשן לסרט האנימציה המוכר. הצוות הגיע לירושלים אחרי שבילה קצת זמן בפטרה, ירדן. הנסיך מבל אייר ביקר בכותל כשהוא מוקף בפמליה של מאבטחים שלא אפשרו לאף אחד להתקרב אל הכוכב.

זהו לא ביקורו הראשון של סמית' בארץ. הכוכב הגיע לכאן לפניי כשנתיים בביקור סודי. כחלק מהביקור, אכל סמית' במסעדת "בין הקשתות" וטעם מהתרבות הקולינרית הישראלית שכללה כמובן פלאפל.

רוז ביירן הביאה עולם את ילדה השני

השחקנית האוסטרלית בת ה-38, ובעלה בובי קנאבלי בן ה-47 קיבלו לעולם את ילדם השני. השניים הפכו להורים בפעם הראשונה לרוקו רובין, שנולד בפברואר בשנה שעברה. מין ושמו של היילוד עדיין לא ידועים. כוכבת "מסיבת רווקות" הודיעה על הריונה בחודש אוגוסט בראיון למגזין אוסטרלי וסיפרה כי היא "עייפה אבל מרגישה טוב, כולם ממש נחמדים ואת תמיד מקבלת יותר תשומת לב כשאת בהריון, שזה נהדר."
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית אמה סטון
 
חיפוש בארכיון 2010
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט