רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: אמה ווטסון מציגה חבר חדש

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים חוזר לאחר הפסקה קצרה והפעם: קירה נייטלי נגד נסיכות דיסני, קייט בלאנשט יוצאת להגנת שחקנים סטרייטים בתפקידים של דמויות להט"ביות, סלמה בלייר חושפת שהיא אובחנה בטרשת נפוצה, ג'ניפר גארנר ממשיכה הלאה אחרי הפרידה מבן אפלק ומי החבר החדש של כוכבת "הארי פוטר"?
קירה נייטלי נגד נסיכות דיסני

למרות תפקידה בסרט החדש של דיסני "מפצח האגוזים וארבעת העולמות", השחקנית קיירה נייטלי אומרת שהיא לא מרשה לבתה לצפות בסרטי נסיכות. בראיון אצל אלן דג'נרס הסבירה כוכבת "גאווה ודעה קדומה" את התנגדותה לכמה מסרטי הנסיכות של דיסני. הבעיה? הדרך בה הנשים מוצגות בסרטים כמו סינדרלה, שנאסר לצפייה בביתה של נייטלי בגלל שהנסיכה "מחכה לבחור עשיר שיציל אותה", מסר שהיא לא רוצה שיעבור לבתה הקטנה. "אל תחכי, תצילי את עצמך, כמובן," הוסיפה נייטלי. אפילו "בת הים הקטנה" - סרט שנייטלי הודתה שהוא האהוב עלייה מבין סרטי דיסני - מחוץ לתחום בשביל אדי, בתה בת ה-3. "השירים נהדרים, אבל אל תוותרי על הקול שלך בשביל גבר," אמרה.



קייט בלאנשט יוצאת להגנת שחקנים סטרייטים בתפקידים של דמויות להט"ביות

השחקנית בת ה-49 שמשחקת דמות לסבית בסרטו של טוד היינס "קרול", מאמינה שהמיניות של השחקנים לא צריכה להשפיע על התפקיד שהם בוחרים לשחק. "משחק זה תרגיל אנתרופולוגי עבורי. אני אלחם עד המוות על הזכות שלי לשחק דמויות שהן מעבר לניסיון שלי. אני חושבת שתכניות ריאליטי וכל הדברים האלה היו בעלי השפעה רבה על הדרך בה אנחנו רואים יצירה של דמות", אמרה ל"הוליווד ריפורטר". בלאנשט הוסיפה ואמרה כי כעת התעשייה מצפה שלשחקן יהיה קשר חוויתי לדמות אותה הוא משחק. כזכור, מקרה דומה היה לפני מספר שבועות עם השחקנית סקרלט ג'והנסון, שפרשה מתפקיד של דמות טרנסג'נדרית בעקבות ביקורות שטענו ש"אין לה קשר לדמות".

החבר החדש של אמה ווטסון

נראה שלאמה ווטסון יש חבר חדש. היא התגברה על הבחור הקודם, השחקן והזמר קורד אוברסטריט וכעת מראה לעולם את בן זוגה החדש - ברנדון וואלאס. כוכבת "היפה והחיה" ובן זוגה איש העסקים נראו צמודים במיוחד בחופשה בקאבו. הם נראו מאושרים לראות אחד את השני, עבר הרבה זמן מאז שווטסון נצפתה בעין מצלמות הפפארצי, אבל אל דאגה, בקרוב תוכלו לראות אותה על המסכים בסרט "נשים קטנות" עליו החלה לעבוד בשבועות האחרונים.

[*] סלמה בלייר חושפת שהיא אובחנה בטרשת נפוצה

השחקנית בת ה -46 הודיעה באינסטגרם ביום שבת על מחלתה. "יש לי טרשת נפוצה," כתבה בלייר, " תודה לאל שיש לי את הכוחות ועזרתם של המפיקים בנטפליקס שבזכותם יש לי עבודה, עבודה נהדרת". בלייר אף סיפרה שהיא נופלת לפעמים על הסט או מפילה דברים, בנוסף לכך אמרה ש"זכרונה טיפה מעומעם".

סלמה גילתה שאובחנה לראשונה עם טרשת נפוצה באוגוסט. "טרשת נפוצה היא 'מחלה בלתי צפויה של מערכת העצבים המרכזית, אשר משבשת את זרימת המידע בתוך המוח, ובין המוח והגוף', על פי אתר האינטרנט של האגודה הלאומית לטרשת נפוצה'", כתבה בפוסט. "אני מקווה לתת תקווה לאחרים ואפילו לעצמי. אתה לא יכול לקבל עזרה אלא אם אתה מבקש אותה, וזה קריטי בהתחלה. אתה רוצה תמיד לישון, אבל באותה מידה אני רוצה שהחיים שלי יהיו מלאים. אני רוצה לשחק שוב עם הבן שלי וללכת ברחוב או לרכב על הסוס שלי. יש לי טרשת ואני בסדר אבל אם אתה רואה אותי מפילה דברים ברחוב, אל תהסס לעזור לי להרים אותם. זה לוקח לי יום שלם לבד, תודה".

[*]

ג'ניפר גארנר ממשיכה הלאה

גניפר גארנר ובן אפלק פרודים כבר 3 שנים ונראה כי בן כבר התקדם בחייו. כעת נראה כי ג'ניפר מוכנה לעשות את אותו הדבר והחלה לדבר על גירושים סופיים מבן. חבריה אומרים שהיא תמיד אומרת שלמרות הכול היא עדיין מחויבת לשים את ילדיה במקום הראשון. אף על פי שכבר היו שמועות שהם התגרשו סופית, מקור מגלה שהם בדרך לשם וגארנר כבר הגישה מסמכים לזירוז התהליך. בנוסף היא דואגת למלא את זמנה בעבודה ועכשיו מככבת בסדרה החדשה "קמפינג" של לנה דנהאם שמשודרת ב-HBO. הכוכבת אף התבדחה בתכניתו של ג'ימי קימל שהדמות המציקה שלה עוזרת לה בחיי האימהות היומיומיים שלה. בינתיים אפלק יצא מגמילה ומבלה עם בת זוגתו החדשה ברחובות אל.איי.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית אמה ווטסון
 
חיפוש בארכיון 2011
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט